Author Topic: Т8М-300(България 1300)  (Read 164878 times)

Offline mlk

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3213
    • ICQ Messenger - 110536592
    • View Profile
    • Email
Re: Т8М-300(България 1300)
« Reply #1140 on: 25.11.2019, 16:20:20 »
От 2 март 1989. Предната чистачка не е устояла на гравитацията.

Така ли ми се струва, или на табелката пише "Обеля 2" ? Би трябвало да е удължен до Обеля чак месец по-късно, спрямо дадената дата.

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8822
    • View Profile
Re: Т8М-300(България 1300)
« Reply #1141 on: 25.11.2019, 19:29:49 »
Мен повече ме озадъчава рекламата . Вероятно е изкарала много малко време . Рекламата , която аз помня беше - светло-маслено -зелен фон с надписи под наклон -Централен Универсален Магазин и логото на ЦУМ .
« Last Edit: 25.11.2019, 19:42:05 by София 70 »

Offline Dimitar Dragnev

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 408
    • View Profile
    • Форумът за класически езици
    • Email
Re: Т8М-300(България 1300)
« Reply #1142 on: 26.11.2019, 01:38:39 »
Така ли ми се струва, или на табелката пише "Обеля 2" ? Би трябвало да е удължен до Обеля чак месец по-късно, спрямо дадената дата.
По-скоро пише "Връбница 1"(?).

Offline IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3296
    • View Profile
    • Email
Re: Т8М-300(България 1300)
« Reply #1143 on: 26.11.2019, 16:38:54 »
Пише Надежда-5, тръгна към Обеля на трети април 89-та.
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 9004
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Т8М-300(България 1300)
« Reply #1144 on: 26.11.2019, 21:47:20 »
Няма как да е Връбница,защото по онова време бяха Надежда 5 и 6. И аз мисля че е Надежда 5.

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7047
    • View Profile
Re: Т8М-300(България 1300)
« Reply #1145 on: 27.11.2019, 00:05:38 »
Мен повече ме озадъчава рекламата . Вероятно е изкарала много малко време . Рекламата , която аз помня беше - светло-маслено -зелен фон с надписи под наклон -Централен Универсален Магазин и логото на ЦУМ .
Мен ме кефи стъклочистачката...

Offline София 100

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2143
    • View Profile
    • Email
Re: Т8М-300(България 1300)
« Reply #1146 on: 09.02.2020, 21:07:47 »
303 и 322, 1997г.
« Last Edit: 09.02.2020, 21:17:12 by София 100 »
Винаги, когато се яви трудност - в живота, или в работата ми, си припомням индийската пословица:
"Трябва търпение и труд, за да се превърне черничевият лист в коприна"

 Елисавета Багряна

Offline tiristor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6270
  • За пускане на БГ-1300 по линии 4 и 11!
    • View Profile
    • Email
Re: Т8М-300(България 1300)
« Reply #1147 on: 09.02.2020, 21:30:10 »
303 беше един от най-добрите вагони с тоя кран-машинист. Много ЧКДта спират по-зле.

Offline The Freshmaker

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3417
  • TM 303
    • View Profile
Re: Т8М-300(България 1300)
« Reply #1148 on: 09.02.2020, 21:49:02 »
303 беше един от най-добрите вагони с тоя кран-машинист. Много ЧКДта спират по-зле.

Най-добрият български трамвай след София 65 и София 75 според мен.  8) И на вървене, и на спиране. И изкара геройски до спирането на модела.
« Last Edit: 10.02.2020, 09:49:20 by The Freshmaker »
Насилственото натъпкване на всички в метрото чрез унищожаването на наземния транспорт е форма на геноцид към населението на София.

Online Balkanton

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1483
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/39030307@N07/
Re: Т8М-300(България 1300)
« Reply #1149 on: 23.03.2020, 22:14:05 »
Стари трамваи и стари трасета (2008 г.)






