Author Topic: Идеи за отклонение Студентски град  (Read 31214 times)

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
Леле, какви са тези фантастики, дето пишете. Метро до лифта. То 123 и 122 не могат да се напълнят, какво остава за метрото. Да,ако лифта беше  към градския транспорт както преди време по-може, тогава наистина имаше много хора, но пак ще е само уиикендите. Но сега дори лифта не работи. Друго, че до там наклона е много голям и не знам въобще дали е преудолируем от влак.

Довозване с лифта :blink: не че е невъзможно, но не е логично и за редовен транспорт не е удобно такова нещо, а е и скъпо, и май никъде не се практикува. А пък и лифта може да работи само при добри атмосферни условия и през светлата част на деня. Друго, че няма и как да се продължи до Младост 4, просто няма от къде да мине, вече за съжаление всичко е застроено.

А това до Драгалевци до там, където започва селото-еми и до там мисля, че е невъзможно, пак наклона е твърде голям и непреудолируем за влак. Повече от 30-35/1000 наклон не може, а там е поне 50-60/1000.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13996
    • View Profile
То идеята е не толкова заради лифта, колкото заради разрастващия се квартал около началната му станция. Но това са далечни перспективи, едва ли ще се реализират в близките 10 години.

Offline putnik

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 810
    • View Profile
    • Email
Президента Плевнелиев каза че до 2020 г. щяло да се изгради всичко... както и за чужденците, които ще кацат на летището и от там с метрото до лифта и ски пистата.

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13996
    • View Profile
Това по-скоро е свързано с продължаването на лифта до Резиденшъл парк, а до Бизнеспарка трябва да има метро. Но със сигурност ще минат поне 5-6 години, докато стане.

Offline AROS

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1316
    • View Profile
Леле, какви са тези фантастики, дето пишете. Метро до лифта. То 123 и 122 не могат да се напълнят, какво остава за метрото. Да,ако лифта беше  към градския транспорт както преди време по-може, тогава наистина имаше много хора, но пак ще е само уиикендите. Но сега дори лифта не работи. Друго, че до там наклона е много голям и не знам въобще дали е преудолируем от влак.

Довозване с лифта :blink: не че е невъзможно, но не е логично и за редовен транспорт не е удобно такова нещо, а е и скъпо, и май никъде не се практикува. А пък и лифта може да работи само при добри атмосферни условия и през светлата част на деня. Друго, че няма и как да се продължи до Младост 4, просто няма от къде да мине, вече за съжаление всичко е застроено.

А това до Драгалевци до там, където започва селото-еми и до там мисля, че е невъзможно, пак наклона е твърде голям и непреудолируем за влак. Повече от 30-35/1000 наклон не може, а там е поне 50-60/1000.



Има възможност с къртица под СОП в участъка между Бистришко и края на естекадата. а по на запад северно от Икеата северно от СОП може да се строи по открит способ.

Offline putnik

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 810
    • View Profile
    • Email
Не знам, ако се приеме лифта да се обслужва от МД2, това ще рече че в Студентския ще има най-много 2 станции, един вид транзитно, после ще има ненужна станция на бул.Климент Охридски във вилна зона Малинова долина дето никой не пътува дотам, и чак след това до Симеоновския лифт. А от друга страна как МД1 ще обслужва толкова много дестинации?

Offline KRUPA

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1421
    • View Profile
    • Email
Струват ми се прекалено ексцентрични идеите за метро до вилните зони, напр. до Малинова долина. Какъв пътникопоток генерират, та да се дават милиони за метро!? Нещо ми се струва сбъркано тук...
Я мислех, като да си умрем от старост, а оно така стана, като да си умрем от смех, хе-хе-хе...

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Струват ми се прекалено ексцентрични идеите за метро до вилните зони, напр. до Малинова долина.
По ОУП Малинова долина от Студентски град до СОП ще се застрои плътно. Тук обсъждаме неща, които ще станат най-малко след 10 години, а дотогава нещата ще са съвсем различни.
МС Люлин, Мусагеница, Младост-3 бяха започнати в нищото, а впоследствие около тях е застрои и се застроява здраво.

Offline JloKyM

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1020
    • View Profile
    • http://skyscrapercity.com
Като заговориха за свързване на метрото с лифта винаги идеята беше лифът да се удължи, а не да се строи метро в полята..Не смятам, че тази позиция е променена, просто нещата се изказват недоуточнени.

Offline KRUPA

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1421
    • View Profile
    • Email
Струват ми се прекалено ексцентрични идеите за метро до вилните зони, напр. до Малинова долина.
По ОУП Малинова долина от Студентски град до СОП ще се застрои плътно. Тук обсъждаме неща, които ще станат най-малко след 10 години, а дотогава нещата ще са съвсем различни.
МС Люлин, Мусагеница, Младост-3 бяха започнати в нищото, а впоследствие около тях е застрои и се застроява здраво.

Нека станем свидетели на тези застроявания, понеже така малко само си чешаме езиците с тези бъдещи примерни трасета в която и посока да вземем... 
Я мислех, като да си умрем от старост, а оно така стана, като да си умрем от смех, хе-хе-хе...

