Това само в Чалгаристан може да стане. Фирма в производство по несъстоятелност, демек фалирала, да си запази лиценза за превоз на пътници и да продължава да го прави половин година. Скоро споменахте, че всички нови Турцизмота и Травегота са събрани на някакъв паркинг и запорирани, защото не им е плащан лизингът. То точно поради тая причина и заради неизплащани заплати, респективно осигуровки, фирмата е фалирала и е назначен синдик.......И въпреки всичко собственикът-турчин е успял да регистрира друга фирма на името на негов близък, с капитал от....10 лева и да прехвърли част от автобусите на него, та да не могат да ги конфискуват с цел покриване на дълговете. Лизинговите автобуси, разбира се, не могат да се прехвърлят, защото те са собственост на лизингодателя до пълното им изплащане. Но как става тая работа с прехвърляне на запорирана собственост на фалирала фирма, на новорегистрирана, друга такава, регистрирана на името на близък на фалиралия собственик и нито данъчните, нито синдикът, нито кредиторите забелязват това, не мога да си обясня. На всичкото отгоре "новата" фирма, на която се водят автобусите, няма лиценз за превози..........Абсолютен турски сериал...............Хайде преди пълнеха касата на ДПС, ама сега нали ни управлява Бат Бойко?
Между другото Юнион Ивкони, Етап, Груп, Дорис, Глобус, Арда Тур и тем подобни са все същите талибани.