Спор няма, че 85 и 285 трябва да са една линия, при това по класическия си маршрут. По Ломско също трябва да се движи нещо, защото има ключови обекти, които не са удобни с метрото (спирките са на големи разстояния). Откакто се изгавриха с 86 и пуснаха къси автобуси, но за сметка на това го и поразредиха малко и е на 14-15 минути, в частта му от/към Надежда и Свобода винаги е препълнен на около 85%, че и повече. Нещо трябва да се движи и по Хан Кубрат и да е достатъчно редовно, за да върши работа (максимум през 10 минути извън връх). Дали ще е тролей, който ще идва от Люлин през моста над Бакърена фабрика и ще стига до тролейбусното депо Надежда (имаше и такъв проект по едно време), дали ще е някакъв електробус, който ще е довозващ транспорт и ще се движи в тази част, нататък може и пред ТЕЦ-а да го пуснат, ако ще и до станция Орландовци да ходи, пак ще е удобна връзка. Трамвай 6 също си плаче за сгъстяване, защото в момента с нередовен 85 и нередовен трамвай 6 транспортът по Никола Жеков издиша сериозно. Откакто пуснаха метрото да минава през Надежда и орязаха трамваите по Ломско, транспортът в Свобода, Толстой и Надежда е пълна трагедия - уж много линии, но всичките на голям интервал.
Няма и особен смисъл от две нередовни трамвайни линии към Илиенци - отворете разписанието на 11 и 12 от Илиенци и ще видите, ще почти през целия ден трамваите вървят или в пакет, или на 2-3 минути разлика и после ги няма по над 10 минути (понякога и над 15). Една редовна линия би вършила много по-добра работа, независимо дали ще е 11 или 12.