Author Topic: Реставрация на исторически трамваи!  (Read 39762 times)

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Quote from: TRAMFAN
.Кой го върши това?Нали има някаква охрана уж?!

Ми ако питаш мен - именно тя. Няма ватманите да вземат да си изграят на камъни.
В най-лошия случай сервизните работници. В сериозен план - наистина е недопустимо на територията на депо да се случи тази вандалщина.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline TRAMFAN

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 24
    • View Profile
Някои знае ли какви пари излиза един ОР по принцип?
Около 20000 лв.
« Last Edit: 10.07.2008, 18:59:10 by София 70 »

Offline tauri

  • Превозвач
  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2190
    • View Profile
Quote
Но не ми е ясно защо са свалили всички лайстни от под прозорците
Защото са алуминиеви, защото са окрали медните кабели по моторите, както и каквото може да свалят от  тях и всичко което е месинг, мед и алумин.
The Grand Tour

Offline TRAMFAN

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 24
    • View Profile
Писах до кмета директно,но не знам дали са го завели в деловодството,защото не са ми пратили мейл.Пак ще пиша сигурно.Трябва нещо да се направи по въпроса.По принцип ръководството на депото има ли някакви положителни виждания по въпроса,защото все пак са запазили мотрисите,макар,че не са ги опазили...Явно са имали някакви идеи,ама май само идеи.

Offline TRAMFAN

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 24
    • View Profile
Бях пратил молба до Б.Борисов,но не бях дописал адреса.Получих и-мейл от общината,да допълня адреса,направих го и пратих нова молба за реставрирането на трамваите, днес.До един ден ще ми пратят входящия номер,че е заведено.Надявам се на някаква реакция

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9842
    • View Profile
Възможно е най-рано да ти се отговори след месец.

Offline TRAMFAN

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 24
    • View Profile
Знам.Все пак ми пратиха мейл,че са го завели в деловодството.

Offline NiGhtPiSH

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2357
  • Sofia Hardcore
    • View Profile
Пуснах я жалбата и в деловодството на СКГТ и отново до мустакатия и до комисията по транспорт.
"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."

Offline TRAMFAN

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 24
    • View Profile
Преди време ми отговориха по пощата,че им трябват 100-200 хил.лева за да опрявят положението.Можело това да стане до 2 години.Отговора беше от електротранспорта.Бяха изредили наличните мотриси и вместо "Кардалев" бяха написали "Каролев" :D
Трябва да се продължи с настойчиво,смятам

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Кои мотриси са изредени? Само по имена или и по номера?
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline TRAMFAN

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 24
    • View Profile
Изброени са така:тм н.174-"София 70";тм н.н.240,538-"Република";тм.н.719-"Комсомолец".
Написали са ми,че както общественото мнение е за реставрирането им,така и те били "За",защото това била историята на София/взаимствано горе-долу от мойто писмо/.
Обесняват там "Сименс"-а дето са го възстановили с ремарке "Каролев"(!?,вместо Кардалев)и,че на 18.10.2006г. са предадени за реставрация на "Трамакар" 551-"Бреда" и 554-"МАН".
Накрая пише,че им трябват 700-800 хил./по-горе бях писал повече,грешката е моя/Подписано е от Изпълнителния директор инж.Евг.Ганчев

Offline tauri

  • Превозвач
  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2190
    • View Profile
Сигурно искаш да кажеш 70-80 хил. лв.?
The Grand Tour

Offline NiGhtPiSH

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2357
  • Sofia Hardcore
    • View Profile
Модернизацията на 939 беше приблизително 120 000 лв., при това без да правят каквото и да било съществено.

Цялостно изшлайфване на кош, пантограф и смяна на обшивките където трябва, грундиране и боядисване е пряко сили 15000 лв. на бройка. Подмяна на стъкла там цените не са ми ясни така, че не мога да коментирам, но на 174 трябва да се сменят всичките 35 стъкла. Механиката да мине ревизия и дефектоскопия като се пак се изчистят с метална четка, щото не знам как в трамкар ползват флекса да му сложат от дисковете които са като телена четка, пръснат се талигите с черна боя, сложи се ново феродо. слага се ново окабеляване, правят се плафони, сменят се плоскости и ей го около 70000 лв. за 174.
"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Добре бе да му *** майката. Защо нищо нйе се казва за Граиня номер 601???
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline x3m

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1653
    • ICQ Messenger - 319415660
    • View Profile
    • Спирка.org
    • Email
Защото през последните 40 години този вагон е в небитието. Няма протокл за брак, доклокото знам, а се води спрян от движение.

Offline TRAMFAN

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 24
    • View Profile
Т.нар."Графиня" наистина не е в списъка с мотрисите запазени за музейни експонати./Поне не е сред изброените в отговора от Електротранспорта/
А относно сумата за реставрациите-са ми написали 700-800 хиляди,няма грешка,а и става въпрос за 4 трамвая,може и да смятат ония дето са предадени преди 2г.-"Бреда"-та и "МАН"-а.Не знам.

Offline boyo

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 102
    • View Profile
    • Email
Някак си 150-200 хиляди за реставрация на трамвай ми се струва твърде много. По-скоро 15-20?

Offline x3m

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1653
    • ICQ Messenger - 319415660
    • View Profile
    • Спирка.org
    • Email
Че за 15 хил не могат само боята да му купят!

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Защото през последните 40 години този вагон е в небитието. Няма протокл за брак, доклокото знам, а се води спрян от движение.

в такъв случай може да се пусне на линия.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline x3m

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1653
    • ICQ Messenger - 319415660
    • View Profile
    • Спирка.org
    • Email
Теоретично да, практиката друго показва... То вървящи си без никакви сериозни проблеми вагони и коли биват спирани и бракувани, камо ли нещо, което 40 години събира дъжд, кал и птича тор по ламарините си.