Единственото решение е разклоняване на трасето някъде около новата естакада към Т2 и метростанция и пред Т1. И съответно редуване на курсовете (а защо не и съобръзени с полетите на Т1)
Редуване на курсовете??? Иди на полетната информация в
www.sofia-airport.bg, за да видиш, за какво натоварване иде реч: освен среднощните полети (кацнали в 02:55 и 04:05) има общо 7 полета, като през целия следобяд са само 2. На Т2 полетите са около 100. Какво съобрАзяване с полетите - за колко време пристигащите се минат през граничен контрол и за колко време ще им се обработи багажът - един Господ знае, а ти искаш синхронизация на транспорт с интервал 10 минути! Че това и на Хийтроу го няма! Шатъл-бусът между терминалите е напълно достатъчен транспорт. Ама хайде защото някой ден имало раздрънкан автобус - да копаме километър метро плюс метростанция!
@Гьорев: Доколкото разбирам, иде реч за района на Житница, защото няма на други места неурбанизирани територии. Аз съм фен на трасе до автогара Запад, а не на такова при Житница. Но все пак МД3 ще се реализира поне 7-8 години след МД1, така че се налага по-перспективен разчет.
То примерът е тривиален, но поучителен - преди 5-6 години около МС Мусагеница бяха "поля и гори", но не и сега.
А при дискутирания МД1 даже да сложим на кантара вече СЪЩЕСТВУВАЩИ обекти
- Младост 1А, Младост 3-север, районът около Деница (в т.ч. моят офис
), МИЦ, Метро, жк Цариградски, всички микрорайони на Дружба-2, източната част на Дружба-1
vs
- западна част на Дружба-1, офис сградите около Брюксел
пак везните натежават на изток.