Чудесна новина е, че ще обновяват тролейбустия транспорт в Ст. Загора. Аз родом съм от там и в момента бих казал, че бившата "Автобусни превози" се развива доста динамично. Всички стари автобуси бяха премахнати от депото, бяха заменени с "нови", внесени тази година "Mercedes", "Neoplan" и най-вече "MAN".
Радвам се все пак, че не са все още ликвидирани автобуси като 109, 111 и 119, които са Volvo, FBW и Saurer, тъй като за мен са доста успешни модели и заслужават да поработят още дълго време в тази фирма. Не бива да пропускам и някои доста добри стари автобуси като 235, 236, 131, 228,, 261, 171 и 208 които вече не са в движение, но бяха истинско творение, благодарение на техните водачи! Бих искал да отбележа, че новите тролеи с СЗ би трябвало да бъдат дадени не на случайни щофьори, а не тези които най-много заслужават. Тролей номер 1001, в момента с реклами на EVN, преди 2 години с на Billa и преди като "черния тролей" е един от най-запазените и това, благодарение на най-добрите шофьори, които съм виждал през живота си (в Ст. Загора и София) Димитър, известен още като Лудия и Марин Дъртия. Евалла им правя за майсторлъка. Нека не пропускам и тези от от "Автобусни превози" като Павли и Тошко (бивши щофьори на най-добрите Ikarus-и 228 и 131), Вальо (109), Милен и Дичето - Немилен (119). Христо тромбата и Динко Слънчогледа (102), Веселия (105), Атанас - Наско, Башмайстора и Георги Рошавия (Брадата) (101), Гълъба (103), Янчо и Дъртия (104), Божидар Мутрата (122), Георги Куммониста и Желко Мустака (202), Момчил Дъртия (201), Грубия Майстор (261), Магартуу (112), Станимир (116), Мариян (117), бай Росен (118), бай Слави (121),напусналите Радо и Нерадо (148), Митака (266) и Илия (171/266, показал, макар и млад своя професионализъм на тези бараки) , Любовника (264), Циганна (333). Моля, нека всички ги почетем, макар и мнозина от тях напуснали тази фирма и признаем техният професионализъм.
Нека не забравяме, че от 2001 г. , като част, макар и неофициална от "Автобусни превози" ЕООД, работи и Фирма "Велотранспортни услуги" ЕАД, известна повече, като "Автобусни превози - ВТУ", с генерален директор проф. д. т. н. ст. н. с. маг. доц. д-р инж. Р. Митю. Управители и заемащи най-главните функции от нея са до сега всеизвестните в нашия регион И. Геогриев и Х. Сидеров. За повече информация
http://vtu-stz.blogspot.com/ .Този клон на "АП - Ст. Загора" се занимава най-вече с ремонта, подръжката и експлоатацията на "недвигателните" транспортни средства в ценрална и южна България. Той е тясно обвързан и с другите, по-малки фирми за велосипедна подръжка като "Галикс", "Бясък", "Димо - DRAG" ООД, Пловдив - "Sprint" и "Leader", Димитровград - Район 'Пазар". В екипа представляващ старозагорската биргада, заемаща функцията на траснпот на различни пратки и други колетни дестинации, участват едни от най-добрите български префесионаити, докаали неведнъж, своят префезионаливъм, а именно: И. Георгиев и Х. Сидеров, известни като сериозни опоненти няколкокртатния шамион в "Тур дьо Франс" Армстронг, Т. Бонев - Колю, Р. Порязов - Бакстанджата, М. Днев, Й. Генчев, Пешо "Компа" и редица други, като не искам да проспускам много важната Н. Пейчева,която е единствената ЖЕНА част от екипа на фирмата, спечилила високопризната титла в "Автобусни прези" - Стара Загора "ЛУДИТЕ СМЕ НА ИЗЧЕЗВАНЕ!!!", благодарение на своя префосионализъм и техника, членуващи в нея още: Димитър Лудия, Марин Дъртия, Павли, Тошко, Х. Сидеров, И. Георгиев, избрани като най-добри водачи на Стара Загора за 2004, 2005 и 2006 години. Благодая, че уважихте темата ми. До скори сведия за моя мил град!!!