Author Topic: Градски и жп транспорт в Сърбия  (Read 136098 times)

Offline maniak

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4625
  • Оптимист
    • ICQ Messenger - 278834436
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/47270324@N08/
    • Email
В Белград ще строят леко метро. Имам две страхотни клипчета с анимация. Ако някой може да ги качи някъде нека ми прати лс за да му ги пратя
« Last Edit: 20.10.2014, 23:18:56 by difian »

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3804
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Re: Градски и жп транспорт в Сърбия
« Reply #1 on: 30.01.2007, 15:09:19 »
Че те някакво метро имат ли? Май не.Така, че поне в това отношение не са ни изпреварили, все още
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7425
    • View Profile
Re: Градски и жп транспорт в Сърбия
« Reply #2 on: 30.01.2007, 15:14:55 »
Имат си обаче Беовоз.
Най-ценният ресурс на капитализма са тъпанарите

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Re: Градски и жп транспорт в Сърбия
« Reply #3 on: 30.01.2007, 16:04:08 »
Quote from: CKD
Имат си обаче Беовоз.
Това какво е - S-Bahn ли?

Едва ли траспортът в Белград е за завиждане. Не съм виждал по-претъпкани автобуси от тези по околовръстния път. Всъщност това съвсем не е околовръстен път, а основна свързваща кварталите на града артерия. Околовръстен път (кружни пут) се строи южно от града от години, готов е западният му сектор.
« Last Edit: 30.01.2007, 16:08:20 by blagun »

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7425
    • View Profile
Re: Градски и жп транспорт в Сърбия
« Reply #4 on: 30.01.2007, 18:00:33 »
Беовоз е градската железница на Белград. Марио може да разкаже подробности за нея.
Най-ценният ресурс на капитализма са тъпанарите

Offline maniak

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4625
  • Оптимист
    • ICQ Messenger - 278834436
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/47270324@N08/
    • Email
Re: Градски и жп транспорт в Сърбия
« Reply #5 on: 01.02.2007, 11:31:56 »
Ето линк към клипчетата, качени от CKD

http://store1.data.bg/bgrail/beograd/

Offline conecto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4462
    • ICQ Messenger - 303555835
    • View Profile
    • Email
Re: Градски и жп транспорт в Сърбия
« Reply #6 on: 01.02.2007, 13:56:50 »
Защо "леко" метро?

Offline maniak

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4625
  • Оптимист
    • ICQ Messenger - 278834436
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/47270324@N08/
    • Email
Re: Градски и жп транспорт в Сърбия
« Reply #7 on: 01.02.2007, 14:23:42 »
така им е харесало да се казва. нащо също не е много метро. на тази дълбочина може да се казва и подпаважен трамвай.  все пак 8-10м под земята..

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13996
    • View Profile
Re: Градски и жп транспорт в Сърбия
« Reply #8 on: 01.02.2007, 14:26:55 »
Е то това си е подземен трамвай

Offline Dragon

  • Administrator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5868
  • Администраторът бонбони не пие!
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 202143037
    • View Profile
    • http://gtsofia.info/
    • Email
Re: Градски и жп транспорт в Сърбия
« Reply #9 on: 01.02.2007, 18:20:06 »
Ще изпозвам възможността да представя новия раздел от сайта - Видео. За момента е готов като функционалност но е доста празен.

Двете филмчета на maniak са качени там: http://gtsofia.info/?act=video&showt=103
GTSofia.info - Любителски страници на градския транспорт в София
Forum.GTSofia.info - Любителски форуми на градския транспорт в София

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7425
    • View Profile
Най-ценният ресурс на капитализма са тъпанарите

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11150
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: Градски и жп транспорт в Сърбия
« Reply #11 on: 17.03.2007, 22:08:12 »
е*ати пичовете. Дано са докарали и приемлива цена, иначе мен мн.ме кефят

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7425
    • View Profile
Re: Градски и жп транспорт в Сърбия
« Reply #12 on: 17.03.2007, 22:29:27 »
И на мен не ми харесва. На Рено Цителис обаче е същата.
Най-ценният ресурс на капитализма са тъпанарите

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11150
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: Градски и жп транспорт в Сърбия
« Reply #13 on: 17.03.2007, 23:14:48 »
само може да похвалим сръбските ни комшии които не спят а реализират производство.  

