Author Topic: Чавдар 141 (2602-2631)  (Read 103226 times)

Offline pepi1997

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4182
  • 9060
    • View Profile
    • Email
Re: Чавдар 141 (2602-2631)
« Reply #180 on: 29.07.2014, 22:30:38 »
Покривът на 2612, доста е "арт":  :P

тече...

Online RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 11378
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Чавдар 141 (2602-2631)
« Reply #181 on: 29.07.2014, 22:32:56 »
Явно при ремонтите не се сменяват ламарини по покривите. Сравнително скоро ремонтирания 2505 е доста повече кърпен по тавана от 2612.
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline Neronov

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3052
  • R.I.P 1210
    • View Profile
Re: Чавдар 141 (2602-2631)
« Reply #182 on: 27.09.2014, 16:57:09 »
Какво ще стане с Чавдарите от Понеделник? По 120 тръгват МАН, което значи,че ще се освободят достатъчно Икаруси, за да обслужват 78. Ще има ли бракувани Чавдари или ще бъдат пренасочени към 79 ?

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5006
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Re: Чавдар 141 (2602-2631)
« Reply #183 on: 27.09.2014, 17:03:04 »
По-скоро ще има бракувами икаруси, ако правилно съм схванал логиката на СО.
Висенето по кабините вреди сериозно на Вас и на другите около Вас.

Offline Mitety Wee

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 867
  • Най-добрият - 2041 :)
    • View Profile
    • Email
Re: Чавдар 141 (2602-2631)
« Reply #184 on: 01.10.2014, 21:43:22 »
2607 е пребоядисан и изглежда по-добре, защото беше отвратително грозен  :laugh:
Тм. депо Красна поляна
тм. мотрис № 2041
тм. линия 10

Offline vasko456

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3937
    • View Profile
Re: Чавдар 141 (2602-2631)
« Reply #185 on: 02.10.2014, 22:40:32 »
2613 брак

Offline $h@IdEr

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4462
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 359945577
    • MSN Messenger - dilly-m@hotmail.com
    • AOL Instant Messenger - dillyan96
    • View Profile
    • Рекламни концепции на бургаски Солариси
    • Email
Re: Чавдар 141 (2602-2631)
« Reply #186 on: 03.10.2014, 01:51:15 »
Жалко настина, че един по един си отиват родните автобуси. Към момента 10 Чавдара ли остават в движение или по-малко?

Offline SlaFF

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 349
    • View Profile
Re: Чавдар 141 (2602-2631)
« Reply #187 on: 03.10.2014, 09:56:52 »
и защо го пребоядисаха преди няколко месеца???

Online RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 11378
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Чавдар 141 (2602-2631)
« Reply #188 on: 03.10.2014, 10:23:11 »
Това не е критерии. Като го боядисаха изобщо не се знаеше кога ще пристигнат новите автобуси, респективно до кога ще се наложи да е на линия. 3105, 3302 и 3145 ги бракуваха година и половина след ремонт.
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline ivan3275

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1246
    • View Profile
    • Email
Re: Чавдар 141 (2602-2631)
« Reply #189 on: 03.10.2014, 10:38:16 »
Жалко настина, че един по един си отиват родните автобуси. Към момента 10 Чавдара ли остават в движение или по-малко?
Към момента като изключим вече 2613,остават 10 броя Чавдар 141: 2606;2607;2608;2612;2616;2617;2620;2621;2622 и 2630.
« Last Edit: 03.10.2014, 10:52:28 by ivan3275 »

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Чавдар 141 (2602-2631)
« Reply #190 on: 03.10.2014, 10:39:43 »
10 са, защото 2611 е брак от около месец.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline ivan3275

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1246
    • View Profile
    • Email
Re: Чавдар 141 (2602-2631)
« Reply #191 on: 03.10.2014, 10:51:22 »
10 са, защото 2611 е брак от около месец.
Не знаех извинявам се,ще поправя грешката.

