Author Topic: Реставрация на исторически трамваи!  (Read 39756 times)

Offline Dimitar Dragnev

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 631
    • View Profile
    • Форумът за класически езици
    • Email
Космонавт има ли?

Offline 822

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1382
    • View Profile
За софия 65 ще изградят половин кош другата половинка ще дойде от 89,той нали си е с 4 двигателя тамън ще се вържат нещата.
ЦЕНТЪРА,ЦЕНТЪРА...ОНЯ РУСИЯ И ПЛЕМЕННИКА, ПАК МИ ДИШАТ ОТ ВЪЗДУХА,ВИКАЙТЕ ПАТРУЛКИ И ЛИНЕЙНИ!!!

Offline NiGhtPiSH

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2357
  • Sofia Hardcore
    • View Profile
Ще помоля за коментар и редакция.

Quote
ДО:  ЗАМ. КМЕТ ПО ТРАНСПОРТ И КОМУНИКАЦИИ
ИНЖ. ВЕЛИЗАР СТОИЛОВ


Уважаеми г-н инж. Стоилов,
Пиша Ви по повод безотговорното съхранение на обявените за музейни трамвайни мотриси. При бракуването на мотрисите модел София 70 през 2004 година, бе запазена мотриса с инв. №174 за съхранение и консервация в трамвайно депо „Красна Поляна”. В момента мотрисата е изложена на метеорологичните условия като корозира усилено също така бива безпощадно разграбвана. На менение съм, че всички исторически мотриси да бъдат реставрирани и използвани за атракционни и турисически пътувания по градската мрежа. За пример бих дал град Прага, чийто исторически мотриси по никакъв начин не се отличават  като поддръжка от настоящия подвижен състав и са на линия почти всеки ден и са печелившо начинание за пражката община. Реставрирането на мотрисите и експлоатацията им ще бъде една добра реклама за столичния електротранспорт, като тук е мястото да вметна, че използването на мотриса №92, като рекламна през 2007 година бе възприето много добре от гражданите и гостите на града.
 За жалост в София мотриси с инв. №  35; 92 и ремаркето с инв. № 501 са годни за екслпоатация.  При налични музейни мотриси  174 - София 70;  240 + 538 Република; 551 – Бреда;  553 – Сименс;  564 – МАН-Сименс;  601 – Графиня; 719 – Комсомолец , както и неизползваните мотриси от модел Т6МД-1000 в трамвайно депо „Искър”.  Най-учтиво Ви моля да бъдат предприети незабавни действия за реновирането на тези мотриси, защото колкото и пари да струва сме длъжни да пазим историческото си наследство, духа на нашия град София.


С уважение,
Иван Кацев

София,    
01.05.2008 г.


"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."

Offline G.G.F.H.

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 147
    • View Profile
Code: [Select]
ДО: ЗАМ. КМЕТ ПО ТРАНСПОРТ И КОМУНИКАЦИИ
ИНЖ. ВЕЛИЗАР СТОИЛОВ


Уважаеми г-н инж. Стоилов,
Пиша Ви по повод безотговорното съхранение на обявените за музейни експонати трамвайни мотриси. При бракуването на мотрисите модел София 70 през 2004 година бе запазена такава с инв. №174 за съхранение и консервация в трамвайно депо „Красна Поляна”. В момента тя е изложена на метеорологичните условия като корозира усилено; също така бива безпощадно разграбвана. На мнение съм, че всички исторически мотриси могат и трябва да бъдат реставрирани и използвани за атракционни и турисически пътувания по градската мрежа. За пример бих дал град Прага, чиито исторически мотриси по никакъв начин не се отличават като поддръжка от настоящия подвижен състав и са на линия почти всеки ден като печелившо начинание на пражката община. Реставрирането на мотрисите и експлоатацията им ще бъде една добра реклама за столичния електротранспорт, като тук е мястото да вметна, че използването на мотриса №92 като рекламна през 2007 година бе възприето много добре от гражданите и гостите на града.
За жалост в София единствено мотриси с инв. № 35; 92 и ремаркето с инв. № 501 са годни за екслпоатация. В същото време в недобро техническо състояние се намират следните превозни средства с музеийна стойност: 174 - София 70; 240 + 538 Република; 551 – Бреда; 553 – Сименс; 564 – МАН-Сименс; 601 – Графиня; 719 – Комсомолец, както и неизползваните мотриси от модел Т6МД-1000 в трамвайно депо „Искър”. Най-учтиво Ви моля да бъдат предприети незабавни действия за реставрацията(или реновирането, когато става въпрос за Т6МД-1000) и привеждането в експлоатационна годност на тези мотриси, защото колкото и пари да струва, ние сме длъжни да пазим историческото си наследство, духа на нашия град - София.


