Според мен вагоните са супер. Изцяло климатизирани( дано да е пълноценен климатик не само охладител като в 63-та серия, който не смогва в големите жеги) с направо луксозен салон с тези мокети за нашите условия. Конфигурацията на салона е перфектна. Седалките не са една срещу друга, цървуланковци не могат да си качват краката и багажите на отсрещните седалки в този си вариант. Има масички на гърбовете на всички седалки, вакуумни тоалетни( "стандартни" с дупка в Еворопа не знам дали има, ако има са изключения) Със сигурност и немската изработка е доста качествена, впредвид това което съм виждал от серии 43, 45, 97 и др. Вагоните са много добри и за бъдеща модернизация, така че мисля че инвестицията е много добра. Няма нищо странно че немците ги продават, ами хубави напълно годни вагони няма да отидат на боклука като не им трябват, по-добре някой като нас да ги вземе.
Още от едно време, от 68-ма у нас се ползват предимно немски вагони, от добре познатите ни 40-ки, 50-тки и подобни които ги ползваме още от 68-ма, след това аналогичната им по-дълга база 26 метра, след това множеството втора употреба от Германия. Най-масовата 47-ма серия си е чист бюджетен вариант на немските вагони от 60-те. И аз искам чисто нови Български вагони, подобно както румънците си правят техните, проекта Сокол изглеждаше обещаващо но видяхме крайния резултат какъв е. Лошото е че цял един регион ще замре още повече, много квалифицирани хора ще отидат другаде а в обезлюдяваща се България това е пагубно няма от къде да намериш други после.