Вижте страниците на сдружение Градски транспорт и инфраструктура bgtransport.org и Facebook
Интересно колко струва едно такова облепване, тук сигурно са им го платили от застраховката, но е начин за борба с драскачите - драскат, фолиото се маха, слага се ново...Вижда се вече гарата на домуване - София.И два са с тоалетни за инвалиди - Bpmbz. Как става качването точно, има ли рампи на вратите?
Само два вагона ли ще са с фолио?
Гледайки снимката да не би колелата на "новите" вагони да са безбандажни? Може и да греша от качеството на снимката. Също не ми става ясно буксовото "окачване" само с едни демпфери ли се осъществява? Като гледам има и някакъв шарнир към подресорната греда.
Или са били оставени да киснат дълго време. Като гледам и релсите не са лъскави, значи вагоните са били паркирани там дълго време.
Ако човек си постави за цел да търси непременно дървени траверси в Германия - оказва се, че не е невъзможна задача. При това след само 2 минути търсене в района на първата гара с товарни коловози.