Author Topic: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)  (Read 64023 times)

Offline stankos

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2639
    • View Profile
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #560 on: 25.10.2017, 09:45:42 »
След преминаване на процедура по освещаване в Стомана-Перник ще заживеят нов живот !  ;)

Online The Freshmaker

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3028
  • TM 303
    • View Profile
    • Email
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #561 on: 25.10.2017, 12:39:41 »
Сутринта 1804 беше на линия по ТБ4
Насилственото натъпкване на всички в метрото чрез унищожаването на наземния транспорт е форма на транспортен геноцид към населението на София.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9804
  • Триъгълник 36
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #562 on: 25.10.2017, 13:07:50 »
Хахаха, тази тема стана много забавна за четене в последната седмица.  :jump: :jump: :jump:
SOFIATRANSPORT транспортна база данни - Любителски страници и информация за обществения транспорт в София
Все още не сме професионалисти, но големите неща започват с една малка крачка

Offline Tatra

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3442
    • ICQ Messenger - 229817817
    • View Profile
    • Email
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #563 on: 25.10.2017, 14:36:34 »
1802 не трябва да излиза при дъждовно време, пускат го само в сухи дни. Днес е закъсал в депото.
ТРАМВАЙНО ДЕПО "БАНИШОРА"
Трамвайна мотриса инв. ном.: 936
линия номер: 6

Offline Sofia

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3882
  • R.I.P. 1511 (1985-2015)
    • View Profile
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #564 on: 25.10.2017, 15:34:59 »
Една управляваща платка за 15 000 лева и е готов! :fan:

Offline wiNt

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 796
  • !<9060>!
    • View Profile
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #565 on: 25.10.2017, 15:37:39 »
Това ако е сериозно излиза следната сметка - 1 бр. му трябват перфектни климатични условия да се движи, няколко се самозапалват, 1 е пълен брак след ОР, още 1 почти го бракуваха ама се отказаха, всичко на всичко 2-3 се движат без особени мъки, като изключим разбира се абсурдните вибрации и периодично прибиране в депото с аварийната.  :fan: :D

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9804
  • Триъгълник 36
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #566 on: 25.10.2017, 16:53:14 »
Гледаш само от отрицателната страна, погледни малко и от положителната. 1803 и 1808 все пак се движат без особени проблеми.  :D
SOFIATRANSPORT транспортна база данни - Любителски страници и информация за обществения транспорт в София
Все още не сме професионалисти, но големите неща започват с една малка крачка

Offline vaz2106

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 355
    • View Profile
    • Email
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #567 on: 25.10.2017, 20:25:31 »
Небойте се за краставиците първата част на изречението ще започне да важи също. :P :D

Online The Freshmaker

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3028
  • TM 303
    • View Profile
    • Email
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #568 on: 25.10.2017, 20:41:10 »
1802 не трябва да излиза при дъждовно време, пускат го само в сухи дни. Днес е закъсал в депото.

Това не е никакъв проблем поради две причини - първо, 15 000 лева въобще не са много пари за такъв прекрасен тролей и второ, ние все пак живеем в Египет и вали по 5 дни в годината.

А да попитам - тази хубава фирма прави ли платки и за мокро време? Те само на мокро време ли са ОК или стават и за сухо, и за мокро? Ако правят, по 30 000 ли струват?
« Last Edit: 25.10.2017, 20:43:18 by The Freshmaker »
Насилственото натъпкване на всички в метрото чрез унищожаването на наземния транспорт е форма на транспортен геноцид към населението на София.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9804
  • Триъгълник 36
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #569 on: 25.10.2017, 21:18:40 »
Значи чакай сега малко. За нормално сухо време с температури до 25 градуса са 15 000, за мокро са 30 000, а има и трети вид за над 25 градуса, те са 60 000.
SOFIATRANSPORT транспортна база данни - Любителски страници и информация за обществения транспорт в София
Все още не сме професионалисти, но големите неща започват с една малка крачка

