Author Topic: Междуградски автобусни линии  (Read 15045 times)

Offline poly911

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 662
    • View Profile
    • Email
Re: Междуградски автобусни линии
« Reply #80 on: 19.12.2019, 01:19:40 »
Здравейте,бих искал да попитам,въпреки,че съм почти сигурен,за Сливница и Драгоман рейсовете тръгват от жп гара София Север?Благодаря!
За Сливница тръгват от Захарна фабрика
За Драгоман от София север

Изпратено от моят B1-790 с помощта на Tapatalk


Online mitakis

  • над нещата
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3570
    • View Profile
Re: Междуградски автобусни линии
« Reply #81 on: 19.12.2019, 19:56:18 »
И от двете гари има автобуси за двете направления. Тук може да видите разписания.

Списък на подвижния състав в София
И ако нещо в живота би имало смисъл,
то е да бъдем добри с околните
и да живеем сякаш можем и повече.

Offline rs_section

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 107
    • View Profile
    • Email
Re: Междуградски автобусни линии
« Reply #82 on: 15.01.2020, 16:00:33 »
Гледам Карат-С след като спечелиха София-Пловдив, са взели и София-Видин няколко курса (а може би преди пловдивските). Някаква експанзия на вътрешния пазар ли правят или просто се е отворила схема.
Като че ли те ще останат от най-сериозните конкуренти на обединението Ивкони-Груп в национален план.

Offline tauri

  • Превозвач
  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1516
    • View Profile
Re: Междуградски автобусни линии
« Reply #83 on: 15.01.2020, 16:27:54 »
София-Видин и София-Лом от край време си я обслужват. За София-Пловдив уж временно ги назначиха от квотата на СО, след като отстраниха Витоша експрес. Другият превозвач по линията е Хеброс бус. По определени линии има много добри превозвачи с качествени и добре поддържани автобуси на които Ивкони не са им конкуренция.
« Last Edit: 15.01.2020, 23:56:24 by tauri »
The Grand Tour

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8920
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Междуградски автобусни линии
« Reply #84 on: 15.01.2020, 17:37:43 »
Карат-С возят до Видин и Лом вече сигурно десета година. Преди това беше Витоша Експрес.

Offline rs_section

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 107
    • View Profile
    • Email
Re: Междуградски автобусни линии
« Reply #85 on: 16.01.2020, 11:31:37 »
Ахааа, демек Карат си наследяват Витоша експрес вече по традиция.
Иначе да - за градове като Ямбол, знам, че Ивкони не можа да се дореди въобще (опитаха преди години с промоционален билет за 1 лев до всяка спирка по линията София-Бургас, вкл. Ямбол, но Дичони и Валерос не им се дадоха), за Сливен са силно ограничени (обикновено минават по линията за Бургас и не спират на автогарата), май за Монтана и Враца местните не ги допускат много-много. Но все пак коя ще е следващата по големина компания в сектора като маршрути и покритие - Биомет, Карат, Транс 5, Хеброс бус?

Offline IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3224
    • View Profile
    • Email
Re: Междуградски автобусни линии
« Reply #86 on: 16.01.2020, 16:22:06 »
Транс-5 вече не съществува. За Сандански всичко преди обяд им го взеха Дрисконито.
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.

Offline Sixkiller

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2287
    • View Profile
Re: Междуградски автобусни линии
« Reply #87 on: 16.01.2020, 18:08:02 »
+местните фирми Сандански 5 и Ивел.

До Петрич също пътуват основно Ивкони плюс местните фирми Барут, Италтранс 08 и Аски. Старият превозвач Чона остана само с 1 курс след последния конкурс преди няколко години.
Конските сили са скоростта, с която ще удариш бордюра, а нютон-метри (Nm) са разстоянието на което ще го преместиш 8)

Offline IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3224
    • View Profile
    • Email
Re: Междуградски автобусни линии
« Reply #88 on: 16.01.2020, 19:54:57 »
Всички общини си коткат местните фирми и дават на тях линиите от съответната квота. Врътката е, че линиите са на пакети, като един пакет включва както курсове до София, така и за селата. Фирмите могат да кандидатстват за пакет като цяло, не за отделна линия. Това се прави, за да не може един да вземе всичко за София, а за друг да останат само селата. В същото време Вергил, Мергил и т.н. ако искат София, са принудени да обслужват и селата.
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.

