Author Topic: Изграждането на отсечка Цариградско шосе-Аерогара  (Read 142748 times)

Offline hitar_potter

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2263
    • View Profile
То и в момента често е повече на сметка да се качиш на 76, ако пътуваш от Младост към центъра. Но метрото си е незаменимо, с по-честите интервали на движение и липсата на задръствания.
... се пишат и абсолютни дреболии кой минал на червено, кой какво си е говорил по телефона и тем подобни.

Online Neronov

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3052
  • R.I.P 1210
    • View Profile
От репортажа на Нова :



Явно на табелите няма да има символ , но това е незначителен детайл.

Offline kristian40t097

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 988
    • View Profile
    • Email
Да, но лично аз често имам пътувания до халите не за друго просто там ми се провеждат репетициите и дори след пуска на метрото бих го ползвал само от Дружба за към халите, защото ще мога да си позволя да седна, а в обратна посока не бих се качил, защото предполагам че до Младост 1 на всяка станция при отварянето на вратите ще изпадат хора, а не просто слизат за да направят път на останалите.
За трамвайния транспорт!!!!!

Offline mitkov2

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 711
    • View Profile
    • Email
Тва дето Фандъкова говоринасам-натам, че ще се стига от Летището до центъра за 20 мин е изчислено, ако влаковете не спират никъде...В момента от Цариградско шосе до Сердика са 17 минути. От Летището ще са 30, не по-малко, от МС 20-20 минути, не "15-16". Не се подвеждайте на популистки изказвания ;)

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13996
    • View Profile
Тва дето Фандъкова говоринасам-натам, че ще се стига от Летището до центъра за 20 мин е изчислено, ако влаковете не спират никъде...В момента от Цариградско шосе до Сердика са 17 минути. От Летището ще са 30, не по-малко, от МС 20-20 минути, не "15-16". Не се подвеждайте на популистки изказвания ;)
То "центъра" е доста условно понятие, вероятно е имала предвид до Стадиона  ;) Така са й казали да говори пред медиите.

Offline UMSofia

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1491
    • View Profile
Данчето пак не е в час. То сега от Сердика са 18 минути до ИЕЦ, пък до летището ще са 15-16. Да не са прокопали директен тунел от центъра до летището? Дали няма да се окаже, че ако има експресна автобусна линия от летището до центъра, ще стига доста по-бързо от бавното софийско метро? Слушах го вчера Московски да казва, че се надява до 2-3 години да се изгради влакова линия от Подуяне до Летището, това ми се струва, че ще е най-бързата връзка с центъра, при добра организация разбира се.

Offline Стререомонокъл

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 436
    • View Profile
Някои знае ли какви са тези колони за мост от двете страни на бул. Христофор Колумб(успоредната на Брюксел). След нея в посока терминал 2 продължава траншея, в която са положени бетонни плочи с улеи за релси. Даже до скоро около колоните на"бъдещия" мост още стоеше техника и имаше  охрана за да не я разграбят мангасарята. Някои знае ли за какво иде реч? На мен ми прилича на фалшив проект с цел усвояване на средства.
Нация от лошо гледащи директори

Offline elbi

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 975
    • View Profile
    • Email
Някои знае ли какви са тези колони за мост от двете страни на бул. Христофор Колумб(успоредната на Брюксел). След нея в посока терминал 2 продължава траншея, в която са положени бетонни плочи с улеи за релси. Даже до скоро около колоните на"бъдещия" мост още стоеше техника и имаше  охрана за да не я разграбят мангасарята. Някои знае ли за какво иде реч? На мен ми прилича на фалшив проект с цел усвояване на средства.
Не е никакъв фалшив проект, а реален който обаче беше спрян и незавършен. Трябваше да се направи удължението на моста към летището към терминал 2, т. като там се премести летището или поне затова беше построен. Просто в България често се случва да се сменят приоритети и един започнат проект се спира а построеното седи недовършено и се руши и се довършва след няколко десителития евентуално

Offline Danchoti

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 273
    • View Profile
... в България често се случва да се сменят приоритети и един започнат проект се спира а построеното седи недовършено...
Приоритети тук променени не виждам, показателно е как се ремонтира бул. Брюксел.
А не е довършено, защото имат проблеми с очуждителните процедури.

Offline vasko

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3381
    • View Profile
Из FB на г-жа. Й. Фандъкова:



Тези мраморни пейки с метални облегалки изглеждат много "удобни" да седнеш и да си чакаш метрото. Особено през зимата като имаме предвид, че в тази станция температурите няма да са много по-различни от тези навън и знаейки топлопроводните качества на мрамора и метала.  :neznam:

За който желае, виждам, че ще има и чисто метални тръбни пейки, който освен че ще са прирично охладени през зимата, са и много "удобни" за сядане.