« Last Edit: 23.03.2020, 22:25:50 by Balkanton »

Offline The Freshmaker

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3417
  • TM 303
    • View Profile
Re: Т8М-300(България 1300)
« Reply #1150 on: 23.03.2020, 22:16:03 »
Страхотни попадения, особено 303 на Витошка почти ме просълзи :)
Насилственото натъпкване на всички в метрото чрез унищожаването на наземния транспорт е форма на геноцид към населението на София.

Offline Magirus deutz

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2853
  • Почитател на Мерцедес - Бенц, Магирус и Икарус.
    • Skype Me™!
    • View Profile
Re: Т8М-300(България 1300)
« Reply #1151 on: 02.04.2020, 22:06:29 »
309 през 1999 година:

Източник

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8822
    • View Profile
Re: Т8М-300(България 1300)
« Reply #1152 on: 03.04.2020, 18:42:49 »
И една бонус , за Фрешмейкъра :

Offline btr95

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2670
    • View Profile
    • Email
Re: Т8М-300(България 1300)
« Reply #1153 on: 03.04.2020, 19:42:01 »
Голям трамвай беше 303 и до последно беше в отлично състояние.
Тм депо:Банишора
Тм мотриса: 713
Тм линия: 4

Offline The Freshmaker

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3417
  • TM 303
    • View Profile
Re: Т8М-300(България 1300)
« Reply #1154 on: 03.04.2020, 20:10:47 »
Много съм щастлив, че почти до последно имах удоволствието да се радвам на любимия ми БГ трамвай, основно благодарение на София 70 и прекрасното каране - заради което каране всъщност даже и се запознахме.  :)

P.S. За последните години на 303 само двама души можеха да се мерят по някакъв начин с твоето каране - бившия ти ортак докато караше 303 и може би най-изявения пилот, дето пилотираше 425 на последния ден на София 100 на линия :)
« Last Edit: 04.04.2020, 21:00:41 by The Freshmaker »
Насилственото натъпкване на всички в метрото чрез унищожаването на наземния транспорт е форма на геноцид към населението на София.

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8822
    • View Profile
Re: Т8М-300(България 1300)
« Reply #1155 on: 05.04.2020, 12:37:57 »
 :arrow:

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6220
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Re: Т8М-300(България 1300)
« Reply #1156 on: 13.04.2020, 16:19:57 »
От Клаус Мундт
август 1996 г.

314


320
« Last Edit: 13.04.2020, 16:32:56 by viktorlc »
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline The Freshmaker

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3417
  • TM 303
    • View Profile
Re: Т8М-300(България 1300)
« Reply #1157 on: 13.04.2020, 21:07:39 »
Еййй, е снимката на 320 с рекламата на Step е едно от двете неща, които търся най-много от 90-те, остава някога отнякъде да се намери 316 с Нова Бразилия и ще си ударя главата в тавана от кеф! Мерси много за снимките!
Насилственото натъпкване на всички в метрото чрез унищожаването на наземния транспорт е форма на геноцид към населението на София.

Offline Metan

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2634
    • View Profile
Re: Т8М-300(България 1300)
« Reply #1158 on: 15.04.2020, 14:27:59 »
Някой може ли да ме подсети онази ръжда зад 314 в какво се превърна? Струва ми се, че я гледах там поне до 2010 г., но мога и да бъркам.

Offline София 100

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2143
    • View Profile
    • Email
Re: Т8М-300(България 1300)
« Reply #1159 on: 15.04.2020, 15:15:29 »
Някой може ли да ме подсети онази ръжда зад 314 в какво се превърна? Струва ми се, че я гледах там поне до 2010 г., но мога и да бъркам.
Това е мъртвороденият 505 или 506, който никога не се е превъплъщавал в нищо, освен в скрап :( . Най-скандалното в цялата история е, че два такива скелета са оставени на милостта на времето, вместо още тогава(краят на 80-те години) да бъдат преработени в нормални трамваи, като 707 например. Все щяха да свършат работа, както и всичките им несъвършени събратя, някои от които като 701 са вече 35 години по софийските улици...
Винаги, когато се яви трудност - в живота, или в работата ми, си припомням индийската пословица:
"Трябва търпение и труд, за да се превърне черничевият лист в коприна"

 Елисавета Багряна