Извинявам се, ако въпросът ми е неуместен, включвам се за първи път и тук всички ми изглеждат доста по-разбиращи от мен, но не ми е съвсем ясно защо трябва трамваите да се спират, след като МД2 бъде построен.
ОК, ще се спират за известно време на изкопните улици (Витоша/Мария Луиза и Ломско Шосе), но защо пък да изчезнат след това? Специално за ТМ1 и ТМ7 исках да попитам специалистите тук толкова ли е трудно и колко време би отнело просто да се направи отбивка на трамвайните релси от Аптека до Петте Кьошета, откъдето трамваите да тръгнат по Ботев.
Да се съкрати съставът на мотрисите и броят на линиите (които ще се дублират при новото положение) - ОК; да се махне трамваят от Витошка - ОК; но защо пък да е необходимо да се изкореняват изобщо всички централни трамваи за постоянно? И ако не е необходимо, тогава пък какъв е точно проблемът с МД2, който реално наистина ще обслужва доста голяма част от София и ще е основният метод за придвижване с метро в центъра, тъй като обхваща най-много спирки оттам.
Единствено съм съгласен, че дестинацията Хладилника не е най-удачната, до колкото тази част на София не е толкова населена. Едно разширение към Борово и връзка с МД3, както някой тук по-рано е предложил, ми се струва добро решение, а дал Бог и финанси - защо не и разширение към Студентски град и връзка с МД1, или рингова линия, която да пресича всичките диаметри, както някой друг пък предложи (но това сигурно ще е по-скъпо).