Author Topic: Локомотиви  (Read 68391 times)

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6848
    • View Profile
Локомотиви
« Reply #20 on: 16.04.2007, 10:25:16 »
Целият график на локомотивите е абсолютна идиотщина. В момента най-мощните локомотиви (серия 46) возят влакчета с по 5 вагона а на товарачките през Вакарел дават по 3 машини. Иначе модернизираните 46 ги предпочитат защото все пак са модерни - за машинистите са осигурени удобства на най-високо ниво, локомотивите са компютризирани и т.н.

Offline KRAKOMOBILA

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5250
    • View Profile
Локомотиви
« Reply #21 on: 16.04.2007, 12:11:11 »
Графиците на машинате е колкото да ги има,когато може се спазват иначе слагат каквото има на влаковете  

НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3819
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Локомотиви
« Reply #22 on: 16.04.2007, 14:09:03 »
Quote from: CKD
Целият график на локомотивите е абсолютна идиотщина. В момента най-мощните локомотиви (серия 46) возят влакчета с по 5 вагона а на товарачките през Вакарел дават по 3 машини. Иначе модернизираните 46 ги предпочитат защото все пак са модерни - за машинистите са осигурени удобства на най-високо ниво, локомотивите са компютризирани и т.н.

 Ники ожеш ли да ми кажеш точно колко конски сили са или киловати, защото помня, че беше споменал за Шкодите, но за тези не помня да си казал.И линк към снимки ако може, защото беше дал към една галерия помня с номерирани локомотиви, но не мога да намеря линка.
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline KRAKOMOBILA

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5250
    • View Profile
Локомотиви
« Reply #23 on: 16.04.2007, 14:12:27 »
5100KW-та са локомотивите серия 46 ето тяхна галерия http://www.railwaymodeling.com/gallery/thu...ls.php?album=39
 

НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6848
    • View Profile
Локомотиви
« Reply #24 on: 16.04.2007, 15:04:11 »

Offline KRAKOMOBILA

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5250
    • View Profile
Локомотиви
« Reply #25 on: 16.04.2007, 15:26:06 »
Уау Ники хубав сайт. Сега разбирам за него  

НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3819
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Локомотиви
« Reply #26 on: 16.04.2007, 20:49:57 »
Мерси!
Леле това по мои сметки са 3800 коня чудовище   Има ли си марка? Шкодите 3100 ли бяха Ники?
« Last Edit: 16.04.2007, 20:55:22 by borosport »
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline Пешеходец

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 50
    • View Profile
Локомотиви
« Reply #27 on: 16.04.2007, 23:18:20 »
Quote from: borosport
Мерси!
Леле това по мои сметки са 3800 коня чудовище   Има ли си марка? Шкодите 3100 ли бяха Ники?
По мои сметки 6934 к.с.
Изглежда, че хората използващи стари мерни единици не умеят да смятат.  

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3819
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Локомотиви
« Reply #28 on: 17.04.2007, 20:59:52 »
Правилно просто съм объркал знаците при смятане  Действително е приблизително 7000 коня.
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline NiGhtPiSH

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2341
  • Sofia Hardcore
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Български Локомотивен Форум
Локомотиви
« Reply #29 on: 17.04.2007, 21:00:02 »
С наличните машини съвсем реалистично могат да се скъсят разписанията с по 10 минути, ама да има кой да ги ръчка! И да вземат от НКЖИ да пооправят трасетата!


"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6848
    • View Profile
Локомотиви
« Reply #30 on: 17.04.2007, 23:19:54 »
С 43та серия караха Чайката за 4 ч. 40 мин. през 1973 г. В момента и с ETR500 е невъзможно разстоянието да се вземе за по-малко от 6 ч. 10 мин.

Offline lok45111

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 494
    • View Profile
    • Email
Локомотиви
« Reply #31 on: 17.04.2007, 23:31:16 »
Quote from: CKD
С 43та серия караха Чайката за 4 ч. 40 мин. през 1973 г. В момента и с ETR500 е невъзможно разстоянието да се вземе за по-малко от 6 ч. 10 мин.


Ти пък, с ETR500 ще карат по 3-та и после лъскавото влакче ще го прибират за Италия във вагони  В България по българската жп. мрежа не вирее нищо друго освен коравите и здрави Шкодилаци и неунищожимото отмъщение на СССР към Балканите, носещо кодово название ЕМВ 32.

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6848
    • View Profile
Локомотиви
« Reply #32 on: 18.04.2007, 00:24:05 »
Това е отмъщението на Леонид Брежнев.

Offline lok45111

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 494
    • View Profile
    • Email
Локомотиви
« Reply #33 on: 18.04.2007, 07:44:40 »
Quote from: CKD
Това е отмъщението на Леонид Брежнев.

Е явно Брежнев добре си е отмъстил. А като стана дума за високи скорости, в БДЖ със серия 44 са постигани над 160 км/час на проби, така, че след един здрав ремонт на баба Шкода и добра инфраструктура и тук ще може да се движи влак с повече от 130 км/ч.

