Днеска отново бях замалко в Перник и имах късмета да се повозя на техният тролейбусен транспорт. Пътувах с ТБ линии 20 и 17 навръщане.Първо пътувах с тролейбус ДАК-Чавдар-инв.номер 110-много добър тролейбус,електродвигателя е много тих,отвътре е с по 2 реда двойни тапицирани седалки,удобни и достатъчно широки.Единствените забележки са че копресора е доста шумен и че пода е сравнително висок-при всяка врата има по 3 стъпала.Приятно впечатление прави схемата на тролейбусните линии вътре с изписани всички спирки.Ускорява доста добре.После пътувах с ЗиУ-9 видимо изглеждаше наскоро ремонтиран и в добро състояние.
Контактно-кабелната мрежа изглежда в много лошо състояние-на места жиците са много провиснали,липсват скрепления и дори цели дъги,на някои места жиците се разделечават на повече от метър а на други се приближават една до друга на 10-тина см,на други места пък са се нагънали вълнообразно.На едно място пък правят ремонт на едното платно на булеварда и движението е еднопосочно в едното платно и са направили временна ККМ.Към обръщалото към ж.п.спирка Метал пък е махната стрелката и за там щофьора трябва да слиза и сам да си премества прътовете на другите жици.
На какво се дължи такова провисване на жиците и това пречи ли по някакъв начин на тролейбусното движение? Иначе тролейбусите там се движат с прилична скорост,само че на доста места се преминава с около 5 км/ч поради състоянието на ККМ което забавя тролейбусите но като цяло скоростта е висока.