За това градския транспорт е система, защото всички видове транспорт функционират заедно. Нито метрото само, нито трамвая сам върши работа на всеки. За това и в нормалните европейски столици се оформя интегрирана схема, която стикова разписания, скъсява разстояния и време за прекачване и предлага алтернативни маршрути. Да видим нашата "интегрирана" схема на градски транспорт, за която предстои да се похарчат милиони, какво ще представлява. Моето предположение е, че няма да има нищо интегрирано. Едни електронни табели и това ще е всичко. Никъде не чух да се планира да се скъсят пешеходни разстояния между ГТ и метрото, никъде не чух за качествено нови маршрути, които да отговорят на променените пътникопотоци. Козметични промени и отдавна належащи инфраструктурни ремонти, но това няма нищо общо с концепцията на интегриран транспорт. Напротив - залага се основно на кракомобила на пътниците. А и във форума тук това е много модерно - маршируване, свеж въздух, спортен дух! И за да се върнем на темата - трамвая за който говорим ще е чудесен пример за това - милиони за ново трасе, а прекачването на НДК от/към метро - през 2 подлеза, 3 стълбища и няколко стотин стъпала...