Ами малко ли пари вадят от реклама по 4000 евро на двусъчленен трамвай и пак някъде толкова на тролей... Къде отиват приходите от билети...
Парите отиват за заплати на работещите, за плащане на ток и за ремонт и поддръжка на возила.
Единственото нещо, което може да накара някой да реставрира стари трамваи е, че после същите могат да се отдават под наем срещу заплащане. Но предвид факта, че вече имаме 2 такива, едва ли ще реставрират повече, въпреки че има желание.
А какво ще кажете за 174 - преди около 4 год. беше на линия и по нищо не отстъпваше на 310 и братята му, а сега е в окаяно състояние, с разбити врати, сучпени прозорци и изтърбушен салон - е не беше ли по-лесно още 2003 г. същият да беше закаран в Трамкар и да се запази такъв, какъвто беше?