Точно така, локомотивът е бил тотална щета, но на негово място е произведен друг, така че доставката е пълна.
Катастрофата си е просто катастрофа. Ако някой не е искал да ги приема, имало е далеч по-културни начини да го заобиколят, а не да смачкат два локомотива и да затрият сума народ, при това от своите. Да не говорим, че по това време локомотивите вече са договорени и то с редица промени спрямо румънския оригинал, поискани от БДЖ (и вероятно лично от Стайков) и няма вариант да не се доставят.
За съжаление, днешните "експерти" в железницата нямат същия капацитет и при изпращането на локомотивите за ремонт в Румъния, те се връщат преправени като техните без удобните особености, поискани от нас навремето. А отделно румънците са мърлячи и локомотивите и тогава, и сега идват от там в насипно състояние и им трябват седмици и месеци, за да проработят. Първият такъв локомотив, ходил в Румъния на капитален ремонт успя да стигне от Бургас до Карнобат и обратно без чужда помощ чак на втория месец, а единият локомотив на ТБД се запали още на втория ден.
Но преди всичко, концепцията е подигравка с железницата... сякаш шведите са ги проектирали с единствената цел да направят най-неудачния локомотив в Европа.