Уау... доста... ме изуми това мнение...
За връзката към Аладжа манастир бих се съгласил. Даже аз неколкократно писах, че би се разработила линия с мидибуси за лятото от Дружба през Виница, Аладжа манастир до Златни пясъци.
Автобуси до КРЗ, КЗ (предполагам второто имаш предвид) или Петрол има достатъчно и няма смисъл от повече. 24, 25, 26, 27, 28, 33, 35, 43, 49 и техните комбинации правят доста добра връзка с островната индустриална зона. Друг е въпросът, че не ги приемат за варненски транспорт и съответно не са вкарани в подобието на "система за таксуване", която уж се въвежда. На времето, 2009г. когато частни интереси правеха далавери с общината да откупят плаца на ЖПГара, бяха решили, че всички автобуси ще ходят на КЗ, където да се ползва изградения и замислен от едно време голям обръщач. Тогава доста от линиите трябваше да се движат по Девня, да спират на енергото и да обръщат на КЗ. Спорно е колко удачно е това. Просто трябваше да не се поддават на обичайните, за тая имитация на населено място, далавери и да преустроят целия обръщач на ЖПГара.
32то... то най-добре да си стане, както 2008г. Транстриумф се опита да пусне, част от което ти си писал. По-удачно, но и радикално за мен е, да се опитат да го направят от Катедралата, ЖПГара, Гръцката махала (ул. Климент Охридски), Окръжна болница и тн по сегашния му маршрут. Същото освежаване на маршрута може да се направи с 39 и евентуално 48 да е от Морска гара през гръцката (Кн. Ал.Батемберг/Сан Стефано), Шипка, Нептун, Лятно Тракия и по маршрута си.
Тролей от Почивка до Владиславово би било ок. По едно време се говореше за 83 по такъв маршрут. Но няма стрелка от Рачински към Почивка и обратно. Съответно някой наистина тъп беше дал подхванал идея да е Почивка- Димчо Дебелянов - Рачински - Владиславово и обратно. Сега поне има читави тролеи, които не плашат пътниците, няма да им е в ущърб да налеят някой друг лев в някое съоражение за писания по-горе завой. В същото време ще могат да съчетаят 83 и 118 да са на 10 мин. един от друг, на 20 по отделно.
Това ме навежда на мисълта, да се повторя- 118А спокойно вече могат да си го направят от Капитан Петко, да продължава по маршрута на 118 към сп. Вихрен - бул. Цар Освободител - Метро - Пивоварен завод и тн според разписанието.
17, 17А, 46, 55, 56, 60. Имаш ли представа изобщо какви са отделните маршрути на отделните линии? А някога да си пътувал по тях?
Така 17, 17А и 60 те си вървят комплект и са едно цяло поради общото в маршрутите им. Единствено виждам смисъл, ако някой ден се сетят какво значи нормално таксуване и оправят обхвата на абонаментните карти, курсовете 17А да се редуцират силно, защото хората ще могат да си се прекачват свободно. Естествено и сега могат да използват похват, да дадат картите да важат на 39 от ЖПГара до Почивка, 86 по целия маршрут и всичките дублиращи двете линии. Така да оставят 17Ато само единични много наложителни курсове. 60- там определено трябва повече курсове. В Пумиярна продължава назадничевата практика да се тъпче на едно място. Стига са третирали вилните зони като забутани провинции. 60то трябва да е поне на 60 мин.
46то е тежка работа малко... Но за него има решение с 12ката. Спокойно на тази линия могат да сложат притурка 12А или 112 която да тръгва от Галата, Боровец, Аспарухово и по маршрута на 12. 55+56 то не е такава спънка, че да го карат слято с нещо друго. Въпреки, че 12 спокойно може по задушници да прави някой допълнителен курс до гробището на Кантара.