Оставете СО, ами знаете какъв голям балон са надути цените на имотите в София и удвояването на този участък направо ще излезе златно, плюс години дела, обжалваници, забавяния и т.н. Освен ако правителството не обяви обекта за такъв от национално значение, да се дефинира държавна нужда, като тогава собствениците могат да обжалват цената, но това не спира строителството. В случая със Северната тангента например отчужденията бяха извършени на смешната цена от 80 стотинки на квадрат, имаше протести и т.н. и в крайна сметка съдът отхвърли жалбите срещу тези оценки. Другият по-голям проблем е Циганьория, където разни високоплатени соросоидни организации, базирани за благозвучие в Хелзинки, не дадоха дори подпорна стена да се построи, щели да бъдат нарушени правата на ония маймуни, а за удвояване да не говорим. А ново трасе = отново разправии с отчуждавания на балонести имоти и 10-годишно протакане.
Аз лично се съмнявам тази история да се реализира в така зададените срокове. Справка - Пловдив-Свиленград. Освен това как се строи пет километра тунел - имаме си един такъв, и то с много по-малка дължина, "паметник" по линията Карнобат - Синдел, който не е ясно в кой живот ще бъде завършен. Сега не съм се качвал на влака след ремонтите в Мангал сити, но се надявам влаковете оттам да минават доста по-бързо от преди, примерно поне с 90 км/ч. Не знам дали е преработена и книжката-разписание.
Отделно от това Батановци-Радомир път 1 е в гига-аварийно състояние и е пред закриване, а централизацията в Батановци така е направена, че ръководителят движение не може да пусне влак в посока Радомир по неправилния път, та да спести поне 10 минути....