Има и такива с добре ремонтирани перони и у нас като на снимките. Веднага се сещам за Плевен, където даже пероните са с нещо като минипаваж. Също и Горна Оряховица, отлично ремонтирана и модернизирана, освен сградата, тунелите под коловозите, както и предгаровият площад, като е запазен едновремешният стил, на сградата и на подлезите, и като цяло си е една от най-хубавите.
Яворовец, която си снимал сградата също е с много красива архитектура, а природата наоколо уникална. Помеждудругото, точно от Яворовец, посока Горна Оряховица влака започва да изкачва балкана, и там за да преодолее височина линията обикаля под формата на 8-ца, и като се пътува някои тунели, се падат над (върху) предишните, а с нарастване на височината надолу се вижда как се вие линията, е стига да знае къде да гледа човек от коя страна, и е много интересно, като после се излиза вече горе на високото на Борущица и Кръстец. На спускане от другата страна пак има такова изкуствено коловозно развитие, но под формата на 6-ца.
Като заговорихме за пероните, щях да забравя, че и на Варна и Бургас също са в доста добро състояние. Не е много редно да се сравняваме с Франция, защото те имат повече пари и могат да си позволят подобни глезотии, освен това при нас климата е доста по-тежък, и самите линии са доста по-сложни и тежки за поддръжка, особено тези през Стара Планина и през Лудогорието.