Author Topic: Новини и общи дискусии - АРХИВ  (Read 698994 times)

Offline eugenio

  • Ограничени права
  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 453
  • DAC_1031
    • View Profile
Re: Новини и общи дискусии
« Reply #280 on: 11.08.2012, 10:42:03 »
Четвърто или пето мнение подред засягам въпроса, че два тролейбуса НЕ са се разминавали по Цар Асен. Единият, който идваше от ЖПГ чакаше на сп. Музея, докато мине този, който идва от бул. Цар Освободител. Същото беше и като пуснаха Ивекотата на мястото на тролейбусите по 86. Толкова ли е трудно да се види, че едната лента е широка другата, която е за паркиране е малко по-тясна. Ако не си ходил до там, направи си разходка. То тези мечти за тролейбусен МГТ Варна почват да граничат с детинщини. 86 или както на дадената карта 90 потъна в забвение с пускането на 12. В последствие и линия 2А беше опит за пробив по такъв маршрут, но опорочен.

Ако тролеят застане на кръстовището на Цар Освободител и Цар Асен, то той не може да остане в кръстовището и да чака този, който идва от Музея и няма да имат друг изход освен да се разминат по улицата. От "Градски транспорт" щом миналата година се опитаха да пуснат 2А по Цар Асен двупосочно, но паркиралите коли попречиха на начинанието, това значи, че проблем с разминаването не е имало.
За развитие на тролейбусния транспорт в Стара Загора!

Offline тролей №164 линия 2

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1815
  • Моят любим "Snacks" - тролей №164. R.I.P.
    • View Profile
    • Email
Re: Новини и общи дискусии
« Reply #281 on: 11.08.2012, 11:55:34 »
Имам доста основателни забележки, оказа се, и към трима ви:
Quote from: Tisho
Пак ли се подхвана изхабената, ненужна за коментиране от години тема за линия 86, която е "кауза пердута" демек загубен случай. Точка. Край. Стига вече, няма я и няма да я има повече. Някои хора толкова ли не могат да НАДЖИВЕЯТ това!?!?!? Тази тема свърши още преди 4 години!!!!   

