Author Topic: Централна гара  (Read 144656 times)

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Re: Централна гара
« Reply #120 on: 02.02.2008, 00:32:15 »
Quote from: borosport
а бях си го заплюл мястото за нова сграда на общината, че да съберем всички 12 сгради на едно място .
... и да освободите стотина паркоместа на Московска и пл.Ал.Невски за простосмъртни столичани!
Като ще правят козметични промени, то белким са за нещо практично, а то от този аквариум-солариум - полза никаква. Вместо това може примерно да прекарат коловозното развитие подземно, а на освободената територия над коловозите да се спретне хубав билетен център, такси стоянка, спирки на МГТ... Може да се мисли и за връзка на задгаровата тангента (ул.202) с Мария Луиза, така че трафикът от северните и западните квартали да може да подхожда откъм север.

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7425
    • View Profile
Re: Централна гара
« Reply #121 on: 02.02.2008, 08:56:58 »
Mда - най-логичното беше Хр. Ботев да се продължи над гарата до ТЕЦ-а. Северната индустриална зона бързо щеше да се превърне в северен бизнес парк и с това да се отпуши развитието на града в тази посока.
Най-ценният ресурс на капитализма са тъпанарите

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3804
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Re: Централна гара
« Reply #122 on: 02.02.2008, 20:19:23 »
Quote from: blagun
... и да освободите стотина паркоместа на Московска и пл.Ал.Невски за простосмъртни столичани!
Като ще правят козметични промени, то белким са за нещо практично, а то от този аквариум-солариум - полза никаква. Вместо това може примерно да прекарат коловозното развитие подземно, а на освободената територия над коловозите да се спретне хубав билетен център, такси стоянка, спирки на МГТ... Може да се мисли и за връзка на задгаровата тангента (ул.202) с Мария Луиза, така че трафикът от северните и западните квартали да може да подхожда откъм север.


 Лошото е, че на тези паркоместа трудно се дореждат и редовите работещи в СО. Доста места са раздадени на наши и ваши хора. Да не говорим, че всяка седмица заради някой протест, филм и или делегация поне 1 ден тези паркинги са затворени.
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline AROS

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1316
    • View Profile
Re: Централна гара
« Reply #123 on: 03.02.2008, 12:14:13 »
Quote from: CKD
Mда - най-логичното беше Хр. Ботев да се продължи над гарата до ТЕЦ-а. Северната индустриална зона бързо щеше да се превърне в северен бизнес парк и с това да се отпуши развитието на града в тази посока.
Незнам какви са възможностите да се направи тунел под коловозите на ц.гара и да се продължи бул. Х.Ботев до ул 202 и после на север до прелеза на бул.Лазар Михайлов към Бенковски.И от ул.Кукуш до бул.хан Кубрад трябва да се изгради пробив за по-лесен достъп до Надежда

Offline etnies

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7084
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
Re: Централна гара
« Reply #124 on: 04.02.2008, 01:52:33 »
Quote from: AROS
Незнам какви са възможностите да се направи тунел под коловозите на ц.гара и да се продължи бул. Х.Ботев до ул 202 и после на север до прелеза на бул.Лазар Михайлов към Бенковски.И от ул.Кукуш до бул.хан Кубрад трябва да се изгради пробив за по-лесен достъп до Надежда

За тунел няма да е лесно - едновременно да го правят и отгоре да минават 100 тонни влакове

Offline JloKyM

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1020
    • View Profile
    • http://skyscrapercity.com
Re: Централна гара
« Reply #125 on: 04.02.2008, 10:44:10 »
При така нареченото BIG DIG в Бостън част от тунелите трябваше да минат точно под жп линиите, където освен всичко почвата беше мека. В крайна сметка замразиха почвата и си прокараха тунела. Така, че не е невъзможно

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11150
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: Централна гара
« Reply #126 on: 04.02.2008, 11:00:21 »
Quote from: JloKyM
При така нареченото BIG DIG в Бостън част от тунелите трябваше да минат точно под жп линиите, където освен всичко почвата беше мека. В крайна сметка замразиха почвата и си прокараха тунела. Така, че не е невъзможно
По Дискавъри има филмче за Бостънските тунели. Това тук не може да стане в близките 100 години по ред причини и фактори

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Re: Централна гара
« Reply #127 on: 04.02.2008, 21:33:12 »
Quote from: Repcho
По Дискавъри има филмче за Бостънските тунели. Това тук не може да стане в близките 100 години по ред причини и фактори
О, да, няма скоро да стане подобно нещо тук. Но все пак а гарата не е толкова безнадеждно положението - все ще се пресекат коловозите някак си, пък ако ще да е на етапи.

Offline AROS

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1316
    • View Profile
Re: Централна гара
« Reply #128 on: 04.02.2008, 22:11:24 »
Quote from: blagun
О, да, няма скоро да стане подобно нещо тук. Но все пак а гарата не е толкова безнадеждно положението - все ще се пресекат коловозите някак си, пък ако ще да е на етапи.
какво пречи от изток на гарата да се прокара такъв пробив след постояване на новия пробив на Д.Николаев

Offline etnies

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7084
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
Re: Централна гара
« Reply #129 on: 05.02.2008, 02:28:49 »
Quote from: AROS
какво пречи от изток на гарата да се прокара такъв пробив след постояване на новия пробив на Д.Николаев

A защо от изток, а не от запад?

