Аааааааа, за подлеза нямам думи - няколко милиона хвърлиха на вятъра за неговия ремонт, че и гащи му обуха, и какво от това - практически сега всичко отново е за ремонт. Спечелили са единствено строителните фирми на "нашите" хора, които са усвоили едни пари....Този ремонт още при завършването му напълно отговаряше на поговорката "гъзъ си с рози накичииииииии, че е посран да не личиииииииии........".
А като дете навремето без всякакви притеснения си се разхождах из него, а и често ходех да си купувам там пощенски марки, каквито колекционирах известно време тогава.....
Сега се сетих също, че през 89-та, точно за когато казвам, малко преди промените, повече от три месеца правеха голям ремонт на трамвайния подлез Надежда, респективно Надежда, Илиянци и Обеля бяха без трамваи, и заместващите автобуси обръщаха точно на големия кръг пред самата гара и спираха там, където сега е външното локомотивче, понеже на стандартната спирка на 213 и т.н., гъчканицата стана огромна и нямаше къде да се поберат толкова линии......Сега всички линии могат да минават оттам - младостките директно от Лъвов мост покрай автогарата и после направо по Христо Ботев, 77, 82 и 101 с ляв завой пред автогарата и после директно надясно, проблемни са само 85 и 285, които в посока Сточна гара могат да спират на старата голяма спирка, но няма да минават по Ботев, и 74, за който трябва да се мисли някакво друго решение, за да се махне от тази спирка през море.....