Author Topic: Актуално състояние на тролейбусния транспорт в България и света  (Read 63941 times)

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3819
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Аз лично от скромния си опит(возил съм се само на Икарус, Дак, Зиу и Г&Ф) гласувам за Икарус.
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 17746
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Аз гласувах за Skoda 14/15Tr. Мисля, че такива имаше преди около 18 г. в София и после ги разкараха, или греша?
мур

Offline бушона

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1186
  • MB O 345/G, Citaro, Conecto & Tedom fan
    • View Profile

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6854
    • View Profile
Да точно така беше.
14Tr и 9Тr са символ в тролейбусопроизводството.

Offline Bus_lover

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5417
  • Закривай!
    • View Profile
    • Email
Знам, че това е флуд и обещах да спра, но моля този, който е гласувал за Чавдара на Трамкар да си каже   Обещаваме да не се кискаме!
« Last Edit: 23.02.2009, 00:12:23 by Bus_lover »
Quote from: Анонимен мераклия
искам да започна работа като проверител към Бургасбус имам више образувание!

Чакам, чакам, останах си с чакането...

Монолог, ама всички скришно го четат и обсъждат!

Offline Marti

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1329
  • RADIO ENERGY The Best Of 90s Music
    • View Profile
    • www.dinita.net
    • Email
Аз лично предпочитам SKODA пред ЗИУ мязат на някой Фургон    

Offline Vanko-hola

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 128
    • View Profile
    • http://
    • Email
а аз МРАЗЯ Шкода 14/15Тр. Мноо големи боклуци

Offline NiGhtPiSH

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2341
  • Sofia Hardcore
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Български Локомотивен Форум
Аз гласувах за 2525  Това ми е слабост, само да беше с нормална електроника и разцветка


"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15667
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Quote from: NiGhtPiSH
Аз гласувах за 2525  Това ми е слабост, само да беше с нормална електроника и разцветка
Т.е. да беше тролей и всички щяхме да го харесваме...

Offline Ikarus

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 878
    • View Profile
    • http://
[attachment=1087:attachment]Естествено,аз гласувах за Икарус.

Offline lok45111

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 494
    • View Profile
    • Email
Моят глас също беше за Икарус 280Т, защото мисля, че от наличния парк в София, само те могат да се нарекат "тролеи". Изключвам синьо - жълтите ковчези с дизелов двигател на опашката  и супер кубистични форми, наричани за по - кратко "Граф&Щифт"
« Last Edit: 02.06.2007, 23:51:48 by lok45111 »

Offline Ikarus

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 878
    • View Profile
    • http://
Quote from: lok45111
Моят глас също беше за Икарус 280Т, защото мисля, че от наличния парк в София, само те могат да се нарекат "тролеи". Изключвам синьо - жълтите ковчези с дизелов двигател на опашката  и супер кубистични форми, наричани за по - кратко "Граф&Щифт"
Аз съм на абсолютно същото мнение.Квадратни грозни със седалки дори на ХАРМОНИКАТА с допълнителен дизелов двигател който е също толкоз скапан.Веднъж пътувам аз с Граф&Щифт и електро мотора се прецака.Пали шофиора дизеловия и кво...дизеловия не може да тръгне.          

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3819
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Да не забравяме какво каза Ники за наличните тролейбуси в анкетата все пак
« Last Edit: 04.06.2007, 12:57:40 by borosport »
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 13559
    • View Profile
    • Email
Ясно е, че Греф унд Щифт имат екстри, каквито другите номинирани марки нямат.
Но все пак трябва да се отдаде дължимото на Икарусите, които скоро ще закръглят 20 години по софийските улици. За сравнение - през 1981 внесоха първата партида Шкоди - тиристорки (серия 1**). Десетина години по-късно от тях нямаше и помен (дали не ги пратиха в прованса?)

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6854
    • View Profile
Шкодите отпаднаха поради това че са прекалено малки. За София трябваха съчленени тролеи и се премина на съчленени возила (ДАК и Икарус) а ЗиУ-тата се пробутаха по линия на СИВ. Почти всички стари шофьори които познават и четрите модела тб - Шкода, Дак, ЗиУ и Икарус са на мнение че тиристорните шкоди са бракувани преждевременно. По-голяма част от персонала се е разделил с тях с тъга имайки предвид и проблемите с Икарусите в първите години експлоатация.
« Last Edit: 06.06.2007, 11:16:25 by CKD »

Offline maniak

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4524
  • Оптимист
    • ICQ Messenger - 278834436
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/47270324@N08/
    • Email
дано някой от скгт не влезе да чете тази тема и после да реши да обявява поръчки за нови возила. момчета, то хубавото на икаруса е било хубаво, нека погледнем напред. тролиното е тествано в софия, а аз се надявам скоро и вие да се повозите. тогава да видим икарусите къде ще са в анкетата
http://bgtransport.org/

Евгени Крусев = Любомир Христов = Велизар Стоилов = предател на обществения транспорт в София.

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11960
    • View Profile
Те и Греф унд Щифт са почти набори на Икарусите, но разликата е от земята до небето
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline tiristor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6164
  • За пускане на БГ-1300 по линии 4 и 11!
    • View Profile
    • Email
Аз гласувах за Шкода 14 Тр, Ники вече каза защо.

SkodaTR-9

  • Guest
В Плевен към настоящия момент има 71 тролейбуса ЗиУ-682 произведени между 1985 и 1988 г. с инв. номера от 101 до 197. Както личи от номерацията в годините тролеите са били до 97 на брой.

Със своите 75,7 км в една посока тролейбусната мрежа на Плевен е втората най-дълга в България след тази в София. В Плевен има 14 тролейбусни и 2 автобусни и една маршрутна вътрешноградки линии. По трасето на автобусните линии има тролейбусни стълбове, които са инсталирани още през 1988 г. В програмата за развитие на Плевен 2007-2013 е заложено завършване на започнатото тролейбусно трасе. Ако това се случи, само 2 км линия (по част от трасето на маршрутна линия 1), ще делят Плевен от възможността да стане единственият град в България, а вероятно и в Европа със 100% тролейбусен транспорт.  

Една от основните пречки пред строителството на нови линии в Плевен е малката вместимост на депото и липсата на подходящи терени за ново и по-голямо депо.

Плевенският тролей номер 101 е първият ЗиУ внесен в България. Това се случва на 5 октомври 1985 г.  101 е единственият запазен от първата партида плевенски тролейбуси. Шефът на Тролейбусен транспорт - Плевен инж. Ангел Несторов има намерение да запази Зиу-то като реликва и част от историята на Плевен и на тролейбусния транспорт в България изобщо.



Тролейбусният транспорт в Плевен е открит на 7 октомври 1985 г. Първият тролей (Шкода 9ТR) минава по мрежата в началото на март, а на 1 май Шкодата е главен герой в манифестацията. Плевен е третият град в България с тролейбусен транспорт след София и Пловдив.

Offline to6a

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 59
    • View Profile
В Пазарджик има и тролейбуси Gräf & Stift  съчленени. Около 7 бройки стоят в депото и гният незнайно защо. До преди наколко години си вървяха безпроблемно.
Ето такива само че зелени на цвят
« Last Edit: 23.10.2007, 01:27:38 by to6a »