Offline LG_

  • Строител
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3504
  • for a better infrastructure
    • ICQ Messenger - 354966774
    • View Profile
    • Email
Re: Централна гара
« Reply #130 on: 05.02.2008, 10:45:16 »
Хайде сега, има далеч по невралгични места за преодоляване с тунели, от пробив на Христо Ботев под коловозите до ул 202. Вярно че с оглед на развитието на района и строежа на бизнес комплекс зад коловозите ще натовари движението, но обикалянто през надлез Надежда не е кой знае какво удължение и не отнема много. Има само един светофар (без пешеходния на 202).
« Last Edit: 05.02.2008, 10:46:04 by LG_ »
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.(Марк Твен)

Quote from: geogregor
Underground trains already resemble more of the cattle transports than transportation system for humans.
Actually cattle could never be transported in such awful conditions due to animal welfare regulations. But no one gives a damn about how Londoners travel!

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Re: Централна гара
« Reply #131 on: 11.02.2008, 23:24:34 »
Quote from: LG_
но обикалянто през надлез Надежда не е кой знае какво удължение и не отнема много. Има само един светофар (без пешеходния на 202).
Ул.202 ще е част от първия северен ринг, който на изток ще продължава към Орландовци-Хаджи Димитър (Балканстар) и по Резбарска - до Вл.Вазов, а в по-далечна перспектива - до Ботевградско шосе и по Източната тангента - до Аерогарата и Дружба. Това ще рече, че автомобилите от всички квартали от североизтока си спестяват необходимостта да минат през Сточна гара, за да стигнат до Централна. Също и всички междуградски автобуси от Централна гара към АМ Хемус (Северна България, Подбалканския път). Биха се деблокирали улици, които няма начин да бъдат разширени - тази покрай мелницата (където вървят А85 и 86) и Каменоделска от Орландовци.

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11150
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: Централна гара
« Reply #132 on: 19.02.2008, 15:13:54 »
ще бъде изграден авто тунел под релсите, който ще свързва ул.202 и М.Луиза. Това е част от ангажимента на държавата към Риофиса, които почват да си строят комплекса зад гарата другата седмица

Offline maniak

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4625
  • Оптимист
    • ICQ Messenger - 278834436
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/47270324@N08/
    • Email
Re: Централна гара
« Reply #133 on: 19.02.2008, 15:26:36 »
Държавата от кога пък се нагърби с изграждането на вътрешни улички в София... Я по-добре да стегнат Цариградско, Цар Борис и Тодор Каблешков, за които следва да се грижи като вътрешни магистрали

Offline LG_

  • Строител
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3504
  • for a better infrastructure
    • ICQ Messenger - 354966774
    • View Profile
    • Email
Re: Централна гара
« Reply #134 on: 19.02.2008, 15:35:07 »
Когато инвеститорът е клас А, държавата му помага за инфраструктурата.
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.(Марк Твен)

Quote from: geogregor
Underground trains already resemble more of the cattle transports than transportation system for humans.
Actually cattle could never be transported in such awful conditions due to animal welfare regulations. But no one gives a damn about how Londoners travel!

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13996
    • View Profile
Re: Централна гара
« Reply #135 on: 23.02.2008, 19:58:19 »
Quote from: LG_
Когато инвеститорът е клас А, държавата му помага за инфраструктурата.
Да, подобен е случаят и с Бизнеспарка.

Offline etnies

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7084
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
Re: Централна гара
« Reply #136 on: 24.02.2008, 22:54:11 »
Нали сега бизнеспарка ще финансира продължението на МД1 към Мл4. Държавата плаща, частниците плащат, общината - пасува.

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3804
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Re: Централна гара
« Reply #137 on: 25.02.2008, 20:29:30 »
Няма лошо, пък и не виждам държавата да дава чак толкова много за метрото. Основните средства досега са от японците и ЕС( дай Боже).
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline LG_

  • Строител
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3504
  • for a better infrastructure
    • ICQ Messenger - 354966774
    • View Profile
    • Email
Re: Централна гара
« Reply #138 on: 26.02.2008, 11:04:21 »
Quote from: etnies
Нали сега бизнеспарка ще финансира продължението на МД1 към Мл4. Държавата плаща, частниците плащат, общината - пасува.

Доколкото разбирам Бизнеспарка ще финансира само тази част от строителството на метрото, от която ще има пряка полза - като последната метростанция  например, където би имало търговски площи.
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.(Марк Твен)

Quote from: geogregor
Underground trains already resemble more of the cattle transports than transportation system for humans.
Actually cattle could never be transported in such awful conditions due to animal welfare regulations. But no one gives a damn about how Londoners travel!

Offline etnies

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7084
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
Re: Централна гара
« Reply #139 on: 27.02.2008, 02:21:27 »
Quote from: borosport
Няма лошо, пък и не виждам държавата да дава чак толкова много за метрото. Основните средства досега са от японците и ЕС( дай Боже).

То че няма лошо - няма, ама тогава за какво реве ББ, че са му малко парите?