Според горните критерии половината автогари трябва да бъдат премахнати.
Аз бих казал, че едва ли има автогара, която да отговаря на
всички изисквания от въпросната наредба...
Например, Централна автогара София няма направленията, написани на всеки сектор, а и се съмнявам, че има подемна платформа, чрез която пътниците в неравностойно положение да се качват в автобусите.
Обаче, поне повечето автогари имат поне някакъв базов минимум като например... приемно здание.
Съща така - чакалня; каси; обособена площадка със сектори,
която не се намира директно върху улицата.
Според мен превозвачите по направленията за Сливница, Костинброд, Берковица, Своге и т.н. просто се скатават и не искат да си плащат за автогарово обслужване на Централна автогара (най-близката истинска автогара) и за това са превърнали въпросните места в импровизирани автогари. Мисля да подам сигнал в ИА "АА", да видим какво ще кажат оттам.
Смятам, че междуградските автобуси по въпросните направления трябва да тръгват или от Централна автогара или от истинска, нова изградена автогара "Север" някъде в района на ж.к. Надежда, ж.к. Връбница и т.н. И по важното
да се обособи легална автоспирка за междуградски автобуси (по закона за автомобилните превози) в района на МС Ломско шосе и въпросните автобуси да спират
САМО там за връзка с метрото! И никъде другаде, особено
тук, където пречат на трамваите!