Author Topic: Оптимизацията на автобусните линии  (Read 67288 times)

Offline fafan

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2495
    • View Profile
    • Email
Начертаната линия е за мидибусчета- примерно Карсан Атак или така хареесаните от СО- Карсан Джест.


Велоалеи (такива, на които не може да се паркира) по тези улички ще вършат повече работа от довозване с Карсан Атак.

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6287
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Жителите на кв. Христо Ботев искат да се удължи автобус 79 до МС "Искърско шосе". За целта са направили подписка, подписана от 200 души.
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5691
    • View Profile
Принципно идеята не е лоша, но обръщането на съчленени автобуси около МС Искърско Шосе ще е трудно, а и ще трябват 1-2 допълнителни коли за да се запазят интервалите. Може би е по-удачен кръгов маршрут в Дружба. Също жителите на Христо Ботев ще имат трудности с безплатното пътуване с метрото за разлика от наземния транспорт.  :rolleyes:

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 14526
    • View Profile
    • Email
Да, последна спирка на задънена улица оттатък жп линията не е много реалистично. Възможно е до МС Софийска Света гора. Или пък по Мими Балканска до Терминал 2? Какво пък толкова - TXL в Берлин също минава през непрестижни квартали. Само не знам, как жителите на махалата ще приемат постоянния контрол в автобусите до летището  :laugh:
« Last Edit: 23.07.2020, 14:48:18 by blagun »

Online mlk

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3334
    • ICQ Messenger - 110536592
    • View Profile
    • Email
Идеята никак не е лоша!

Offline iashu

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 430
    • View Profile
Или пък по Мими Балканска до Терминал 2?
това е най- логичното и ще създаде безценни връзки!

Offline fafan

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2495
    • View Profile
    • Email
Не вършат работа на жителите на Христо Ботев тези връзки, защото в метрото не може да се пътува така изгодно както в БДЖ, затова и искат да завива към гарата рейса.

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6287
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
В подписката им е записано, че много от тях работят в индустриалната зона на Неделчо Бончев, а и им е важна връзката с метрото 88 и особено - 604. Затова искат до там, а не до летището, света гора и т.н.
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 12503
    • View Profile
Отдавна говоря, че е нужно удължаване на 79 в тази посока. Но, според мен, по-смислено би било все пак да се движи от Източна тангента по Мими Балканска, надясно по Христофор Колумб и наляво по Искърско шосе до гара Искър. Така ще има удобно прекачване и за летището, и за гарата, и за метрото.
А когато им се изисква, ромите също купуват и дупчат билети, въпрос на контрол  ;)
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 14526
    • View Profile
    • Email
В подписката им е записано, че много от тях работят в индустриалната зона на Неделчо Бончев, а и им е важна връзката с метрото 88 и особено - 604. Затова искат до там, а не до летището, света гора и т.н.
Ами тогава да обединят А79 и А10. Но силно ме съмнява пътникопотокът от Христо Ботев единствено към индустриалната зона. Може би Фафан има основание да подозира, че задната мисъл е връзката с практически безплатния за тях влак. И така да е, от Неделчо Бончев до спирка Искърско шосе разстоянието е малко.
А иначе една линия до летището има потенциал за доста райони на града, а не само за един малък квартал.