С уважение,
Иван Кацев

София,

Ето малко пипване тук-там от мен.
« Last Edit: 30.04.2008, 19:52:51 by G.G.F.H. »

Offline NiGhtPiSH

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2357
  • Sofia Hardcore
    • View Profile
Приема се редакцията ще го отпечатам и ще го пратя следващата седмица.
"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."

Offline G.G.F.H.

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 147
    • View Profile
Успех

Покрай това писно се сетих какво гние из Красна поляна :/

Offline NiGhtPiSH

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2357
  • Sofia Hardcore
    • View Profile
Подадената от Вас  молба е заведена в деловодството на Столичната община под No 94-ВД-3639/27.05.2008 г. - Да видим какво ще отговори Велизариус
"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."

Offline NiGhtPiSH

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2357
  • Sofia Hardcore
    • View Profile
Обърнах се и към "Господари на Ефира" за запазването и реставрацията на мотрисите в Красна поляна.
"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9842
    • View Profile
Голямо браво и много благодаря !!!

Offline tauri

  • Превозвач
  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2190
    • View Profile
Не си ли избързал малко? Все пак от 27.05 е минало малко време по календара на СО. Да знаеш, ако ти трябва нещо с теб съм.
The Grand Tour

Offline NiGhtPiSH

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2357
  • Sofia Hardcore
    • View Profile
Мерси за подкрепата  Надявам се наистина да постигнем нещо заедно за да запазим историята на София...
"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."

Offline 822

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1382
    • View Profile
Получаваш подкрепата на всички!Това е кауза,която трябва да се извърши,всички нормално европейски страни си пазят историческото наследство,трябва и ние да го опазиме!
ЦЕНТЪРА,ЦЕНТЪРА...ОНЯ РУСИЯ И ПЛЕМЕННИКА, ПАК МИ ДИШАТ ОТ ВЪЗДУХА,ВИКАЙТЕ ПАТРУЛКИ И ЛИНЕЙНИ!!!

Offline tauri

  • Превозвач
  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2190
    • View Profile
Аз обаче имам едно чувство на страх да не ги нарежат преди господарите да са се заели с тях. По този начин ще си решат проблема няма трамваи-няма проблем.
The Grand Tour

Offline tiristor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6443
  • За пускане на БГ-1300 по линии 4 и 11!
    • View Profile
    • Email
Имаш моята гласна подкрепа, и ако трябва да сформираме група от свидетели или някаква подписка - там сме

Offline TRAMFAN

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 24
    • View Profile
Следя отдавна форума,но само го следя.Интересува ме има ли развитие по въпроса?

Мен главно ме интересува 174 главно.Това са любимите ми трамваи

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Quote from: TRAMFAN
Следя отдавна форума,но само го следя.Интересува ме има ли развитие по въпроса?

Мен главно ме интересува 174 главно.Това са любимите ми трамваи


Има развитие. От ден на ден става все по-зле, и по-зле. До няколко месеца няма да има здрав прозорец, после ще започнат да къртят и вътрешностите докрай.

А иначе се чудя защо запазиха иманно този хибрид, а не примерно 206, който беше от най-хубавите Софии.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline tiristor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6443
  • За пускане на БГ-1300 по линии 4 и 11!
    • View Profile
    • Email
Quote from: emo
Има развитие. От ден на ден става все по-зле, и по-зле. До няколко месеца няма да има здрав прозорец, после ще започнат да къртят и вътрешностите докрай.

А иначе се чудя защо запазиха иманно този хибрид, а не примерно 206, който беше от най-хубавите Софии.
Аз пък исках 188 със зелените седалки...

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9842
    • View Profile
Quote from: TRAMFAN
Следя отдавна форума,но само го следя.Интересува ме има ли развитие по въпроса?

Мен главно ме интересува 174 главно.Това са любимите ми трамваи
вече е изпратено писмо от участник във форум а до СО  за този трамвай  и останалите . Ти също можеш да изпратиш пшсмо , като изкажеш възмущението си от консервирането на експонатите . Колкото повече писма - толкова повече надежда за тези гробници.

Offline TRAMFAN

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 24
    • View Profile

аз вече пробвах да пиша до електротранспорта,ама на мейла,който ми се върна незнайно защо.
Иначе на Велизар Стоилов ли ,или направо до Бойко Борисов да взема да напиша?Още повече нали е заведено при Стоилов писмо от човек от форума,там няма ли срок за отговор от общината?
А иначе от "Господарите" имат ли някакъв ищах за репортаж по въпроса?
От снимките на spirka.org видях,че са строшили почти всички прозорци на 174,изтърбушени са всички лампи и седалки.Кой го върши това?Нали има някаква охрана уж?!
« Last Edit: 07.07.2008, 23:58:37 by TRAMFAN »

Offline NiGhtPiSH

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2357
  • Sofia Hardcore
    • View Profile
Нищо досега! Ако имаш възможност пиши на мустакатия! и на Господари пак!
"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."