Няма да го отрека категорично, защото не съм проучвал подробно най-новите версии на платформата X4E, но ще съм много изненадан, ако дори пълноценният Вектрон е започнал да се предлага с 1000 V при 25 kV/50 Hz, а няма такова изискване и в техническата спецификация по тази поръчка и няма причина производителят да го прави, ако не го искаме. Поръчката за тези 10 локомотива беше направена много преди да стане дума за тези вагони.
В момента в Европа се работи с три напрежения за захранване на вагоните - 1000, 1500 и 3000 V.
1000 V/16,7 Hz при контактна мрежа за 15 kV/16.7 Hz;
1500 V/50 Hz при контактна мрежа за 25 kV/50 Hz
1500 V и 3000 V DC при съответните постояннотокови контактни мрежи със същите напрежения.
Вагоните, пътуващи международно могат да работят с всички варианти, но тези, произведени само за определена железница често са само за стандарта, използван в нея. Освен това много от нашите вагони са само за 1500 V и ще има проблеми ако се наложи да се композира влак с вагони за различни напрежения.
Най-вероятно ще се измисли как да се преустроят за 1500 V. В най-лошия случай, един трансформатор 1500/1000 V, който да захранва целия вагон трябва да свърши работа.