Кампания: Подкрепете запазването на тролейбусната история на България
Това изискване за вратите е като да е писано да спечели точно определен производител.Интересно как този 6-осен модел е по-дълъг от 8-осните и как ще се впише в някои криви без да си остави престилките по бордюрите...
@ТD4 Говориш пълни глупости. Сименс, Алстом и Бомбардие предлагат и са продавали в същата конфигурация. Шкода 14Т е в същата конфигурация. 15T може да се модифицира лесно за това изискване.
Полската PESA ще достави 20 нископодови трамваяМилена ВАСИЛЕВА25.03.2013През 2014 г. ще бъдат доставени 20 нископодови трамвая с финансиране по оперативна програма "Околна среда", които ще притежават рампи за инвалидни и детски колички. Те ще бъдат доставени от полската компания "Железопътни превозни средства ПЕСА Бидгошч"АД ( Pojazdy Szynowe PESA Bydgoszcz S.A), каза изпълнителният директор на "Столичен електротранспорт" Евгени Ганчев. Цената, на която ще бъде сключен договорът, е 33.200 млн. евро. Стойността на лесно чупливите детайли, също включени в поръчката, е 354 385 хил. евро, на бързо износващите се материали и резервни части -106 409.99 евро, на диагностичното оборудване -123 931 евро. Общо цената става 33 784 726 евро без ДДС. Прогнозната стойност без ДДС на поръчката е до 50 млн. евро.Две компании подадоха оферти за доставка на 20 нископодови трамвая за междурелсие 1009 мм по оперативна програма "Околна среда", офертите им бяха отворени на 21 ноември 2012 г. Това са:•Консорциум "Астра Вагоане Калатори" АД (S.GAstra Vagoane Calatori S.A.), водещ партньор - "Реджия Аутономъ де Транспорт Букурещ" PA (Regia Autonoma da Transport Bucuresti RA) c поддоставчик "Сименс" (Siemens), Австрия.•Pojazdy Szynowe PESA Bydgoszcz S.A., Полша.Според инж. Евгени Ганчев Консорциум "Астра Вагоане Калатори" АД (S.C.Astra Vagoane Calatori S.A.) с водещ партньор "Реджия Аутономъ де Транспорт Букурещ" PA (Regia Autonoma da Transport Bucuresti R.A.) и поддоставчик "Сименс" (Siemens), Австрия, е отстранен от участие в обществената поръчка, защото в офертите на румънската компания липсва списък на основни договори и референции за доставка на трамваи за последните 3 години. По този начин липсват доказателства за добрите технически възможности на участника. Изискване на поръчката е да бъдат доставени нови, изцяло нископодови трамваи с асинхронни двигатели, съобразени с техническите спецификации на възложителя. Според инж. Ганчев "Сименс" участва в поръчката, но играе роля на поддоставчик, с което основният участник - румънската фирма, не отговаря на изискванията на тръжната процедура.Сред закупилите миналата година документи за участие в търга 14 компании фигурираха имената на "Бомбардие", КАФ, "Сименс", "Шкода".Източник: Строителство Градът - стр. 13
Какви са тия 16,8 млн. евро за диагностично оборудване и части? Не е ли малко множко. За толкова пари още близо 10 трамвая можеха да купят..
Quote from: JloKyM on 26.03.2013, 22:02:31Какви са тия 16,8 млн. евро за диагностично оборудване и части? Не е ли малко множко. За толкова пари още близо 10 трамвая можеха да купят..За да се обслужват трамваите адекватно вече не могат да се ползват тесли, щанги, тиксо и масло в изобилие! Предполагам, че ще се купуват сервизни диагностични машини, разни стругове и т.н.
На втория клип аварийната върви след него , ако скъса мрежата да се поправи бързо . Такава гледка предстои и в София
... се пишат и абсолютни дреболии кой минал на червено, кой какво си е говорил по телефона и тем подобни.