Няма да е първия път, когато се взима превозното средство с последен основен ремонт, очевидно това е водещият критерий. Няма да е първия път, когато в държавно учреждение или предприятие в България водещата цел е да се сведе мисловният процес до абсолютен минимум и всичко да се сведе до писани правила, които никога не могат да бъдат идеални за всеки частен случай, но както се казва няма ред, но трябва да се спазва. На същия принцип вместо да запазят 2660 като наистина исторически екземпляр, запазиха 1723, не стига това, но след това претърпя катастрофа, в „Земляне“ го направиха на нищо, а сега стои и гние на открития плац в „Дружба“. Недоумявам също така защо бракуваха 2502 на место 1641, който прекара последните си две години в киснене на плаца поради проблеми с двигателя, а беше и по-стар основен ремонт, там сигурно имаше нещо общо с пробега или с това, че дълго време 1641 беше консервиран и го взеха за по-запазен, макар че двигателят му е за подмяна. Що се отнася до тези тролеи трябваше да запазят 1803, защото работеше добре до края и ако не го бяха спрели можеше да продължи и още обаче или предприятието не си знае собствените возила или са склонни да пренебрегнат всичко в името на формалността, че 1801 е последен основен ремонт, може би и двете едновременно.