То дори и да не е обособено..........Там нема четири-пет в това отношение. Всичко се наблюдава с камери и а си се качил на линията, а получаваш по пощата честитка със снимка и яка глоба - от 100 евро нагоре, независимо че може да е станало в три през нощта, когато трамваите не вървят. Ако си попречил по някакъв начин на трамвай или още повече, е станал инцидент, следва минимум 300 евро глоба и 6 месеца книжката "на трупчета". Така един наш хубостник точно в Будапеща се опитал да избегне задръстванията, тръгвайки да си пердаши "по трамвая". Само че там трамваите нормално си пердашат с 80 през центъра, та с тази скорост предницата му заминала, а той естествено-заминава за полицията. После две дела и присъди - за задръжка на движението и от друг собственик на кола, върху който са се разхвърчали парчетиите. В Германия, Белгия, Холандия и т.н. положението е още по-страшно - има трамвайни прелези, еднопътни линии с двупосочно движение, също и "обезличено" движение - демек трамваят може да се движи по "неправилния" път и не знаеш откъде ще ти долети. И а стане бела, освен естествено, яка глоба, книжката заминава за най-малко 6 месеца, като връщането и е свързано с проверочен изпит, големи разходи и т.н. Така че ще си помислиш преди да се качиш на трамвайната линия.
Иначе електрическите автобуси са все още недостатъчно развита технология, да не говорим, че тяхната цел е да заменят автобусите, а не тролеите.