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3819
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Локомотиви
« Reply #34 on: 18.04.2007, 13:08:59 »
Ами дзверовете 46 серия къде са сделани и каква марка носят, че нищо не виждам на тях?
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline KRAKOMOBILA

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5250
    • View Profile
Локомотиви
« Reply #35 on: 18.04.2007, 13:38:15 »
Произведени са от Електропутере Крайова - Ромъния. И в България и казват "Блеикове"  

НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3819
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Локомотиви
« Reply #36 on: 18.04.2007, 17:44:59 »
Брей ти мамалигари бе
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline lok45111

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 494
    • View Profile
    • Email
Локомотиви
« Reply #37 on: 19.04.2007, 14:17:41 »
Quote from: KRAKOMOBILA
Произведени са от Електропутере Крайова - Ромъния. И в България и казват "Блеикове"  

Локомотивите, за които говориш са произведени през 1986 г. в завода ЕЛЕКТРОПУТЕРЕ - Крайова по лиценз на шведския концерн АСЕА. Локомотивите тип LE5100 са шестосни с часова мощност 5400 kW и трайна мощност от 5100 kW. Съоръжени са със 6 бр. осемполюсни постояннотокови тягови двигателри с последователно възбуждане тип LJE108-2 с мощност 870 kW. Регулирането на напрежението, подавано на ТД става на първичната страна на тяговия трансформатор чрез автотрансформаторен превключвател на степените с 40 тягови позиции. Захранването на всеки ТД е самостоятелно от отделна вторична тягова намотка, а променливия ток се изправя чрез диодни токоизправители по един за всеки ТД. Изправителят има 48 силициеви диода, свързани по схема три в серия и четири в паралел, което позволява работата на токоизправителя дори при един пробил диод. За комутиране веригите на тяговите двигатели се използват индивидуални линейни контактори тип EJC1160 за променлив ток(линейни и спирачни контактори) и EJD1160 за постоянен ток(линейни контактори след токоизправителя. Пример S1.2, S2.2, S3.2, S4.2, S5.2, S6.2). Захранването на локомотива става от два асиметрични пантографа, проектирани за скорости до 160 km/h, а включването и изключването на силовата верига за 25 kV 50Hz става чрез главният въздушен прекъсвач тип IAC630, който е оразмерен да изключва при номинален ток 630А на първичната страна на главния трансформатор. В критични ситуации може да изключи ток на късо съединение до 10 kA. Спомагателните машини на локомотивите серия 46 са задвижвани от трифазни асинхронни двигатели. Трифазната система се захранва от дросел - кондензаторен преобразувател на фазите, а пускането на машините става по специална схема чрез пускови, работни и режимни контактори. Веригите за управление се захранват със 110V постоянен ток от акумулаторна батерия с мощност 125 Ah или от спомагателен трансформатор за ниски напрежения. За управление на локомотива в тягов и спирачен режим са предвидени два контролера за управление тип CBM60B - по един във всяка кабина. Пултовете за управление са разположени от дясната страна по посока на движението и на тях са групирани най - важните командно - контролни апарати от веригата за управление. Двете командни кабини на локомотива са просторни и добре остъклени. За осигуряване на микроклимата в кабината са предвидени отоплителни тела от дясната страна до машиниста и калорифери, монтирани на задната стена на кабините. През летния сезон, калорифера може да се използва за вентилацзия на кабината. Въздушната инсталация на локомотива се снабдява със сгъстен въздух с налягане 10 bar от два трицилиндрови редови компресори "Оерликон" с дебит 3800 l/min. Спирачната система на локомотивите е "Knorr" с функционен вентил KE1c и два преводача на налягането за всяка талига тип Du-15. Кранмашинистите за автоматичната спирачка са тип "Кнор - Д2", а тези на директната "Оерликон FD1a".
« Last Edit: 20.04.2007, 16:01:51 by Dragon »

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3819
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Локомотиви
« Reply #38 on: 19.04.2007, 20:09:14 »
Ей Лок жив и здрав да си за тези разяснения
 Понеже ми е интересно, а не помня къде беше написано колко е мощността на Шкодите 43,44 и 45 серия?
 Аз лично се разрових и изнамерих едно руско чодовище, на което НИКИ беше дал снимка-ВЛ 85 10000 киловата или приблизително 13000 коня(http://www.parovoz.com/newgallery/pg_view.php?ID=2262).Като гледам съчленен локомотив .А по Дискавъри даваха документален филм за Канада мисля, че беше и там беше композиция от 3 дизелови локомотива май с още повече мощност.
« Last Edit: 19.04.2007, 21:07:24 by borosport »
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline lok45111

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 494
    • View Profile
    • Email
Локомотиви
« Reply #39 on: 09.06.2007, 10:15:53 »
Ето снимки от 46200-серия 2(46 235,242,229, 211, 238, 221):

1. Дисплей

Основен екран. Показва се с натискане на бутон D1 и дава комплексна информация за токовете на трите двумоторни единици, напрежението в контактната мрежа, ток на влаково отопление, уред за измерване на теглителната и спирачна сила и комплексна сигнализация:


Помощен екран с листа за последните 200 повреди(активира се с бутон D3):


Опростен информационен екран(активира се с бутон D4)


Помощен екран с възможност за визуализиране на разписанието на возения влак, чиито номер се задава предварително или в момента на активиране на екрана. Разписанието трябва да се въведе от сервизен работник, за да бъде показвано при активиране на екрана.


2. Пулт за управление

Панел с инструменти и сигналното табло F2-U1: