Author Topic: Актуална информация - Линия 2  (Read 55598 times)

Online bdz43r

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3352
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Re: Актуална информация - Линия 2
« Reply #120 on: 21.05.2015, 13:10:11 »
Не изяждайте диспечерите, те колкото и кадърни да са, ако не знаят какво става, не могат да направят нищо повече от това да връщат влаковете на първото възможно място със стрелки. Не могат на своя глава да организират дърпане/бутане на аварирал влак без да са наясно какво му е и защо стои.
Но, при блокирал влак, нормално е технологичното време за отместването му, да бъде по-дълго от рамките на 10-15 минути.
Естествено, поместването на такъв влак отнема време, но в случая над 40 минути влакът стоеше без да е ясно какво му е, колко ще стои и дали ще тръне сам и също толкова време стоеше и влак в обратната посока. Не знам още колко време е минало докато стане ясно, че няма да го бъде, за да се започне организацията за дърпане и бутане.
Това ме подсеща за един случай, когато се повреди локомотива на един пътнически влак насред линията, а аз с бързия стоя 50 мин в гарата докато машиниста на повредения влак се опитва да го подкара без дори да си има идея какво му е. Накрая го дръпнахме за 15 минути.

Offline madan1

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 1
    • View Profile
Re: Актуална информация - Линия 2
« Reply #121 on: 22.05.2015, 02:00:40 »
Ако се прилага същия принцип като при прицепите ( и като цяло превозни средства с голяма дължина и превматични спирачки ), то падне ли налягането на въздуха ( говори се за проблем с компресор и изпускане на въздух ) спирачките блокират. За да се разблокират трябва да се компресира наново системата, което означава оправяне на проблема или подаване на въздух от друг източник и байпас на проблематичния възел.


Offline Ilian

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 673
    • View Profile
    • Сервиз за лаптопи
Re: Актуална информация - Линия 2
« Reply #122 on: 08.08.2015, 00:41:08 »
Вчера по обяд за 24 минути пътуване, чаках влак 22 минути. Показанието за "следващ влак" се сменяше хаотично от 0 до 18 минути. Информация, разбира се, никой не даде.  Хубава работа, ама нашенска.

Offline spicy_e

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2135
    • View Profile
    • Email
Re: Актуална информация - Линия 2
« Reply #123 on: 02.05.2016, 14:48:18 »
На изхода на Сердика II са сложени някакъв нов вид турникет (врати).

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6535
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
Re: Актуална информация - Линия 2
« Reply #124 on: 02.05.2016, 15:26:11 »
Да това са новия тип турникети, които да не позволяват влизане от неправилната страна. Защото през старите влизат голяма част от гратисчийте в метрото.

Offline spicy_e

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2135
    • View Profile
    • Email
Re: Актуална информация - Линия 2
« Reply #125 on: 02.05.2016, 21:11:52 »
Да това са новия тип турникети, които да не позволяват влизане от неправилната страна. Защото през старите влизат голяма част от гратисчийте в метрото.
Технологията предполагам ще е като на тези на НДК примерно или копче ще се натиска, за да излезнеш ?!

Offline Neronov

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2892
  • R.I.P 1210
    • View Profile
Re: Актуална информация - Линия 2
« Reply #126 on: 02.05.2016, 21:34:37 »
Мисля,че е със сензор като на плъзгащи врати в супермаркет, но не мога да кажа със сигурност.

Offline 2828

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2187
  • 506
    • View Profile
    • Email
Re: Актуална информация - Линия 2
« Reply #127 on: 03.05.2016, 02:42:37 »
Със сензор са, преди няколко дена минах през една от тях.

Offline Spas237

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 87
    • View Profile
    • Email
Re: Актуална информация - Линия 2
« Reply #128 on: 07.04.2020, 10:31:22 »
Искам да попитам има ли някаква техническа причина влаковете по М1 да са до Сливница, а не до Витоша и така интервала към Витоша да е също 3 мин в час пик или просто си мислят, че там е по-малко натоварването?

Online bdz43r

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3352
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Re: Актуална информация - Линия 2
« Reply #129 on: 07.04.2020, 11:17:17 »
Има такава причина - няма толкова влакове.

Offline atony

  • Писател
  • **
  • Posts: 47
  • Tram driver, subway lover.
    • View Profile
Re: Актуална информация - Линия 2
« Reply #130 on: 14.04.2020, 16:50:51 »
Има такава причина - няма толкова влакове.

Не може да е това причината:
При налични над 40 изправни влака, за поддържане на 9-минутен интервал по разклоненията (4,5 минути в общия участък) са нужни само 30 до 34, зависи колко време се сметне за обръщане.

Offline mlk

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3456
    • ICQ Messenger - 110536592
    • View Profile
    • Email
Re: Актуална информация - Линия 2
« Reply #131 on: 14.04.2020, 17:18:30 »
Когато разделят линиите при Обеля, ще могат да направят влаковете с 50% по-редовни по МД2. Разбира се, аз се надявам да измислят нещо по-читаво, защото директната връзка Люлин-Надежда е супер удобна.

Offline wiNt

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1209
  • ! 9060 !
    • View Profile
Re: Актуална информация - Линия 2
« Reply #132 on: 14.04.2020, 19:53:16 »
Нищо сложно няма. Може да се синхронизират интервалите - например, както досега, 3 минути по "червената" (демек Люлин-Сердика....) и 4,5 мин по "синята". Така всеки трети влак по линия 1 директно продължава по линия 2 и прави директна връзка Люлин - Надежда, демек на всеки 9 минути. Ако някой толкова бърза, без проблем може да се прехвърли на Обеля при такава реализация и да не чака 9-те минути, а който предпочита комфорта - да пътува директно.
Такива схеми съществуват по света и са работещи. Трябва само малко управленски акъл.

Offline mlk

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3456
    • ICQ Messenger - 110536592
    • View Profile
    • Email
Re: Актуална информация - Линия 2
« Reply #133 on: 14.04.2020, 21:17:20 »
Нищо сложно няма. Може да се синхронизират интервалите - например, както досега, 3 минути по "червената" (демек Люлин-Сердика....) и 4,5 мин по "синята". Така всеки трети влак по линия 1 директно продължава по линия 2 и прави директна връзка Люлин - Надежда, демек на всеки 9 минути. Ако някой толкова бърза, без проблем може да се прехвърли на Обеля при такава реализация и да не чака 9-те минути, а който предпочита комфорта - да пътува директно.
Такива схеми съществуват по света и са работещи. Трябва само малко управленски акъл.
Да, именно това съм предлагал като вариант, но като за България е много трудно да се пробута работещо решение, когато изисква усилия.