Вече сигурно поне 10 пъти казах какво е нужно като иновация във Варна по отношение на линиите. 7 да се удължи или до Аспарухово, или до Виница. Да има линия, която да свързва Виница с Аспарухово и Виница-Аладжата и Златните, която да се кара от мидита. И така нататък.
Ай да видим ако вземат да закриват и други, този път вече автобусни, сравнително печеливши линии и после да не ги възстановяват с години заради интереса на този или онзи, каква песен ще запееш, много ми е любопитно! :blink: :angry: :angry:. Направо взех да си представям как ще паднете от яд, особено колегата dj_the_bus, ако ХИПОТЕТИЧНО един ден тролеите вземат, че заместят 50-60% от автобусните линии - няма да се учудя, ако се появят дори и коментари от сорта на: "Ауу, как ще се дундуркаме сега 1001 нощи от Владиславово до Почивка с тоз Соларис. И кой ще ни обгазява сега?! Колко хубаво беше въздухът по бул. Осми приморски полк или Владислав, или Сливница да е наситен с черни, нафтови изпарения, пък сега... гледай, останаха само колите да замърсяват въздуха, ма и те едни коли - на тоци, на метани - и те не могат достатъчно да обгазят. Ц-ц-ц-ц" :rolleyes: :D :D.
Quote from: eugenio
Пак повтарям, моето мнение (без да задължавам никого с него) се свежда до това да се осигури коридор по ул. Цар Асен за тролейбусите както преди. Улицата нека си остане Еднопосочна, с изключение на тролейбусите, без възможност за паркиране както е случая с Бачо Киро и Ал. Рачински.  Може да се направи допълнителна пътна маркировка насочваща вниманието на всички шофьори, че има специално платно за тролейбуси в посока от Цар Освободител до Съборни. Това е напълно реално и постижимо, затова не ни трябват по-скъпи хибридни тролейбуси. Не е желателно да има и тролейбусни жици пред общината, дори това да е само в едната посока.
Quote from: dj_the_bus
В краен случай жици пред общината и включване към бул. Съборни през Антим І.
И какво му е толкоз нежелателното да има тролейбусно трасе пред Общината, та само в краен случай можело да се опъва ВКМ там. :blink:
Quote from: dj_the_bus
То тези мечти за тролейбусен МГТ Варна почват да граничат с детинщини. 86 или както на дадената карта 90 потъна в забвение с пускането на 12.
И накрая да коментирам "детинщините" на колегата dj_the_bus. Има една поговорка "Крадецът вика дръжте крадеца", която в този случай иделно илюстрира цитирания от мен фрагмент. Аз бих добавил, че твоето(по-точно вашето) негативно отношение към ТБ транспорт почва вече да прилича на назадничави детинщини вече. Само се огледайте наоколо из Европа и вижте как е там. Какво..., ааа да, искате да ми кажете, че, видиш ли, трябвало да се примиря с това, че се краде и затова нямало пари за тролейбусно развитие. Ако не си се досетил още да ти кажа - много често само с ръчкане става работата. Искате сега тази тема(за 86, 118 и въобще която и да е проектотролейбусна линия ) да я затворим, защото се краде и няма пари. Къде е тук логиката. Аз лично не я виждам. Нали точно чрез мълчанието си даваме знак за съгласие, че сме доволни от това как се управлява ДАП-а и как инкасира загуби, въпреки че реално приходите са предостатъчни за да излезе на плюс, доволни сме как ТТ дава пари под масата и именно заради това закриват 86 и не я пускат отново, доволни сме, че ще вземат 70 комина, да заместят с тях други 70 комина, че се дават пари за "скоростна бус лента"(уауу :crazy: :D) - "най-необходимото" нещо на Варна, че светофарите в повечето случаи са калпаво синхронизирани и правят задръстванията, вместо да ги има така наречените зелени вълни, които да облекчат трафика. Идва въпросът: "Какво предлагате като алтернатива на ТБ транспорт". Ами това, което изредих по-горе и с което трябвало да се примиря и да спра да пискам. Ами как да се примиря, след като чета тук жалките ви аргументи. После защо в България нямало протести за това или онова. Ами очевидно ние, българите сме доволни от сегашното положение, от това как крадат на корем на наш гръб по един или друг начин, нямаме проблем да живеем така, с една дума доволни сме.
« Last Edit: 11.08.2012, 11:57:54 by тролей №164 линия 2 »
Никога не шофирай по-бързо, отколкото може да лети твоят ангел-хранител!

Offline Tony

  • Moderator
  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2872
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Форум за градски Транспорт Варна
Re: Новини и общи дискусии
« Reply #282 on: 11.08.2012, 13:02:01 »
Колко хубаво беше въздухът по бул. Осми приморски полк или Владислав, или Сливница да е наситен с черни, нафтови изпарения, пък сега...
...
ще вземат 70 комина, да заместят с тях други 70 комина, че се дават пари за "скоростна бус лента"
Тук ми се струва, че преувеличаваш. Само Икарусите и някой друг Мерцедес/МАН може да се нарекат комини.  И пак са незначителна част от замърсителите на въздуха.
Не забравяй, че токът за тролеите идва от с. Езерово, където има един огромен комин, който замърсява няколко пъти повече за да произведе енергията за задвижване на тролея, за разлика от автобус.

Всякакви следващи постове за спора по темата отиват в кофата.

RIP 8155 (1992-2019), 8157 (1990-2019)

Offline eugenio

  • Ограничени права
  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 453
  • DAC_1031
    • View Profile
Re: Новини и общи дискусии
« Reply #283 on: 11.08.2012, 13:17:13 »
И какво му е толкоз нежелателното да има тролейбусно трасе пред Общината, та само в краен случай можело да се опъва ВКМ

Много спорен въпрос, поне за мен. Ако контактната мрежа се удължи от Червения площад към Общината, самата тя ще бъде "затапена", защото няма да може да продължи към Катедралата и ще трябва да заобиколи по Антим I. Такова изпълнение едва ли ще доведе до значителен принос към бъдещо развитие на тролейбусния транспорт там. Поради това най-добре пространството пред Общината да се запази такова, каквото е в момента.
За развитие на тролейбусния транспорт в Стара Загора!