Не искам да звуча като някой хейтър! Смятам, че станцията е станала хубава, но може би трябва да се помисли малко и за практичност...  :rolleyes:
vasko - оригиналът! :)

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7022
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
Дизайна на станцията е хубав, това дали пейката е метална, тръбна, каменна... не виждам с какво ще ти попречи? Като ти е студено на нея, няма да сядаш. И на Лъвов пейките са ледени, но не сме сложили калорифери под тях. Който желае седи, който не желае си стърчи до тях.

Offline Стререомонокъл

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 436
    • View Profile
Някои знае ли какви са тези колони за мост от двете страни на бул. Христофор Колумб(успоредната на Брюксел). След нея в посока терминал 2 продължава траншея, в която са положени бетонни плочи с улеи за релси. Даже до скоро около колоните на"бъдещия" мост още стоеше техника и имаше  охрана за да не я разграбят мангасарята. Някои знае ли за какво иде реч? На мен ми прилича на фалшив проект с цел усвояване на средства.
Не е никакъв фалшив проект, а реален който обаче беше спрян и незавършен. Трябваше да се направи удължението на моста към летището към терминал 2, т. като там се премести летището или поне затова беше построен. Просто в България често се случва да се сменят приоритети и един започнат проект се спира а построеното седи недовършено и се руши и се довършва след няколко десителития евентуално
На мен пък ми се вижда, че бетонните панели положени на земята имат улеи за релси, но явно, че съм се заблудил. Иначе идеята е добра, жалко че не е осъществена
« Last Edit: 10.03.2015, 11:21:21 by Стререомонокъл »
Нация от лошо гледащи директори

Offline я л т а

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6228
  • МНОГОЗНАЙСТВОТО НЕ УЧИ НА УМ. Хераклит
    • View Profile
На мен пък ми се вижда, че бетонните панели положени на земята имат улеи за релси

Не си се заблудил, това са панели за подкранов път.
Спрете си просташките мнения !

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
На мен пък ми се вижда, че бетонните панели положени на земята имат улеи за релси

Не си се заблудил, това са панели за подкранов път.
Не са панели за подкранов път, а бракувани панели от релсов път... Сложени са като основа на скелето за кофража при изливането на конструкцията на естакадата, за да не наливат бетон, който после да разбиват, както направиха на Семинарията... ;) Телфер не знам, кога последно е използван на подобен строителен проект, може би за метростанция Стадион Васил Левски. Съвременните мобилни кранове са повече от достатъчни за подобен обект, няма смисъл от портален.
« Last Edit: 10.03.2015, 12:57:44 by difian »

Offline я л т а

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6228
  • МНОГОЗНАЙСТВОТО НЕ УЧИ НА УМ. Хераклит
    • View Profile
Не са панели за подкранов път, а бракувани панели от релсов път.

Да прав си, моя е грешката.
Спрете си просташките мнения !

Offline mitkov2

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 711
    • View Profile
    • Email
Тая вечер на  МС "Цариградско шосе" вече работеха входните турникети във входа, който ще го отворят като пуснат отсечката към летището. Може би ще е по-рано от 25 април?

Offline Stoi4o

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 932
    • View Profile
    • Email
Ако погледнеш малко по-нагоре ще видиш репортажа, че може би за Великден ще пуснат отсечката.  ;)

Offline hitar_potter

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2263
    • View Profile
Преди да я пуснат, би трябвало да има тестове без пътници – влакчетата да се движат по целия маршрут, гонейки пътниците на Цариградско шосе. Тогава вече би трябвало в обратна посока да си се ползва другия перон в посока центъра.
... се пишат и абсолютни дреболии кой минал на червено, кой какво си е говорил по телефона и тем подобни.

Offline radamant

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 50
    • View Profile
    • Email
Преди да я пуснат, би трябвало да има тестове без пътници – влакчетата да се движат по целия маршрут, гонейки пътниците на Цариградско шосе. Тогава вече би трябвало в обратна посока да си се ползва другия перон в посока центъра.

Откриването ще е между 1-ви и 5-ти април за лота към Аерогарата.За Бизнеспарка ще е най-вероятно началото на май.

Offline vasko

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3381
    • View Profile
Днес се замислих за един пропуск, който е направен при изграждането на метрото. Както сега ще си имаме жп. гара/спирка "Искър", с директна връзка с метрото, трябваше да изградят и малка автогара или автоспирка за междуградски автобуси до МС Цариградско шосе. Така хората, които идват от Пловдив, Бургас и другите направления, които минават оттам с автобус, ще могат да слязат и да се прекачат директно в метрото.  ;)
vasko - оригиналът! :)