Offline vasko456

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3937
    • View Profile
Re: Чавдар 141 (2602-2631)
« Reply #192 on: 05.11.2014, 01:19:40 »


Offline Magirus deutz

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3194
  • Почитател на Мерцедес - Бенц, Магирус и Икарус.
    • Skype Me™!
    • View Profile
Re: Чавдар 141 (2602-2631)
« Reply #193 on: 14.12.2014, 13:14:52 »
През коя година за първи път е отстранена четвъртата врата от софийските представители на модела и кой е бил " късметлията"?

Offline 2513

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3215
    • Skype Me™!
    • View Profile
Re: Чавдар 141 (2602-2631)
« Reply #194 on: 14.12.2014, 19:04:09 »
През коя година за първи път е отстранена четвъртата врата от софийските представители на модела и кой е бил " късметлията"?
Мисля,че беше 2625 или 2624 на който му махнаха 4-ра врата.

Online RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 11378
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Чавдар 141 (2602-2631)
« Reply #195 on: 14.12.2014, 22:06:21 »
Аз мисля че 2613 беше първи. Оставиха му прозорците от вратите вместо стъкло.
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline 2513

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3215
    • Skype Me™!
    • View Profile
Re: Чавдар 141 (2602-2631)
« Reply #196 on: 14.12.2014, 22:17:26 »
Аз мисля че 2613 беше първи. Оставиха му прозорците от вратите вместо стъкло.
2604 мисля,че беше последният,който си дойде от ремонт без 4-та врата и беше със прозорци от вратата.

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5006
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Re: Чавдар 141 (2602-2631)
« Reply #197 on: 15.12.2014, 01:12:04 »
Първо ги правеха, като оставяха прозорците на вратите. После слагаха такива от Икарус, но по-ниско - изключително грозно изпълнение. Иначе това започна да се случва около 2000-2001 година. Иначе този с рекламата на "Дюрекс" също беше триврат, но с нормален прозорец - що-годе прилично изпълнение по тогавашната ми детска преценка. 2604 пък до 2007 година беше с 4 врати. Малко преди него 2630 (който беше и с различна разцветка, струва ми се, от самото си начало) се сбогува с четвъртата си врата.
Висенето по кабините вреди сериозно на Вас и на другите около Вас.

Offline Magirus deutz

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3194
  • Почитател на Мерцедес - Бенц, Магирус и Икарус.
    • Skype Me™!
    • View Profile
Re: Чавдар 141 (2602-2631)
« Reply #198 on: 15.12.2014, 01:26:38 »
Първо ги правеха, като оставяха прозорците на вратите. После слагаха такива от Икарус, но по-ниско - изключително грозно изпълнение. Иначе това започна да се случва около 2000-2001 година. Иначе този с рекламата на "Дюрекс" също беше триврат, но с нормален прозорец - що-годе прилично изпълнение по тогавашната ми детска преценка. 2604 пък до 2007 година беше с 4 врати. Малко преди него 2630 (който беше и с различна разцветка, струва ми се, от самото си начало) се сбогува с четвъртата си врата.
Освен 2604 и 2624 до бракуването си през 2007г. също е с четирите си врати.

Online RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 11378
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Чавдар 141 (2602-2631)
« Reply #199 on: 15.12.2014, 09:59:41 »
Първо ги правеха, като оставяха прозорците на вратите. После слагаха такива от Икарус, но по-ниско - изключително грозно изпълнение. Иначе това започна да се случва около 2000-2001 година. Иначе този с рекламата на "Дюрекс" също беше триврат, но с нормален прозорец - що-годе прилично изпълнение по тогавашната ми детска преценка. 2604 пък до 2007 година беше с 4 врати. Малко преди него 2630 (който беше и с различна разцветка, струва ми се, от самото си начало) се сбогува с четвъртата си врата.

С прозорци от вратите беше само 2613. С прозорец от Икарус, разположен по-ниско беше 2628, който така си го бракуваха. С Дюрекса беше 2606. 2604 беше с четири врати до последния си ремонт през 2010 в Омуртаг. На 2617 също махнаха четвърта врата в Омуртаг. На 2602 я махнаха през 2008. С четири врати се споминаха 2618, 2624, 2626 и 2631.
Може да нема ред, ама требе да се спазва!