Offline тролей №164 линия 2

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1815
  • Моят любим "Snacks" - тролей №164. R.I.P.
    • View Profile
    • Email
Re: Новини и общи дискусии
« Reply #284 on: 11.08.2012, 13:48:17 »
Quote from: Tony
Quote from: тролей №164 линия 2
Колко хубаво беше въздухът по бул. Осми приморски полк или Владислав, или Сливница да е наситен с черни, нафтови изпарения, пък сега...
...
ще вземат 70 комина, да заместят с тях други 70 комина, че се дават пари за "скоростна бус лента"
Тук ми се струва, че преувеличаваш. Само Икарусите и някой друг Мерцедес/МАН може да се нарекат комини.  И пак са незначителна част от замърсителите на въздуха.
Не забравяй, че токът за тролеите идва от с. Езерово, където има един огромен комин, който замърсява няколко пъти повече за да произведе енергията за задвижване на тролея, за разлика от автобус.
Пропуснал съм да спомена, че докато се караме най-общо да бъде или да не бъде това и онова, и чакаме финансиране от Брюксел най-вероятно, цената на така наречените ВЕИ(Възобновяеми Енергийни Източници) ще е паднала поне до поносими стойности и ще може да се изгради необходимият енергоизточник горе на Франгенското плато примерно, където повечето земи са между 7-ма и 10-та категория камениста почва. Тролейбусните идеи, които давам са тясно обвързани с изграждането на соларен парк и/или ветрогенераторен такъв. Затова пак казвам, че ако не се беше крало на корем, сега щеше да има пари за всичко от до... Дааа...
Никога не шофирай по-бързо, отколкото може да лети твоят ангел-хранител!

Offline dj_the_bus

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2443
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Николай Попов
    • Email
Re: Новини и общи дискусии
« Reply #285 on: 11.08.2012, 18:50:09 »
@eugenio много те моля запознай се с фактите и тогава коментирай. Пишеш неща, факти които изобщо не са така или са от доста време неактуални. Линия 2А по проект трябваше да минава по Цар Асен само в едната посока. В другата правеше по Осми приморски полк, Мария Луиза, Антим І и Съборни. Затова по-рано споменах, че евентуално 86 може да е с маршрута на 2А. Пред Катедралата никой няма да допусне опъването на жици. Нищо не пречи обикалянето на е по Антим І, че няма да се чакат тролейбуси да се изчакват. Пък така може и линия до Владиславово да се пусне от Почивка. Толкова упорито пишеш за тази ул. Цар Асен, че ми идва един въпрос да ти изхакам на бързо- минавал ли си по тази улица? И още един- бил ли си свидетел на 86? Но и в този ред на мисли, се сещам за въпрос, който ме гложди- имало ли е наченки да се движи линия от Владиславово до Почивка. Не съм се заглеждал във ВКМ на кръстовището дали има стрелка/и от/за Владиславово.
Предвид обстановката в града- няма да коментирам приказките за обгазяването и видиш ли някой, че мразел определен вид транспорт. Просто във Варна в момента нямаме тролейбусен транспорт (поне този не прилича на такъв с двете си линии). Нямам нищо против да има развитие по този транспорт, но да вземат да махнат наличните морги и ВКМ, барем стане адекватен, подобен на този в София. (това за кой ли път го пиша...) Наличните тролейбуси просто са под всякаква критика. Но наивното проектиране и оплитане на града в паяжини се преувеличава. 86, както писа Тишо отдавна потъна в забвение.
Варна няма начин да стане подобно на Плевен с 90% тролейбусен транспорт. С течение на годините, ако обърне някой внимание на градската среда и социалния живот в това населено място може и да се съберат максимум 10 тролейбусни линии в идните 10-15 години.

Offline eugenio

  • Ограничени права
  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 453
  • DAC_1031
    • View Profile
Re: Новини и общи дискусии
« Reply #286 on: 11.08.2012, 19:18:27 »
Толкова упорито пишеш за тази ул. Цар Асен, че ми идва един въпрос да ти изхакам на бързо- минавал ли си по тази улица? И още един- бил ли си свидетел на 86?
Много пъти съм минавал по Цар Асен и продължавам да минавам от там, когато ми се налага. Картинката ми е ясна, най-вече с паркиралите коли като някои от тях са разположени, забележи по диагонал и заемат повече от пътното платно, затова на 12 му е трудно да се размине с тях. Дори нещо повече возил съм се на тролей 86 и в двете посоки. В момента не засягам ни най-малко линията ЖП гара - Почивка (86), а Аспарухово - Почивка, има разлика.
За развитие на тролейбусния транспорт в Стара Загора!

