Разработване на работни проекти и строителство на втори участък на втори етап от първи метродиаметър: Участъкът от бул. Цариградско шосе (МС19) до летище София (МС 23) с обща дължина 4 967м с 2 броя подземни метростанции и 2 надземни метростанции. В обхвата на настоящата обществена поръчка се включват разработването на работни проекти с по всички части, отстраняване на забележките, възникнали по време на съгласуването на проектите, строителството и въвеждането в експлоатация на участъкът от МС 19, разположена на бул. Цариградско шосе през жк Дружба до летище София МС 23, с обща дължина 4968м и 4 броя метростанции, разделен на три обособени позиции:
Обособена позиция № 1: Участък от бул. "Цариградско шосе" /МС19/ км.2+138,90 до км.3+184,90 /края на МС20/ Основната част на участъка е подземен с дължина 1046м и включва една подземна метростанция – МС20.
Участък от бул. "Цариградско шосе" /МС19/ км.2+138,90 до км.3+184,90 /края на МС20/: Основната част на участъка е подземен с дължина 1046м и включва една подземна метростанция – МС20. Метростанция 20 се намира между улиците „проф. Цветан Лазаров” и „кап.Димитър Списаревски” в жк Дружба 1; Основните работи включват: • Проектиране и строителство на тунели по „Нов австрийски метод” (НАМ), „Милански способ”, „Открит способ” и открит участък; • Проектиране и строителство на една подземна метростанция - МС 20 /без цялостно спиране на движението по ул.„проф. Цветан Лазаров” по време на строителството/, включително конструктивни, архитектурни и довършителни работи, асансьори и ескалатори (съгласно Наредба № 4 от 1 юли 2009 г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хората с увреждания), вентилация, ел.инсталации, системи за автоматика и телекомуникации, водоснабдяване и канализация; Трябва да се проектират и изпълнят и следните видове електро-механични работи за целия участък: • Релсов път • Електрически системи и инсталации • Системи за автоматика и местно управление • Система за диспечерско управление и контрол • Системи за телекомуникации • Система за автоматично таксуване на пътниците • Тунелна вентилация и допълнителни съоръжения • Водоснабдяване и канализация Отделните части са с обем и съдържание, съгласно настоящата документация. В обхвата на поръчката се включва и преустройството на инфраструктурните обекти, засягащи се от строителството на обекта, в съответствие на схемите на инженерните мрежи.
Обособена позиция № 2: Участък от км.3+184,90 /края на МС20/ до ул. "Поручик Неделчо Бончев" км.5+010,00 Участъкът е подземен с дължина 1825м и включва подземната метростанция МС21.
Участък от км.3+184,90 /края на МС20/ до ул. "Поручик Неделчо Бончев" км.5+010,00: Участъкът е подземен с дължина 1825м и включва подземната метростанция МС21. Метростанция 21 се намира на бул.”Искърско шосе” и „подпоручик Йордан Тодоров”. Основните работи включват: • Проектиране и строителство на тунели по „Нов австрийски метод” (НАМ), „Милански способ” и „Открит способ”; • Проектиране и строителство на една подземна метростанция - МС 21 /без цялостно спиране на движението по време на строителството/, включително конструктивни, архитектурни и довършителни работи, асансьори и ескалатори, вентилация, ел.инсталации, системи за автоматика и телекомуникации, водоснабдяване и канализация; • жп – спирка при пресичането на нацоиналната жп – мрежа, съгласно идеен проект към документацията. Трябва да се проектират и изпълнят и следните видове електро-механични работи за целия участък: • Релсов път • Електрически системи и инсталации • Системи за автоматика и местно управление • Система за диспечерско управление и контрол • Системи за телекомуникации • Система за автоматично таксуване на пътниците • Тунелна вентилация и допълнителни съоръжения • Водоснабдяване и канализация Отделните части са с обем и съдържание, съгласно настоящата документация. В обхвата на поръчката се включва и преустройството на инфраструктурните обекти, засягащи се от строителството на обекта, в съответствие на схемите на инженерните мрежи.
Обособена позиция № 3: Участък от ул. "Поручик Неделчо Бончев" км.5+010,00 - Летище София /МС23/ км.7+107,00 Трасето в този участък е наземно и надземно /тип естакада/ с обща дължина около 2097 метра и включва , две метростанции – надземна МС22 и наземната МС23.
Участък от ул. "Поручик Неделчо Бончев" км.5+010,00 - Летище София /МС23/ км.7+107,00: Участъкът е с дължина 2097м с открити участъци 1897 м (включително естакада /625м/, наземни участци в траншея), включващ 200м тунелен или открит участък /от км 6+450 до км 6+650/, съобразно съществуващия терен и 2 броя открити метростанции: - Метростанция 22 е надземна и се намира на ул.„Подпоручик Йордан Тодоров” до кръстовището с ул.„Полковник Васил Златарев” в промишлената зона „Гара Искър”; - Метростанция 23 и връзка на метростанцията с терминала на летище София. Метростанцията e наземна и се намира на аерогара София. Основните работи включват: • Проектиране и строителство на подземен и наземни метроучастъци по „Открит способ”; • Проектиране и строителство на две метростанции – надземна на естакада /МС 22/ и наземна /МС 23/, /без цялостно спиране на движението по време на строителството/, включително конструктивни, архитектурни и довършителни работи, асансьори и ескалатори, вентилация, ел.инсталации, системи за автоматика и телекомуникации, водоснабдяване и канализация; Метростанции МС 22 и МС 23 е необходимо да бъдат проектирани със стъклено покритие с необходимата якост. Трябва да се проектират и изпълнят и следните видове електро-механични работи за целия обект: • Релсов път • Електрически системи и инсталации • Системи за автоматика и местно управление • Система за диспечерско управление и контрол • Системи за телекомуникации • Система за автоматично таксуване на пътниците • Тунелна вентилация и допълнителни съоръжения • Водоснабдяване и канализация Отделните части са с обем и съдържание, съгласно настоящата документация. В обхвата на поръчката се включва и преустройството на инфраструктурните обекти, засягащи се от строителството на обекта, в съответствие на схемите на инженерните мрежи.
Основните работи по обособени позиции включват: • Проектиране и строителство на тунели по „Нов австрийски метод” (НАМ), „Милански способ”, „Открит способ” или друг способ; • Проектиране и строителство на съответните метростанции /без цялостно спиране на движението по по време на строителството/, включително конструктивни, архитектурни и довършителни работи, асансьори и ескалатори, вентилация, ел.инсталации, системи за автоматика и телекомуникации, водоснабдяване и канализация; Трябва да се проектират и изпълнят и следните видове електро-механични работи за целия участък: • Релсов път; • Електрически системи и инсталации; • Системи за автоматика и местно управление; • Система за диспечерско управление и контрол; • Системи за телекомуникации; • Система за автоматично таксуване на пътниците; • Тунелна вентилация и допълнителни съоръжения; • Водоснабдяване и канализация В обхвата на поръчката се включва и преустройството на инфраструктурните обекти, засягащи се от строителството на обекта, в съответствие на схемите на инженерните мрежи.
Срокът е 28 месеца.