Author Topic: Железопътна инфраструктура  (Read 304884 times)

Offline Spas237

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 190
    • View Profile
    • Email
Re: Железопътна инфраструктура
« Reply #840 on: 30.04.2018, 11:19:26 »
Quote
И защо от двете страни на въпросния тунел няма РП? Ако стане авария на един от двата пътя - или влаковете няма да могат да влизат в Чирпан или няма да могат да минават транзит. Ако има РП и от двете страни на тунела, ще има възможност за преминаване между двата пътя. А това ще увеличи и пропускателната способност на участъка.

Това да няма РП наистина е много глупаво!
Здравейте, ще се промени ли разстоянието между Елин Пелин и Септември по новото трасе и с колко?
Ще се намали с няколко километра,но май не в много близко бъдеще.

Offline ooleg

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6826
    • View Profile
Re: Железопътна инфраструктура
« Reply #841 on: 03.07.2018, 18:29:29 »
Явно отсечката Костенец-Елин Пелин няма да я бъде скоро:
https://news.bg/politics/gubim-1-mlrd-lv-po-op-transport-trevozhat-se-demokratite.html

Изпратено от моят XT1700 с помощта на Tapatalk

Украйна, победа!

Offline toto

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 286
    • View Profile
Re: Железопътна инфраструктура
« Reply #842 on: 03.07.2018, 22:30:28 »
Някой знае ли защо няма никакво движение в реконструирания участък Скутаре-Оризово?

Offline bdz43r

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5706
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Re: Железопътна инфраструктура
« Reply #843 on: 03.07.2018, 22:35:59 »
Защото все още се реконструира.

Offline toto

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 286
    • View Profile
Re: Железопътна инфраструктура
« Reply #844 on: 03.07.2018, 23:09:20 »
Защото все още се реконструира.


а срока не беше ли миналата година?

даже бяха пуснали движението!!!

Offline bdz43r

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5706
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Re: Железопътна инфраструктура
« Reply #845 on: 04.07.2018, 04:11:57 »
Само Белозем - Оризово беше миналата година.
Сега се прави Скутаре - Белозем.

Online Dragon

  • Administrator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5869
  • Администраторът бонбони не пие!
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 202143037
    • View Profile
    • http://gtsofia.info/
    • Email
Re: Железопътна инфраструктура
« Reply #846 on: 04.07.2018, 11:16:01 »
А кога се очаква всичко в участъка Пловдив - Бургас да е готово?
GTSofia.info - Любителски страници на градския транспорт в София
Forum.GTSofia.info - Любителски форуми на градския транспорт в София

Offline UMSofia

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1491
    • View Profile
Re: Железопътна инфраструктура
« Reply #847 on: 29.09.2018, 12:45:41 »
Това е спирка "Павел баня". Направен е основен ремонт на сградата, функционира два месеца след това и е закрита. Имало е хора, които са живеели там и са се грижели за спирката, но днес изглежда така. Пълна безстопанственост!

Offline bagercho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3646
    • View Profile
Re: Железопътна инфраструктура
« Reply #848 on: 29.09.2018, 15:30:18 »
Това е за Господари на ефира, и за прокуратурата...

Offline mitkov2

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 711
    • View Profile
    • Email
Re: Железопътна инфраструктура
« Reply #849 on: 10.12.2018, 19:10:06 »
https://bivol.bg/rail-trans-logistica-arcadia.html
 Ето за това говоря (пиша) тия дни в другя раздел "БДЖ-обща тема". Честито на печелившите и на редовните пътници между София и Пловдив  ;) :fan:

Offline monte carlo

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1514
    • View Profile
Re: Железопътна инфраструктура
« Reply #850 on: 03.07.2019, 16:21:02 »
Повозих се пак от София до Радомир, ремонтира се от Владая до Драгичево, нови релси (без тудуф-тудуф), стълбове че и покрити канавки, някои от елементите дори счупени от махането на старите стълбове.

Иначе най ми "хареса" ограничението през маалатъ на иликтуратът - същото като преди онзи ремонт (Захарна фабрика - Горна Баня :paterica:).
« Last Edit: 03.07.2019, 16:50:12 by monte carlo »
Ние знаем, че те лъжат.
Те си знаят, че лъжат.
Те знаят, че ние знаем, че лъжат.
Ние знаем, че те знаят, че ние знаем, че те лъжат.
И все пак те продължават да лъжат.

