Author Topic: Обществена поръчка за 20 чисто нови трамваи  (Read 35010 times)

Online 2828

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2374
  • 506
    • View Profile
    • Email
Не ща инекони!

Offline etnies

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7084
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
Айде , няма нужда от повече катъри .За тях няма части ,няма нищо.Нека да е нещо читаво.

А какво те кара да мислиш, че за Бомбардие или Кончар ще има?
Още повече, че цените на последните два няма да са по-евтини.

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9842
    • View Profile
Eми щом трябва да са по-евтини - калъпите в Трамкар ги пазят - да си произведем нашенски .Има от всичко бол - пантографи , контролери , врати , прозорци и т.н.
Мисълта ми е ,че Инекон са бутиково изпъление - единствени - преди и след тях няма други произведени .Сбирултия. Това искам да кажа.

Offline mihailo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5263
    • View Profile
    • Email
Е, сбирщайн, но няма части, които са произвеждани само за тях, всичко е на известни марки и се произвеждат всички части, знам ли :neznam:

Offline emm_1968

  • Trams Doctor
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5262
    • View Profile
Повечето правят трамваи като сбирки от елементи и системи произведени от различни производители. Само най-големите производители си правят почти всички части, почти защото и те ползват части произведени от други производители.
Символите на нашия град са Витоша, кестените и трамваите.

С такива любители на МГТ врагове не му трябват.

Offline Jote

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 124
    • View Profile
    • Email


Интервю с Томаш Забоклицки, генерален директор на PESA. Около 1:10+ казва "В други новини, мисля че спечелихме търга в България"

Offline NiGhtPiSH

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2357
  • Sofia Hardcore
    • View Profile
Браво за вътрешната информация! Дано е вярно!
"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."

Offline The Freshmaker

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3771
  • TM 303
    • View Profile
Лично аз не съм във възторг от идеята точно PESA да доставя новите трамваи в София, но при румънската алтернатива това като че ли пак е по-малкото зло.  :rolleyes:
А всъщност София можеше да бъде един прекрасен град, ако имаше друго управление и ако 70 процента от населението му беше друго...

Offline NiGhtPiSH

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2357
  • Sofia Hardcore
    • View Profile
При двата участника в процедурата, определено PESA е по-добрият избор. Доколко е добър е друг въпрос, но поне трамваите им се движат вече доста време из Полша и са преболедували "детските болести" на новата тракция.
"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."

Offline KRAKOMOBILA

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5371
    • View Profile
PESA е производител, които изключително бързо навлиза както на пазара за трамваен транспорт - така и на пазара за локомотиви и мотрисни влакове. Аз съм обнадежден и мисля, че няма да сгрешим с тях.
НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Дано да се подпише договорът и да действаме, че вече ми писна от проблеми и все никакви нови превозни средства.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline maniak

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4625
  • Оптимист
    • ICQ Messenger - 278834436
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/47270324@N08/
    • Email
В Transphoto.ru е качена новината:
Quote
14.02.2013, София: В интервю Томаш Забоклицки, генерален директор на PESA, обявава, че PESA са спечелили конкурса за 20-те нови трамвая за София. Очаква се да се разбере точния модел на трамваите.

Който предлага за качване такива неща нека да помисли, че ако искаме нови трамваи не е добре да се раздухват наляво-надясно такива клипчета. Че то е факт - ок, ама всякаква допълнителна "реклама" е... излишна преди обявяването на крайния победител. Иначе така все едно давате на румънците възможност да протестират конкурса.

Другото - има кой да преведе на руски текста, така че нека като слагаме нещо в чужд сайт/форум да е на съответния език.

Offline KRAKOMOBILA

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5371
    • View Profile
Аз качих новината, тъй като тя вече е факт - щом въпросния Забоклицки го обявява по телевизията - значи не се притеснява от Румънците и тяхното протестиране. За Руския - руснаците доста добре ни разбират и на Български, а ако го преведа с Гугъл - ще се получи по-скоро да не се разбира от колкото като е на Български.
НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline hitar_potter

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2263
    • View Profile
Вчера се возих на такъв трамвай. Отвън са доста тихи, но от вътре вият много силно и се чуват прискърцвания. Потеглят и спират изключително мазно - като асансьор направо!
... се пишат и абсолютни дреболии кой минал на червено, кой какво си е говорил по телефона и тем подобни.

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8983
    • View Profile
Нормално, все пак са с асинхронно задвижване с микропроцесорно управление съответно оборотите на тяговите двигатели се регулират прецизно безстепенно и се получава практически идеално плавно тръгване и спиране. За виенето - вероятно звукоизолацията на инверторите не е достатъчно добра.  :)

Offline hitar_potter

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2263
    • View Profile
Оказа се, че просто ватманът е бил много добър. Останалите пъти, когато се возих, потеглянето и спирането не беше чак толкова „мазно“, така че не се и надявайте тук да возят така :D
П.П. останалите трамваи не виеха така злобно.
... се пишат и абсолютни дреболии кой минал на червено, кой какво си е говорил по телефона и тем подобни.

Offline Jote

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 124
    • View Profile
    • Email
Все още не е официално, но...

http://www.kurierkolejowy.eu/aktualnosci/13242/Swingi-Pesy-trafia-do-Bulgarii.html

Статия казва, че PESA ще достави 22 двупосочни трамваи Swing. Надявам се да имат същ дизайн като нови трамваи PESA Jazz за Варшава.

http://www.skyscrapercity.com/showpost.php?p=101475951&postcount=2578
« Last Edit: 22.03.2013, 21:37:49 by difian »

Offline KRAKOMOBILA

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5371
    • View Profile
Пфу... аз се надявах на Twist.
НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline mihailo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5263
    • View Profile
    • Email
Суингът ми е симпатичен, Twist-ът ми е по-грозноват... Но с тези пантографи по средата на трамвая... не знам дали ще могат да ни ги поставят отпред на трамвая :neznam: Залагам на Swing :)
« Last Edit: 25.03.2013, 00:01:33 by difian »

Offline TD4

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 273
    • View Profile
А как да изберат Шкода като не са участвали на търга? И като единствените оферти бяха подадени от PESA и Astra Vagoane Calatori?


Ако беше прочел изискванията става въпрос за 30 +/-1 метрови трамваи с четири двойни и две единични врати. Демек по-дълги от сегашните 8-осни мотриси.
Това изискване за вратите е като да е писано да спечели точно определен производител.
Интересно как този 6-осен модел е по-дълъг от 8-осните и как ще се впише в някои криви без да си остави престилките по бордюрите...