Разгледах и аз документацията и на пръв поглед всичко изглежда прекрасно. Единствено ми направи впечатление, че изискванията за пробег за ТО са доста занижени, спрямо тези например на берлинските Татри, които са само модернизирани. Тук се изискват минимум 3 500 км пробег, докато на берлинските Татри е 15 000 км. Това не е за пренебрегване, тъй като техническото обслужване също е свързано с допълнителни разходи. Направи ми лошо впечатление отново, че не се мисли за удобството на ватмана - пише само да се регулира ватманското кресло и покритието му да диша. Не пише нито за подлакътници, нито за облегалка на главата, нито за подгряване на врата и гърба, а според мен това е важно!
Според мен за тия пари - около 2,5 млн. евро на трамвай можем да си позволим Кончар, някой на Шкода (не знам дали са произвеждали нещо наскоро за 1000 мм, защото има изискване за това), някаква разработка на Прагоимекс или Траминото на Соларис, което е моят личен фаворит.
Съмнява ме румънският Сименс да отговори на критериите...