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 12256
    • View Profile
    • Email
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #570 on: 25.10.2017, 21:27:12 »
Дали 15 000 лева за това са много или не е малко относително. Като пари да, но като се замисли човек това са 9375 превозени пътника по 1.60. Че това са пътниците превозени сигурно за 1-2 дена. Вие сметнете дали са много пари или не, айде половината да са с билети за 1 седмица ще се съберат тия пари.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Online Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4501
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #571 on: 25.10.2017, 22:07:49 »
Айде сега сметни разходите за електричество, консумативи, заплати на водач, механици и чстачки. Ако ще и 1 лев да е, щом сме го платили от своите джобове, имаме право да изискваме да бъде харчен разумно и далновидно. Всичко останало е смучене от пръстите.
"На кровове Београда слетела су нова јата телевизијских антена. Оне кљуцају невидљиве телевизијске таласе и носе црно-бела и шарена јаја"

Offline lion_sofiq

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1357
  • ČKD TATRA
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #572 on: 26.10.2017, 11:50:18 »
Сутринта 1804 беше на линия по ТБ4
В допълнение ще напиша, че и 1804 вече е с четливите инвентарни номера - като 1803 и 1805.

Offline tm0

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3235
    • View Profile
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #573 on: 29.10.2017, 03:34:27 »
Удивително състояние на някои съфорумци. Досега писаха, че нищо не се правело и колко зле са станали тролеите. В същото време, когато започнаха да се случват положителни събития, с цел да има транспортно екологично обслужване, пак има недоволство. Преди време подкрепих идеята да се ползват максимално тролеите от този модел. Целта на основния ремонт е да се върне превозно средство в заводски вид. Когато няма части, те се набавят рано или късно. Ето тук е проблемът.
████████████████████████ Епилог

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9804
  • Триъгълник 36
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #574 on: 29.10.2017, 08:39:55 »
За мен тези тролеи не са лоши, с изключение на твърдото окачване, но поне на лично ниво съм убеден, че поддръжката им след съсипването в „Левски“ е икономически неизгодна и нямат друг изход освен бракуването, а както знаем са високоподови и достатъчно стари, за да имат проблеми с ходовата част, което никой никога тук не е коментирал. По-добро решение от използването им в максимална степен би било да се помисли за не много голяма бройка нови 27 tr и без това ще се строи трасе до „Младост“ 2.
« Last Edit: 29.10.2017, 08:41:58 by AGENT 006 »
SOFIATRANSPORT транспортна база данни - Любителски страници и информация за обществения транспорт в София
Все още не сме професионалисти, но големите неща започват с една малка крачка

Offline Sofia

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3882
  • R.I.P. 1511 (1985-2015)
    • View Profile
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #575 on: 29.10.2017, 08:43:54 »
Когато няма части повечето компании се ориентират към извеждане от експлоатация на засегнатия модел. Още повече когато се отнася до малка серия превозни средства. Какво означава идеята да се "използват максимално" тези тролеи? Те вече са се използвали максимално в момента, в който ремонтът им надвишава остатъчната им стойност, какъвто е случаят с платките за 15 000 лева.

Offline Whatnow14

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 514
    • View Profile
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #576 on: 24.11.2017, 09:28:11 »
1807 е на проби сега

Online The Freshmaker

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3028
  • TM 303
    • View Profile
    • Email
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #577 on: 24.11.2017, 09:46:33 »
1807 е на проби сега

Към 9 беше с табели за ТБ4 и с пътници.
Насилственото натъпкване на всички в метрото чрез унищожаването на наземния транспорт е форма на транспортен геноцид към населението на София.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9804
  • Триъгълник 36
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #578 on: 01.12.2017, 17:06:46 »
Някакво развитие по случая с историческото пребоядисване на 1806?
SOFIATRANSPORT транспортна база данни - Любителски страници и информация за обществения транспорт в София
Все още не сме професионалисти, но големите неща започват с една малка крачка

Offline Whatnow14

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 514
    • View Profile
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #579 on: 16.03.2018, 16:31:13 »
1803 днес е на 4