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3804
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Re: Градски и жп транспорт в Сърбия
« Reply #14 on: 18.03.2007, 12:10:06 »
Абе то и БМЦ изглежда добре отвън, но  под капака какво ли става.
 Всъщност намерих нещо:

Dimenzije
Dužina 17.980 mm
Širina   2.525 mm
Visina 2.805 mm
Unutrašnja visina 2.395 mm
Razmak osovina (upravljačka / neutralna) 5.230 mm
Razmak osovina (pogonska / neutralna) 6.605 mm
Prednji prepust 2.685 mm
Zadnji prepust 3.460 mm
Visina poda iznad 405 mm
Trag prednjih točkova 2.096 mm
Visina najniže stepenice iznad tla 325 mm
Trag pogonskih točkova 2.456 mm
Visina u prolazu 365 mm
Trag točkova neutralne osovine 2.456 mm
Max. brzina 85 km/h
Masa vozila
Masa praznog vozila 16.000 kg
Tehnički dozvoljena ukupna masa 28.000 kg
Manevarske karakteristike Broj putnika 160
Najmanji prečnik najisturenijeg točka 19.875 mm
Broj sedišta 43
Najmanji prečnik kruga okretanja 23.346 mm

AGREGATI
Motor
Proizvođač / tip MAN D2866 LOH27 (E3)
Snaga kW (KS) / min-1  228 (310) / 1900
Obrtni moment Nm / min-1  1250 / (900-1300)
Broj cilindara / Raspored 6 / Redno
Prečnik / Hod klipa (mm) 128 / 155
Zapremina (cm3) 11.967
Stepen kompresije  19:1
Ugradnja Pozadi, levo, uzdužno
Menjač (varijante)
Proizvođač / tip   VOITH DIWA D864.5
Upravljač
Proizvođač / tip   ZF 8098 SERVOCOM
Osovine
Prednja
Proizvođač / tip   ZF RL-85A
Neutralna
Proizvođač / tip  ZF AVN-132
Pogonska
Proizvođač / tip   ZF AV-132/870
OSTALI PODACI
Ogibljenje vazdušno
Točkovi / Pneumatici  8,25 – 22,5 / / 275/70 – R 22,5
Kočnice: radna, parkirna, ABS, ASR
Akumulator: 2 x 12V/180 Ah
Zapremina rezervoara: 300 l
Centralno podmazivanje po želji kupca

 Двигателя е евро 3 на МАн 310 коня.Направо взеха да ме кефят.
 Прави впечатление големите прозорци и по-ръбатия(модерен дизайн) Отвътре седлаките ми се виждат широки, май са като на БМЦ, а и малко салона е като на БМЦ(извтите лостове), но изглежда добре.
« Last Edit: 18.03.2007, 12:14:51 by borosport »
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline conecto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4462
    • ICQ Messenger - 303555835
    • View Profile
    • Email
Re: Градски и жп транспорт в Сърбия
« Reply #15 on: 18.03.2007, 12:30:23 »
Защо са избрали това име обаче... Имат ли нещо общо с Икарус?
Външният дизайн на модела 112n малко ми прилича на БМЦ (предницата) и Citaro (отстрани), в салона също има доста прилики, седалките са същите, лостовете за хващане (както Боби отбеляза). Копчетата за вратите на таблото пък са от Ман.
« Last Edit: 18.03.2007, 12:35:44 by conecto »

Offline etnies

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7084
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
Re: Градски и жп транспорт в Сърбия
« Reply #16 on: 18.03.2007, 12:49:21 »
Quote from: conecto
Защо са избрали това име обаче... Имат ли нещо общо с Икарус?
Външният дизайн на модела 112n малко ми прилича на БМЦ (предницата) и Citaro (отстрани), в салона също има доста прилики, седалките са същите, лостовете за хващане (както Боби отбеляза). Копчетата за вратите на таблото пък са от Ман.

Отначало са правили самолети  А преди да ги кръстят Икарбус са се казвали също Икарус  

Online Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
Re: Градски и жп транспорт в Сърбия
« Reply #17 on: 18.03.2007, 16:18:47 »
Много добре изглежда този автобус.

По въпроса за съчленението-мяхът нарочно е така защото при съчленен нископодов автобус не може да се сложат под пода тези елементи с които се закача предната част и ремаркето ами са от двете страни,мисля,че при някои автобуси от този тип са отгоре на тавана ама не съм сигурен.Та за това посредата се получава една такава тясна пътека.Въобще съчленените нископодови автобуси са много сложна технология,има скъпоструващ апарат против "смачкване" при съчленението,задният мост също е с много сложна конструкция.За сега в България съчленени нископодови автобуси имаме само във Варна и Бургас.
« Last Edit: 18.03.2007, 16:23:01 by Ivo »
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13996
    • View Profile
Re: Градски и жп транспорт в Сърбия
« Reply #18 on: 19.03.2007, 01:14:59 »
Яки изглеждат тия рейсове, но докато не ги видя на живо в действие, не мога да кажа нищо за тях....

Offline etnies

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7084
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
Re: Градски и жп транспорт в Сърбия
« Reply #19 on: 19.03.2007, 01:47:12 »
Quote from: ozzy
Яки изглеждат тия рейсове, но докато не ги видя на живо в действие, не мога да кажа нищо за тях....

Скачай до Белград - колкото до Варна е