Архивни снимки на В 0137 СН от 2008 и 2009 г.
Мисля да благодаря на някои от колегите, че разпалиха желанието ми да споделя малко от историята на превозните средства на Транстриумф от тях години.
Този МАН беше малко по-различен с това, че беше с много запазена и нова тапицерия. Салонът му беше много хубав!
Ала, двигателят му беше много шумен отвън и се чуваше от километри.
Навремето с Тони (Светла му памет) следяхме в много голям детайл всеки елемент по автобусите и имам особено голям сантимент към тези 5 оранжеви швейцарски МАНа.
За този ще споделя, че титуляри му бяха едни шофьори, които се казват Станимир и Марин някъде в периода 2004-2006 г.
Марин по едно време го нямаше, а когато пуснаха израелските серия 42 КТ, той извади В 4260 КТ и се прехвърли на него за няколко месеца.
Станимир беше изчезнал по едно време, а днес кара за Ченсфилд, виждал съм го на 409 на тия късите Сетри, но и други техни возила.
Шофьорът на едната от снимките (2008-ма) беше титуляр на В 8189 СС, но него ден явно е бил счупен и е извадил този МАН вместо него.
Този МАН беше с реклама "пий Фанта, бъди Bamboocha", заедно с В 0138 СН, докато другите 3 бяха с PROFILCO. После, когато махнаха Фантата им налепиха на тези 2 - mat star. Малко време стояха без реклама.
Лозанските ливреи са или тази, или бяло и сини квадрати около фаровете, подобно на русенските тролеи.
Никога повече няма да видим тези на центъра на Варна, тъй като отдавна са на салата.
Но пък беше голямо, детско удоволствие за мен да се пътува с тези. Бяха красиви на вид, запазени, а по-нататък установихме, че са и рециклирани.