Offline тролей №164 линия 2

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1815
  • Моят любим "Snacks" - тролей №164. R.I.P.
    • View Profile
    • Email
Re: Новини и общи дискусии
« Reply #287 on: 11.08.2012, 21:37:32 »
Quote from: eugenio
Картинката ми е ясна, най-вече с паркиралите коли като някои от тях са разположени, забележи по диагонал и заемат повече от пътното платно, затова на 12 му е трудно да се размине с тях. Дори нещо повече возил съм се на тролей 86 и в двете посоки. В момента не засягам ни най-малко линията ЖП гара - Почивка (86), а Аспарухово - Почивка, има разлика.
Искаш да кажеш почти всички са разположени по диагонал. То хубаво, че не паркират напречно на бордюра, че тогава никакъв автобус нямаше да може да мине оттам. Изобщо аз до ден днешен продължавам да се чудя на върховната глупост, измислена навремето от нечия комунистическа глава - да нямало жици пред общината. Едно, че така се губи намиращата се наблизо спирка, която е несравнимо по-натоварена от тази зад Музея и второ се създават условия за трудно, че даже и невъзможно разминаване, заради минаването по тясната Цар Асен.
Quote from: eugenio
Много спорен въпрос, поне за мен. Ако контактната мрежа се удължи от Червения площад към Общината, самата тя ще бъде "затапена", защото няма да може да продължи към Катедралата и ще трябва да заобиколи по Антим I. Такова изпълнение едва ли ще доведе до значителен принос към бъдещо развитие на тролейбусния транспорт там. Поради това най-добре пространството пред Общината да се запази такова, каквото е в момента.
Аа??! Чакай, че нещо не схващам. :crazy: :neznam:. Затапена, понеже не можела да се натресе баш в центъра при Катедралата... Само за сравнение позволи ми да ти обърна внимание на две линии - 118 и 209, които стоят далеч от района около Централна поща, но въобще не са губещи. Точно като мине трасето по Антим I, ще има възможност само с 20-ина метра връзка между Антим I и Александър Речински да се направи нова линия с маршрут Почивка - Явор - Чаталджа - Общината - бул. Сливница - ул. Вяра - бул. Трети март - бл. 407. Примерно да е с номер 118а или Т118 и разписанието да е такова, че да се редува в общите участъци с А118. Виж колко елегантно(с минимални разходи и промяна в облика на улици и булеварди) се пускат в експлоатация 2 нови тролейбусни линии и ако тиквениците в общината вземат да си размърдат някои части на телата си и кандидатстват с проект в Брюксел, който почти сигурно ще бъде одобрен, защото знаем позицията на ЕС по отношение, най-общо казано, на зелената енергия и с получените пари да се закупят 3-4 съчленени и най-малко 7-8 соло тролейбуса НОВИ! и ще стане работата.
Никога не шофирай по-бързо, отколкото може да лети твоят ангел-хранител!

Online viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6616
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Re: Новини и общи дискусии
« Reply #288 on: 11.08.2012, 22:03:24 »

Варна няма начин да стане подобно на Плевен с 90% тролейбусен транспорт.

А планировката на града толкова много улеснява това. Сравнително прави булеварди, пресичащи се предимно перпендикулярно...
Само да кажа - София не я давайте за пример, защото не е удачен. Контактната мрежа е на технологично ниво от края на 50-те и началото на 60-те години на 20-ти век (има снимки от тогава и мрежата си е същата), както впрочем е и в цялата страна - кръстовки, стрелки и криви. Просто в момента това е оптимизирано максимално с евтината поетапна подмяна на почти всички токовзематели с алуминиеви и такива от полимер и всички плъзгачи с модифицирана версия на чешки с по-плитка чашка. Разликата е, че просто в София е по-опъната мрежата. Иначе си е същата.
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline freepigeon

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2232
    • View Profile
    • Email
Re: Новини и общи дискусии
« Reply #289 on: 11.08.2012, 22:09:29 »
Ех че интересно е станало тук! Искам да ви кажа да не отписвате напълно възможността за възстановяване на тролейбусна линия която единственото нещо което е необходимо да се направи е някой да реши да я пусне - тролеи (подвижен състав) има макар и стар,жици има,персонал има.Още повече че вече още в началото на годината се обяви на висок глас волята на правителството за подкрепа на електротранспорта в българските градове където той е развит. Съвсем скоро към тролейбусните дружества ще потекат милиони.

