Author Topic: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)  (Read 63192 times)

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11960
    • View Profile
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #580 on: 16.03.2018, 18:16:24 »
1803 днес е на 4
Ако не се лъжа, в сряда беше по 11.
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline todorow_211

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1131
    • View Profile
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #581 on: 16.03.2018, 19:33:41 »
^^ Не се лъжеш. Мина под носът ми на „Орлов мост” и много ме е яд, че не успях да се кача в него, но...има време. :)

Offline Whatnow14

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 499
    • View Profile
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #582 on: 16.03.2018, 22:13:17 »
Не е ясно дали ще успееш, като се возих сега изгасна 2-3 пъти  :crazy:

Offline btr95

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2490
    • View Profile
    • Email
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #583 on: 17.03.2018, 09:57:29 »
Гледай позитивно на нещата, можеше да се запали 2/3 пъти.
« Last Edit: 18.03.2018, 13:39:43 by btr95 »
Тм депо:Банишора
Тм мотриса: 713
Тм линия: 4

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11960
    • View Profile
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #584 on: 17.03.2018, 19:28:24 »
Вчера го видях на Сточна гара, избила е вече ръжда покрай калник на средния мост.
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline Whatnow14

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 499
    • View Profile
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #585 on: 18.03.2018, 17:22:47 »
1805 е на 4, явно редовно ще излизат вече

Offline lion_sofiq

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1347
  • ČKD TATRA
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #586 on: 23.04.2018, 15:22:05 »
1806 на линия за първи път от почти една година, в момента е на 11.

Offline The Freshmaker

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3003
  • TM 303
    • View Profile
    • Email
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #587 on: 23.04.2018, 21:04:03 »
1806 на линия за първи път от почти една година, в момента е на 11.

И вероятно се е разпаднал доста скоро, защото към 18:30 1672 беше на негово място. :D
Насилственото натъпкване на всички в метрото чрез унищожаването на наземния транспорт е форма на транспортен геноцид към населението на София.

Offline lion_sofiq

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1347
  • ČKD TATRA
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #588 on: 16.05.2018, 20:31:08 »
1802 отново на линия.

Offline The Freshmaker

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3003
  • TM 303
    • View Profile
    • Email
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #589 on: 17.05.2018, 16:58:42 »
Много ще ми бъде интересно някой сведущ по въпроса да сподели какво се случва с неизлизащите на линия тролеи от тази серия. Моето инфо се изчерпва до следното:
1801 - трайно спрян от движение след "основния" си ремонт, след който не мина и един километър на собствен ход извън депото, вероятно брак;
1802 - след смяна на ултрависокотехнологична платка се пали веднъж-дваж, излиза чат-пат на линия и не изкарва цял ден безаварийно;
1803 - движи се относително безпроблемно;
1804 - от началото на годината май не излиза, не знам защо?;
1805 - движи се относително безпроблемно;
1806 - отскоро отново се движи относително безпроблемно;
1807 - поне от година не излиза поради неясни причини;
1808 - след втори основен ремонт си излизаше редовно до началото на тази година, оттогава обаче пак никакъв го няма?;
Насилственото натъпкване на всички в метрото чрез унищожаването на наземния транспорт е форма на транспортен геноцид към населението на София.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9689
  • Вярвай в себе си, другото е второстепенно
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #590 on: 17.05.2018, 17:23:37 »
Преди една година редовни на линия бяха 1803, 1805, 1806, 1808 и 1802 по-малко, но все пак се появяваше. 1801 е ясен, 1804 уж се появи след онзи пожар от 2015 г., но оттогава почти не се е движил, явно има някакви недоизчистени проблеми, 1806 се движеше с много проблеми, но все пак се движеше преди закарването си за пребоядисване в „Левски“ в края на миналото лято, но с есента и началото на „мокрия сезон“ и кризата с шофьорите ги прибраха всички „да си спинкат“. Може би още има душа в 1806 и 1808, но да нямат шофьори за тях, а предвид тези обстоятелства няма какво да се коментира мотивацията да изкарат пълноценно 1804 и 1807 и евентуално 1801, ако е технически възможно, защото се говореше, че го разграбват за части.
SOFIATRANSPORT транспортна база данни - Любителски страници и информация за обществения транспорт в София
Все още не сме професионалисти, но големите неща започват с една малка крачка

Offline The Freshmaker

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3003
  • TM 303
    • View Profile
    • Email
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #591 on: 17.05.2018, 21:49:39 »
Агенте, помолих за смислена информация, не за разкази по картинка.