Offline IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3224
    • View Profile
    • Email
Re: Междуградски автобусни линии
« Reply #89 on: 17.02.2020, 17:47:37 »
Вярно ли е, че от известно време изрично е абсолютно забранено на автобусите, идващи от магистрала Тракия, да спират и оставят пътници на метростанция Цариградско шосе? Тъщата ни идва на гости и това и е единственият шанс да се добере безпроблемно до летището - има три спирки с метрото. Иначе ако иде до Централна автогара и после се връща обратно ще е ужас - трудноподвижна е, абсолютно не може да се справи на прехода на Сердика. Такси също не я оправя, понеже вече задръстванията са перманентни и навсякъде. Мислех си да хване някой влак за Искърско шосе, но и там е катерене на стълби и т.н. Та дори и да е забранено, трябва някак си да се примоли на шофьора....Тъст ми не може и с колата да я откара, развалена е....
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.

Online mitakis

  • над нещата
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3570
    • View Profile
Re: Междуградски автобусни линии
« Reply #90 on: 17.02.2020, 20:26:10 »
Че там си има изградена спирка за междуградски рейсове. Скоро виждах че някои въртят и до терминалите... Звъннете там на оператора, с който пътува тъщата и ги попитайте.

Списък на подвижния състав в София
И ако нещо в живота би имало смисъл,
то е да бъдем добри с околните
и да живеем сякаш можем и повече.

Offline IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3224
    • View Profile
    • Email
Re: Междуградски автобусни линии
« Reply #91 on: 18.02.2020, 17:15:02 »
Значи в крайна сметка се оказа, че това не е вярно. Всички спират задължително на ИЕЦ.
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.

Offline София 100

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2025
    • View Profile
    • Email
Re: Междуградски автобусни линии
« Reply #92 on: 08.03.2020, 10:58:15 »
Разписание на междуградски автобусни линии, публ. във в. "Нощен труд", бр.42(496) от 01-02. 03.1994г.

Offline София 100

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2025
    • View Profile
    • Email
Re: Междуградски автобусни линии
« Reply #93 on: 20.03.2020, 20:22:28 »
Типичната кабина на "Чавдар" и един билет от 2001г.

Offline IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3224
    • View Profile
    • Email
Re: Междуградски автобусни линии
« Reply #94 on: 20.03.2020, 22:32:06 »
Майко мила.....тая трошка я знам прекрасно. Беше на ДАП Сандански, с номер БЛ 0941 ПБ. Много пъти съм имал "късмета" да пътувам с нея. Произведена е в края на 70те години и много преди да е направена снимката, си беше типичен рейс за отпадъци. Те на въпросния ДАП всичките им бяха такива. Даже знам и кой я кара - същият, който е заснет на млади години на онази снимка в темата за Чавдар, М6х с табела "Петрово". През 97а съучениците ми бяха на екскурзия в Мелник, аз не ходих, понеже съм бил много пъти, та после ръководителката на групата ме пита "Какви са тия вашите рейсове бе, все едно ще се разглобят....". Та когато е правена въпросната снимка, ДАП-ът вече беше ликвидиран, купиха го ПП Благоевград, които събраха малкото читави рейсове, всичките 11М4, а в Сандански оставиха само Шкодите. Гледам табелата, рейсът е за Мелник и Рожен, един от четирите курса дневно. Малко след снимката Общината пусна конкурс, купувачите на ДАП-а загубиха всички линии, взеха ги частници, конкретно за Мелник тръгнаха Кароси, Сетри, а сега са микробусчета. Цената от Сандански до Мелник и сега, след близо 20 години, си е толкова.
« Last Edit: 20.03.2020, 22:35:00 by IKAR »
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.

Online Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13197
    • View Profile
    • Email
Re: Междуградски автобусни линии
« Reply #95 on: 20.03.2020, 22:40:59 »
Хаха, на тоя същия може и аз да съм се возил до Мелник и Рожен, и кой знае още колко туристи. От Рожен от последната спирка се тръгваше пеш по един много стръмен асфалтиран път до манастира, а до там май можеха да се качат само Чавдар 5С, но не и 11М3-ки. Наклона е много голям и завоите много тесни.

Този не беше ли с двойна лайсна под прозорците? А до преди 15 години на близките междуградски разстояния имаше все още много 11М3-ки, на мен ми беше любим туристически автобус тогава, заради двигателя отпред в салона и звука :)
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3224
    • View Profile
    • Email
Re: Междуградски автобусни линии
« Reply #96 on: 20.03.2020, 23:50:30 »
Беше, да......
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.