Казвам го не за друго а защото ако някой година по-рано ми беше казал че в Перник не само ще върнат закрита линия но и ще открият нова такава щях да му се изсмея в лицето.Точно това биха били думите ми:

Quote from: Tisho
Пак ли се подхвана изхабената, ненужна за коментиране от години тема за линия 86, която е "кауза пердута" демек загубен случай. Точка. Край. Стига вече, няма я и няма да я има повече. Някои хора толкова ли не могат да НАДЖИВЕЯТ това!?!?!? Тази тема свърши още преди 4 години!!!!   .

Да ама не - никога не казвай никога - ще дойде човек който просто ще реши по линия 86 да пусне две коли и ето ти - линията е възстановена!Въпрос на едно единствено решение.

Offline transtriumf

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5456
    • View Profile
Re: Новини и общи дискусии
« Reply #290 on: 11.08.2012, 23:30:50 »
Изобщо аз до ден днешен продължавам да се чудя на върховната глупост, измислена навремето от нечия комунистическа глава - да нямало жици пред общината. Едно, че така се губи намиращата се наблизо спирка, която е несравнимо по-натоварена от тази зад Музея и второ се създават условия за трудно, че даже и невъзможно разминаване, заради минаването по тясната Цар Асен.
Виж колко елегантно(с минимални разходи и промяна в облика на улици и булеварди) се пускат в експлоатация 2 нови тролейбусни линии и ако тиквениците в общината вземат да си размърдат някои части на телата си и кандидатстват с проект в Брюксел, който почти сигурно ще бъде одобрен, защото знаем позицията на ЕС по отношение, най-общо казано, на зелената енергия и с получените пари да се закупят 3-4 съчленени и най-малко 7-8 соло тролейбуса НОВИ! и ще стане работата.
Въобще не е глупост това да няма жици пред Общината. Какъвто е трафикът там само тролеи трябват и върви гледай сеир. Кои са двете нови линии? 86 и? Това 86 го спряха главно, защото пътникопотокът беше слаб и не вярвам и днес да има наплив, дори и да тръгва от Аспарухово, предвид съществуването на 17-ката. ;) За нови возила съм съгласен. Като стана дума за ТБ линии- 83 си е пълна безмислица и не напразно dj_the_bus написа, че имаме две, а не 3 тролейбусни линии. Нищо не му пречи на 88 да върти през ЖП Гарата да речем на половин час, а може и по-често и после да си поема към Аспарухово, а 83 да се закрие. Дефакто линията си я има (88+83), но се движи само през празничните дни, въпрос на желание е разписанието да се сгъсти и да се пусне и през делничните дни. Друг вариант за тези, които настояват да има ТБ линия до Почивка е да се пусне една линия от ТИС Север по маршрута на 88, да се спуска към ЖП Гарата (а по не Мария Луиза) и оттам да кара за Почивка. По този начин хората, които живеят на Бул. 3-ти март след светофара на ТЕЦ-а ще имат връзка до Почивка. Но нека бъдем реалисти и приемем, че това са си фантастики, от Общината не мисля, че ще се занимават с предложенията, изложени в тази тема. По-скоро тролейбусният транспорт ще върви към закриване, отколкото към разкриване на нови линии. Бившия шеф на ДАП-а си каза преди две години, че съществува вероятност тролейбусите да се заместят от автобуси. За втори път ще спомена, че ще е удачно спирането на 14А и променянето на маршрута на 88 да речем през 1 час (още по-хубаво ще стане ако да се сбъднат думите на Тролей 164 за няколко нови тролейбуса, които да допълнят бройката и да няма липси) да минава през ул. Янко Мустаков. Дефакто 14А се ползва от учениците до Нептун и след това маршрутът се препокрива с този на обикновената 14-ка. dj_the_bus правилно спомена, че сгъстяването на разписанието на 14А и оповестяването на това ще привлече доста пътници. Същото нещо може да стане, само че с тролейбуси и тогава хората може би повече ще го използват, особено през зимата, защото както всички знаем през този сезон в Икарусите климатът е доста суров. :crazy: Това пък кара пътниците да отбягват тази линия. Сегашната тъпканица в 14-ката просто е точно обратното на положението през зимата... Като стана дума за топлото в Икарусите-тази зима поне 10 литра да вземат да отпускат на смяна, защото си имат парно автобусите и върши работа, но просто не се пуска от стискарлък, ако мога така да го нарека. Парното на половината О405ГН и на 2-3 О345Г (как ли да го има, след като калориферите в ремаркето са извадени?! :angry:) никакво го няма.
Диджея беше споменал, че се пускат доста О345 по 9/109-така е, защото масово се чупят Тедомите, един ден случих на 3 О345 (предния ден имаше караше само 1633), а 9 на два О345, като и на двете линии имаше само по 1 Тедом. 2945 също ходи 1-2 пъти. Обаче ще се изкефя да пратят някои/й от Каменарските Икаруси или 5873 на Златните, тогава кондуткорките ще трябва да вземат по 3.50 на чужденците, заради ретро атракцията. :namasa: ;D
« Last Edit: 11.08.2012, 23:51:41 by transtriumf »