1804 след пожара си се движеше сума ти време, движеше си се редовно доста до скоро, и по-конкретно до временното спиране на Грефовете в началото на януари. Спирането на тролеите първоначално беше заради Европредседателството, а не заради шофьори или заради времето - вече си беше зима, а шофьори вече нямаше, та затова цяла зима искърските линии си изкараха общо взето предимно с надежденски резерви. Та затова молбата ми беше за информация от някой сведущ, ако си искал да ми допълниш въпроса, можеше да го допълниш, вместо да добавиш половинчат отговор, при положение, че очевидно и ти си също толкова неосведомен по подробностите, колкото и аз - разликата е, че аз поне се сещам да питам...
« Last Edit: 17.05.2018, 22:01:56 by The Freshmaker »
Насилственото натъпкване на всички в метрото чрез унищожаването на наземния транспорт е форма на транспортен геноцид към населението на София.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9689
  • Вярвай в себе си, другото е второстепенно
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #592 on: 17.05.2018, 22:34:25 »
Отправи запитване към началството на депо „Искър“ или до Ганчев и те да ти обяснят в подробности, защото поне 10 пъти в последните години сме питали за технически подробности кое точно не им е наред, но не сме получавали такава информация. Първият голям проблем беше, че в „Левски“ не се справиха с електрониката им, към това се насложи явното нежелание на СЕ да потърси части за тях и напредващата им възраст, което предразполага системни проблеми и накрая бракуването на Икарусите ги довърши, защото Граф-овете станаха „новото дъно“ на автопарка и вече никой не се интересуваше от тях и така стигнаха до днешното положение. Това, че никой не може да обясни какво точно не им е наред може също така да означава и че почти нищо не им е наред и най-вероятно е така. Това за европредседателството не е верно. Те и по 280 щяха да пуснат само нови МАН-ове заради това, но няма такова нещо. Аз вече казах каква беше хронологията. 1803, 1805, 1808 и малко по-рядко 1802 и 1806 и доста рядко 1804 се движеха до началото на летните разписания, когато по традиция от няколко години ги спират, защото са без климатик и транспортната задача е значително намалена. След това в края на лятото се опитаха да ги изкарат отново, когато 1802 се запали и се установи, че не може да се движи при мокро време, тогава решиха всичките да ги спрат за зимата и така до март месец, когато постепенно започнаха да ги изкарват начело с 1803, след това и 1805, а 1802, 1804 и 1806 ги изкараха за половин смяна аварираха и не се появяват повече, 1807 беше забелязан на някакви проби, но така и не излезе на линия, а от 1808 няма никаква вест след началото на летните разписания миналата година.
« Last Edit: 18.05.2018, 07:24:25 by AGENT 006 »
SOFIATRANSPORT транспортна база данни - Любителски страници и информация за обществения транспорт в София
Все още не сме професионалисти, но големите неща започват с една малка крачка

Offline Metan

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1572
    • View Profile
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #593 on: 18.05.2018, 10:09:26 »
Колко много приказки, а нищо съществено.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9689
  • Вярвай в себе си, другото е второстепенно
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #594 on: 18.05.2018, 14:02:20 »
Ами редно е след като с години наред сме се питали и не сме получавали отговори да заключим най-сетне, че явно няма да ги получим. Все пак питането не е за самото питане, а за да се получи някаква информация за нещо и в един момент, колкото и да се представяш за добронамерен с непрекъснатото си питане ставаш точно противоположното. Това не е налагане на цензура, просто в един момент трябва да се стигне до някакъв резултат, пък който доволен, доволен, който не, не.
SOFIATRANSPORT транспортна база данни - Любителски страници и информация за обществения транспорт в София
Все още не сме професионалисти, но големите неща започват с една малка крачка

Offline Whatnow14

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 499
    • View Profile
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #595 on: 18.05.2018, 15:04:07 »
Днес 1803 беше на линия по 4, а 1805 - на проби

Offline Whatnow14

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 499
    • View Profile
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #596 on: 25.05.2018, 16:38:38 »
1806 на линия - ТБ4