Author Topic: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)  (Read 169642 times)

Offline alfa

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 3
    • View Profile
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #660 on: 07.11.2021, 00:08:34 »
Здравейте, доколкото разбрах, в гараж Левски е започнало разкомплектоването на тролейбусите Ман и тролейбусите, които са обърнати са Ман, а не Икарус. 1801 само ще бъде запазен като музеен.

Offline 04Boris22

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1741
  • 2055
    • View Profile
    • Email
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #661 on: 07.11.2021, 12:37:44 »
Интересно, защо са запазили 1801 за музеен, като не е излизал на линия от основния си ремонт, и са го ползвали за части в депото?
над 8000 мои снимки във Flickr:
https://www.flickr.com/photos/198506535@N07/

Фен на всички дизелови автобуси!

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15464
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #662 on: 07.11.2021, 13:02:01 »
Няма да е първия път, когато се взима превозното средство с последен основен ремонт, очевидно това е водещият критерий. Няма да е първия път, когато в държавно учреждение или предприятие в България водещата цел е да се сведе мисловният процес до абсолютен минимум и всичко да се сведе до писани правила, които никога не могат да бъдат идеални за всеки частен случай, но както се казва няма ред, но трябва да се спазва. На същия принцип вместо да запазят 2660 като наистина исторически екземпляр, запазиха 1723, не стига това, но след това претърпя катастрофа, в „Земляне“ го направиха на нищо, а сега стои и гние на открития плац в „Дружба“. Недоумявам също така защо бракуваха 2502 на место 1641, който прекара последните си две години в киснене на плаца поради проблеми с двигателя, а беше и по-стар основен ремонт, там сигурно имаше нещо общо с пробега или с това, че дълго време 1641 беше консервиран и го взеха за по-запазен, макар че двигателят му е за подмяна. Що се отнася до тези тролеи трябваше да запазят 1803, защото работеше добре до края и ако не го бяха спрели можеше да продължи и още обаче или предприятието не си знае собствените возила или са склонни да пренебрегнат всичко в името на формалността, че 1801 е последен основен ремонт, може би и двете едновременно.

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!

Offline Tatra

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4463
    • ICQ Messenger - 229817817
    • View Profile
    • Email
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #663 on: 07.11.2021, 13:30:11 »
Доколкото разбрах, няма да е 1801,просто някой от другите ще вземе неговия номер..
ТРАМВАЙНО ДЕПО "БАНИШОРА"
Трамвайна мотриса инв. ном.: 936
линия номер: 6

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9842
    • View Profile
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #664 on: 07.11.2021, 19:04:40 »
Влади , да добавя и 174 - възможно най-скапаната София 70 останала тогава .
Единствено с 306 направиха по-добрия избор.
466 беше със сменени греди и всички ламарини на под , страници и покрив , но замина . 435 се е разкапал тотално ...

Offline The Freshmaker

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3771
  • TM 303
    • View Profile
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #665 on: 16.11.2021, 20:55:13 »
Единствено с 306 направиха по-добрия избор.

По-добър от 303... не съм много сигурен и за този избор.
А всъщност София можеше да бъде един прекрасен град, ако имаше друго управление и ако 70 процента от населението му беше друго...

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15464
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #666 on: 16.11.2021, 21:00:47 »
Защо ли пък си мисля, че епохата на правенето на кумири от точно определени возила е изминала? Виж ако става дума за ETZ 250 бих се съгласил обаче. :D
« Last Edit: 16.11.2021, 22:43:38 by AGENT 006 »

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7022
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #667 on: 17.11.2021, 13:16:17 »
...Потвръждавам има обърнати за обезкостяване графове поне 4 видях. ...
Някаква идея да имаш, кои са тези тролейбуси?

Offline 04Boris22

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1741
  • 2055
    • View Profile
    • Email
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #668 on: 17.11.2021, 15:37:32 »
...Потвръждавам има обърнати за обезкостяване графове поне 4 видях. ...
Някаква идея да имаш, кои са тези тролейбуси?
Мога да кажа, че 1801 стои отстрани до халето и не е обърнат на една страна (може и да е леко разграбен, но не е почнато разкомплетоване по него).
над 8000 мои снимки във Flickr:
https://www.flickr.com/photos/198506535@N07/

Фен на всички дизелови автобуси!

Offline georgi_L

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 420
  • Изработвам модели на ГТ.
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #669 on: 17.11.2021, 21:32:06 »
не номерата не ги видях

Offline Tatra

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4463
    • ICQ Messenger - 229817817
    • View Profile
    • Email
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #670 on: 26.11.2021, 22:23:12 »
1806 е взел номера на 1801. Всички останали са разкомплектовани и обърнати.
ТРАМВАЙНО ДЕПО "БАНИШОРА"
Трамвайна мотриса инв. ном.: 936
линия номер: 6

Offline Metan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3644
    • View Profile
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #671 on: 26.11.2021, 22:28:53 »
1806 още от Инсбрук си беше най-добър.
« Last Edit: 27.11.2021, 20:35:51 by Metan »

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7022
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #672 on: 16.12.2021, 15:16:44 »
Нарязаха ли тотално всички Графове, с изключение на музейния?

Offline София 100

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3776
    • View Profile
    • Email
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #673 on: 09.09.2023, 10:46:36 »
Неизвестен инв. №, 23.04.2010г.
Направеното днес е недостатъчно за утре.

Offline Kukicha

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1307
  • 3306/1119 ✝(2003-2022)✝
    • View Profile
    • Email
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #674 on: 09.09.2023, 13:28:15 »
Според мен е 1807.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15464
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #675 on: 09.09.2023, 18:46:20 »
Според мен е 1807.
Табелата на BBC, разбера се, че е 1807.

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!

Online Pesho1991

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1059
    • View Profile
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #676 on: 09.09.2023, 19:35:17 »
Тези тролейбуси ми харесваха доста, жалко че тях не ги запазиха, а дондуркат няколко икаруса пред разпад. Със сигурност от към комфорт тези бяха по-добри.

Offline Whatnow14

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 992
    • View Profile
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #677 on: 09.09.2023, 21:45:53 »
Тези Икаруси в момента не се ли движат "по инициатива на шофьора Х" и "за наказание на шофьора Y", не толкова заради недостиг на коли?

Offline david

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 465
  • Ganz Villamossági Művek
    • View Profile
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #678 on: 09.09.2023, 22:11:57 »
Тези тролейбуси ми харесваха доста, жалко че тях не ги запазиха, а дондуркат няколко икаруса пред разпад. Със сигурност от към комфорт тези бяха по-добри.
Добре, че подобни решения не зависят от хора като теб, че щяхме да слагаме лед на главата в момента.
Тези тролеи си бяха интересни, но толкова.
По - адекватно управление за тролей от това, което са направили Ganz, едва ли ще видим някога.

Offline tauri

  • Превозвач
  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2190
    • View Profile
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #679 on: 09.09.2023, 23:22:16 »
Ganz единствено са приели лиценза за сглобяването нищо не са измислили. Всичко по ел. инсталацията е швейцарско.
The Grand Tour