Човек не е ли засадил поне едно дърво и не се ли е возил на Икарус не е живял.

Offline dj_the_bus

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2443
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Николай Попов
    • Email
Re: Новини и общи дискусии
« Reply #291 on: 11.08.2012, 23:46:48 »
14А си е 14А. Не само Владиславово е квартал и не е там центърът на Вселената. 14А е бързо 14 (затова преди беше 114). Не минава през пазара ами направо отива към Севастопол и гимназиите. 14А не се ползва до Нептун. А от Възраждане-Младост до Нептун-Почивка, от Младост-Нептун до Почивка. Въпреки че там прекачването е постоянно. Стига да се движи системно подобно ползване ще бъде по-интензивно.
Простотия ще е 88 да минава през ЖПГара. Но 2А или с тролейбус 86 би било също оборотно.

Offline l_bard

  • Писател
  • **
  • Posts: 29
    • View Profile
    • Email
Re: Новини и общи дискусии
« Reply #292 on: 12.08.2012, 00:59:58 »
Уви докато има намесени частни интереси в обслужването на градския транспорт на дали такава линия ще се реализира, колкото и да си пишем и коментираме, колко ефективна би била. Не забравяйте как спряха проекта за 2А, буквално часове преди стартирането на линията.

Offline dj_the_bus

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2443
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Николай Попов
    • Email
Re: Новини и общи дискусии
« Reply #293 on: 12.08.2012, 01:19:01 »
Ами 12-ката докато я пуснат? Тя е линия от Коско 2003г. ТТ присвои проект на Коско с маршрута на линия 209БЪРЗ.

Offline eugenio

  • Ограничени права
  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 453
  • DAC_1031
    • View Profile
Re: Новини и общи дискусии
« Reply #294 on: 12.08.2012, 01:50:05 »
@eugenio много те моля запознай се с фактите и тогава коментирай. Пишеш неща, факти които изобщо не са така или са от доста време неактуални. Линия 2А по проект трябваше да минава по Цар Асен само в едната посока. В другата правеше по Осми приморски полк, Мария Луиза, Антим І и Съборни.

Понеже твърдиш, че изнасям невярна информация, бих искал да прочетеш това Улица "Цар Асен" - непреодолима спънка за удължената линия 2А и да ти задам въпрос - Коя е тази непреодолима спънка на линия 2А ако автобусът е трябвало да минава само в едната посока по улица Цар Асен, както го прави 12 към момента ???
За развитие на тролейбусния транспорт в Стара Загора!