Online Dragon

  • Administrator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5869
  • Администраторът бонбони не пие!
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 202143037
    • View Profile
    • http://gtsofia.info/
    • Email
Re: Железопътна инфраструктура
« Reply #851 on: 03.07.2019, 16:53:48 »
А там защо почнаха да строят стена и я спряха на средата?
GTSofia.info - Любителски страници на градския транспорт в София
Forum.GTSofia.info - Любителски форуми на градския транспорт в София

Offline IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6048
    • View Profile
    • Email
Re: Железопътна инфраструктура
« Reply #852 on: 03.07.2019, 19:15:44 »
Щото едни ревнаха, че било дискриминация.....в случая най-добрият вариант е да се направи тунел от бетонни панели, който в последствие да се засипе....Когато бях дете и тийнейджър, влаковете минаваха през "маалата" с поне 90 километра, особено на идване към София.....
По рейс и по жена не се тича!

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
Re: Железопътна инфраструктура
« Reply #853 on: 03.07.2019, 22:45:51 »
А не трябваше ли да има тунел и под Владая освен през махалата? Не знам въобще в този вариант дали ще могат да постигнат 160 км/час. И сега новата линия старото трасе ли следва пак, нали уж било свлачище и било проблематично, освен това и наклона е много голям, и около Владая и преди Горна Баня след махалата.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline bdz43r

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5706
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Re: Железопътна инфраструктура
« Reply #854 on: 04.07.2019, 11:56:54 »
Няма нова линия. Има ремонт на старата с материали втора употреба, демонтирани от други участъци.
Перспективата за изцяло нова линия, тунели и т. н. е много далечна на този етап.

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Re: Железопътна инфраструктура
« Reply #855 on: 04.07.2019, 12:25:39 »
Перспективата за изцяло нова линия, тунели и т. н. е много далечна на този етап.
... както и всички фамозни проекти, раздувани от НКЖИ.
Би трябвало при такъв тунел да отпадне гара Владая, след като тя е най-високата точка на трасето.

Online Dragon

  • Administrator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5869
  • Администраторът бонбони не пие!
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 202143037
    • View Profile
    • http://gtsofia.info/
    • Email
Re: Железопътна инфраструктура
« Reply #856 on: 04.07.2019, 12:30:53 »
Няма нова линия. Има ремонт на старата с материали втора употреба, демонтирани от други участъци.
Перспективата за изцяло нова линия, тунели и т. н. е много далечна на този етап.
Като съм минавал, всичко изглежда ново - траверси, релси, стълбове...
GTSofia.info - Любителски страници на градския транспорт в София
Forum.GTSofia.info - Любителски форуми на градския транспорт в София

Offline bdz43r

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5706
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Re: Железопътна инфраструктура
« Reply #857 on: 04.07.2019, 12:52:53 »
Стълбовете са еднократни и няма как да са стари....
От Захарна фабрика до Горна баня и железният път беше направен с нови материали преди няколко години, но за сегашния ремонт от Владая до Драгичево се ползва линията, демонтирана от междугарието Маноле-Белозем, която е на около 20 години, но иначе е съвсем годна. Между Батановци и Радомир пък се положи линия от Звъничево - Пазарджик. Между Драгичево и Перник разпределителна пътят беше подновен също със стар материал, но не цели звена, а сглобени наново с избрани здрави траверси. Очаква се, като разровят Искър - Подуяне път 2, железният път, който е на 22 години да се ползва за Горна баня - Владая.

Offline IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6048
    • View Profile
    • Email
Re: Железопътна инфраструктура
« Reply #858 on: 05.07.2019, 00:56:22 »
Кьел файда, че преди няколко години ремонтираха Захарна фабрика - Горна Баня. Последно пътувах с 361, още имаше гръцки вагони, няколко дни преди да замина за Канада, скоростта пак беше с намаление...Сега сигурно си е същото лайнище като от преди ремонта. Каква е скоростта сега? Като цяло, сега с тази магистрала, ако не свалят най-сетне София-Кулата под три часа, и тази линия особено на юг от Дупница е обречена.
« Last Edit: 05.07.2019, 01:01:14 by IKAR »
По рейс и по жена не се тича!

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Re: Железопътна инфраструктура
« Reply #859 on: 05.07.2019, 10:33:38 »
Като цяло, сега с тази магистрала, ако не свалят най-сетне София-Кулата под три часа, и тази линия особено на юг от Дупница е обречена.
И какво, даже да свалят? Гърците тотално са за*бали връзката от Стримонико до Промахон, а и изобщо цялата линия североизточно от Солун. Даже перспективните им планове са да направят крайбрежно трасе Солун-Кавала и да реконструират трасето през Александруполис и Орменио.
Точно преди 20 години пътувах със спален вагон до Солун и си беше далеч по-удобно, отколкото придремване на автобусна седалка. На кого му пука, дали през нощта ще пътува 4 или 8 часа? Но, уви, това отдавна замина. Даже последният пътнически влак Солун-София беше ориентиран към гърците, които сутрин ще отидат от Солун до Сандански и привечер ще се приберат. Според мен тази линия ще има повече значение за товарни превози. Все пак солунското пристанище и митница захранват половината Балкански полуостров с китайски стоки.