Offline paraflow

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 4
    • View Profile
    • Email
Здравейте(извинявам се, че не пиша в този форум, но нямам време, а другия форум предлага телефонно приложение),
искам да представя два варианта за продължение на МД2, веднага след МС "Джеймс Баучер" (знам, че времето е малко, но точно по-добре късно, отколкото никога. Все още върви обсъждането)
За това съм разработил псевдо идеен проект тук

Вариант 1


Вариант 2



Идеята ми е да го обсъдим бързо в двата форума http://www.skyscrapercity.com/ и http://forum.gtsofia.info/
Ако се съберат сподвижници, да действаме с отделна от Спаси метрото  инициатива (за да няма шанс да компрометираме усилията за МД3, иначе всеки може да участва). Предлагам за простота да се казва - Студентско метро. Целта е да накараме Метрополитен и Столична община да построят продължението към Хладилника със заложение за отклонение към Студ.Град веднага след МС "Джеймс Баучер".
За целта ще се опитам да привлека хора от форумите на УАСГ, УНСС, ТУ, ЛТУ И СУ. А може да помагат с дизайн, проучвания и т.н.
Надявам се коментарите (положителни и отрицателни), да са аргументирани. На отрицания и заклеймяване ще избягвам да отговарям :)

Online RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11379
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Не мога да разбера защо предлагаш глупости? Повече от ясно е че станция на Хладилника е повече от необходима. След това към Студентски град - ОК.
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline paraflow

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 4
    • View Profile
    • Email
Не мога да разбера защо предлагаш глупости? Повече от ясно е че станция на Хладилника е повече от необходима. След това към Студентски град - ОК.

Не предлагам глупости:

Целта е да накараме Метрополитен и Столична община да построят продължението към Хладилника със заложение за отклонение към Студ.Град веднага след МС "Джеймс Баучер".

Нека построят трасето към Хладилника, но да оставят разклонението към Студ.Град след МС "Джеймс Баучер" (Точно както оставиха разклонение за Бизнес парка след МС Младост 1)

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7022
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
Защо и с каква цел трябва това да се случи именно след Баучер? Като след станцията на Хладилника, почти сигурна ще е дестинацията към Студентски град?

Offline paraflow

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 4
    • View Profile
    • Email
Защо и с каква цел трябва това да се случи именно след Баучер? Като след станцията на Хладилника, почти сигурна ще е дестинацията към Студентски град?

Защото няма откъде да влезне в Студ. град за да хвана основните потоци и направления
ул. "Акад. Борис Стефанов" и ул. "Акад. Стефан Младенов".
Също така при вариант по "Проф. Иван Странски" УНСС остава необслужено. Де факто, ако не мине по едно от двете споменати улици, ще обслужва максимум 30% от пътнико-потока в Студ.Град. И това може да бъде видяно лесно, като се постой на спирките на УНСС, Христо Ботев и Зимен Дворец на Спорта.

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7022
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
С изграждането на МС Хладилника и продължаването на метрото към Студентски може да се изгради само още една станция, която да е в района на УНСС точно на кръстовището на 8 Декември и Младенов. Така ще се осигури директна връзка с МД2. На Студентите от ТУ, ЛТУ, УАСГ ще си осигуряват връзките с новата трамвайна линия която е на много близко и до трите университета, както и до блоковете на СУ. Останалите в Студентския град ще се превозват с довозващ транспорт до метрото и трамвая.

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11150
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Станцията на Хладилника трябва да я има задължително, след нея може да се търси разширение към Студентски град и такова е планирано на идеен етап, всичко е точно. Пък вече откъде ще влезе, къде ще има станции, какъв тип, с какви вестибюли и т.н. надали някой в момента знае ...

Online viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7049
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Целта е да накараме Метрополитен и Столична община да построят продължението към Хладилника със заложение за отклонение към Студ.Град веднага след МС "Джеймс Баучер".

Действаш като архитект Димитров - "след дъжд - качулка". Тази дискусия е трябвало да се случи преди около година, когато за първи път се лансира, че е възможно да останат пари за изграждане на още една станция към Хладилника. Сега вече е късно!
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline putnik

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 810
    • View Profile
    • Email
Станция до УНСС би била от полза, защото наблизо са НСА, ТУ. Но не е изключено станцията в Студентски да бъде в района на Зимния дворец, която няма да е толкова ползотворна. При всички положения след Хладилника има нужда от една станция до Симеоновско шосе и след това в Студентския.

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Разбира се, много добре ще е в Дианабад да имаме две метролинии. Но според мен източна дъга на Линия 2 трябва да се прави с перспектива: целият правоъгълник от Студентски град до Околовръстното е предвиден за застрояване. Асиметрично е да има метростанции, отдалечени на 1-1.5 км  - МС Г.М.Димитров и метростанциите в Дианабад и при УНСС или Студентска поликлиника, както предлагате, а южно от тях - 5-6 км жилищни зони с неясен транспорт. Според мен дъгата трябва да е някъде около Зимния дворец, където ще е центърът на тежестта на жилищно-обществената зона между ринга по Г.М.Димитров и СОП.
Освен това Хладилника е много важна опорна точка на метролинията с двата ринга, както с крайградските и излетните линии в южна посока.
« Last Edit: 08.05.2013, 22:24:07 by blagun »