Нищо няма да печелят от тия Икаруси, защото са без номера (както добре се вижда на снимките) и вероятно с отдавна прекратена гражданска. А процедурата по пререгистриране на бракувано ПС, доколкото знам, е сложна. Единствено могат да бъдат предложени на ретро музея, стига да не е на безбожно висока цена. Да се бяха сетили, че могат да ги ползват за исторически возила преди да почнат масово да ги бракуват.
Ретро музея, едва ли ще вземат автобус, защото паркинга на Гранд мол(там, където се помещава музея) не е достатъчно висок, за да влезе автобус.Но дори и да решат да вземат астобус той едва ли ще бъде съчленен, поради по - трудната поддръжка. От друга страна ДАП - а може да запази 5873(последния оцелял Икарус 260) и да го реставрира, но да не се използва за пътувания на любители(подобно на бургаския Чавдар 11м3).