Offline dj_the_bus

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2443
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Николай Попов
    • Email
Re: Новини и общи дискусии
« Reply #295 on: 12.08.2012, 02:57:08 »
Ооооооооооо не от толкова простотия ще се хвърля от Аспарухов мост.  :taz:
Линия 2А в едната посока трябваше да върви по пътя на 12 и с десен завой да се включва по Цар Освободител. Хайде моля те, прочети назад темата и не пиши глупости. Проблемът на 2А беше определен, че е десния завой от Цар Асен към Цар Освободител, щото видиш ли автобусите такъв остър завой не можели да правят. Тогава първият ми коментар за това оправдание беше, че 148 и 409 при нужда (24-ти май например, затова писах и по-рано) минават по въпросното трасе. Още повече, че 2А щеше да се кара само със соло автобуси и кръстовището е със светофар така че може да направи голям десен завой влизайки направо в лява лента. Само да не се затъкнат 2А и 12 едновременно, че ще трябва да се чакат един зад друг, поради невъзможността да са един до друг без да си пречат.
От Почивка 2А щеше да минава пред общината и Антим І за да се включи по маршрута на 2.



Offline eugenio

  • Ограничени права
  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 453
  • DAC_1031
    • View Profile
Re: Новини и общи дискусии
« Reply #296 on: 12.08.2012, 03:45:28 »
Цитат от статията: Множество паркирали автомобили по ул. Цар Асен обаче са попречили на иначе доброто начинание на Градски транспорт.
« Last Edit: 12.08.2012, 04:25:32 by eugenio »
За развитие на тролейбусния транспорт в Стара Загора!

Offline dj_the_bus

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2443
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Николай Попов
    • Email
Re: Новини и общи дискусии
« Reply #297 on: 12.08.2012, 04:35:31 »
ооооо не то със стената да споря по-добре ще е и ще видя повече разум от нейна страна. Мойто момче, ти знаеш ли как се казва спирката пред общината на която спират 7, 8, 9, 12, 14, 14А, 26, 27, 28, 29, 31, 31А, 32, 148? Спирка с името Община Варна няма. Спирката се казва Музея. Също както се казва и тази на 12-ката. Нали си във Варна? Хайде да те пратя да се поразходиш до въпросната, да прочетеш. То бива детинщини, заяждане и прочее, ама това прекалява... Хайде кажи ми от къде ще прелети тоя автобус по Цар Асен??? Малко логика вкарваш ли? Колко го писахме седмицата преди пускането на 2А и пак тъпи спорове... Ама не на всяка цена трябва да се пусне пост че да си правиш рейтинга... Днес по-късно ще си направя разходка то посочените места и ще поснимам, барем тогава да ти стане ясно, кое къде е и какво е ...

Offline transtriumf

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5456
    • View Profile
Re: Новини и общи дискусии
« Reply #298 on: 12.08.2012, 07:58:14 »
Инспекцията по труда: В „Градски транспорт“ се грижат за шофьорите и кондукторите в жегите
По-интересното в новината е, че Веселин Михайлов ни обещава 80 нови автобуса до няколко месеца, което според мен е поредното обещание и ако все пак се осъществи ще е най-рано догодина. Просто нямам търпение да дойде Димитровден и да прочета ежегодишната статия "До другия Димитровден бракуваме Икарусите". :crazy:

Човек не е ли засадил поне едно дърво и не се ли е возил на Икарус не е живял.

Offline тролей №164 линия 2

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1815
  • Моят любим "Snacks" - тролей №164. R.I.P.
    • View Profile
    • Email
Re: Новини и общи дискусии
« Reply #299 on: 12.08.2012, 14:50:04 »
Quote from: transtriumf
Quote from: тролей №164 линия 2
Изобщо аз до ден днешен продължавам да се чудя на върховната глупост, измислена навремето от нечия комунистическа глава - да нямало жици пред общината. Едно, че така се губи намиращата се наблизо спирка, която е несравнимо по-натоварена от тази зад Музея и второ се създават условия за трудно, че даже и невъзможно разминаване, заради минаването по тясната Цар Асен.
Виж колко елегантно(с минимални разходи и промяна в облика на улици и булеварди) се пускат в експлоатация 2 нови тролейбусни линии и ако тиквениците в общината вземат да си размърдат някои части на телата си и кандидатстват с проект в Брюксел, който почти сигурно ще бъде одобрен, защото знаем позицията на ЕС по отношение, най-общо казано, на зелената енергия и с получените пари да се закупят 3-4 съчленени и най-малко 7-8 соло тролейбуса НОВИ! и ще стане работата.
Въобще не е глупост това да няма жици пред Общината. Какъвто е трафикът там само тролеи трябват и върви гледай сеир. Кои са двете нови линии? 86 и? Това 86 го спряха главно, защото пътникопотокът беше слаб и не вярвам и днес да има наплив, дори и да тръгва от Аспарухово, предвид съществуването на 17-ката.  За нови возила съм съгласен. Като стана дума за ТБ линии- 83 си е пълна безмислица и не напразно dj_the_bus написа, че имаме две, а не 3 тролейбусни линии. Нищо не му пречи на 88 да върти през ЖП Гарата да речем на половин час, а може и по-често и после да си поема към Аспарухово, а 83 да се закрие. Дефакто линията си я има (88+83), но се движи само през празничните дни, въпрос на желание е разписанието да се сгъсти и да се пусне и през делничните дни. Друг вариант за тези, които настояват да има ТБ линия до Почивка е да се пусне една линия от ТИС Север по маршрута на 88, да се спуска към ЖП Гарата (а по не Мария Луиза) и оттам да кара за Почивка. По този начин хората, които живеят на Бул. 3-ти март след светофара на ТЕЦ-а ще имат връзка до Почивка.
Съветвам всеки, който реши да пише по темата, първо да положи усилия внимателно да прочете всичко писано по-рано(както правя аз, за разлика от някои от вас), за да е в час мнението му с изложеното до момента. Как успя да цитираш първата и последната част от поста ми, пък не си забелязал, може би :crazy: :D, какво съм писал между тях:
Quote
Точно като мине трасето по Антим I, ще има възможност само с 20-ина метра връзка между Антим I и Александър Речински да се направи нова линия с маршрут Почивка - Явор - Чаталджа - Общината - бул. Сливница - ул. Вяра - бул. Трети март - бл. 407. Примерно да е с номер 118а или Т118 и разписанието да е такова, че да се редува в общите участъци с А118. Виж колко елегантно(с минимални разходи и промяна в облика на улици и булеварди) се пускат в експлоатация 2 нови тролейбусни линии
Какъв сеир да гледам. То пред общината завой почти няма и съответно скоростта за преминаване на тролейбус(но само ако хване зеленото) ще си остане равна на тази на автомобилния трафик. Да не би автобусите със свръхзвукова скорост да минават оттам?! За да няма колони пред общината трябва светофарите по Мария Луиза да са настроени да правят "зелена вълна" и този пред общината да свети зелено за поне 30 секунди, а не както е сега само около 20.
   Така въпросната Т118 (или 118а, няма значение) може успешно да играе ролята на 14а, само че през Явор, а не отдолу покрай Спортна зала. Тогава 14а може да си остане със стария график - отделни курсове само през учебната година, а може и целогодишно. Хайде да не е 118а, понеже има вече автобусна такава. После вече ще е елемнтарно да се пуска и Т118а, която от дом Младост вместо по маршрута на 88 ще минава по този на 82 към ТИС Север.
    В крайна сметка за да се пуснат не една, не две, ами цели три тролейбусни линии(макар и едната да е съществувала преди, а другите две да се припокриват на около 80%) е нужно само около километър нова контактна мрежа и изброените от мен 7-8 нови къси тролейбуса и 2-3 дълги. Забележете, че тук вече не говоря за отролебусване на автобусна линия(визирам 118), пускане на нови линии и други подобни неща, наречени от един от колегите по-рано "фантасмагории", а за най-обикновено използване на скрития потенциал на съществуващата контактна мрежа.
едит: Забележете там на въпросното кръстовище Осми приморски полк/Мария Луиза/Сливница се води - как светофара не пуска трафиците откъм Осми приморски и Мария Луиза едновременно, а последователно - тотална безсмислица, при положение че там левият и двата обратни завоя са забранени! :crazy:
« Last Edit: 12.08.2012, 15:23:41 by тролей №164 линия 2 »
Никога не шофирай по-бързо, отколкото може да лети твоят ангел-хранител!