Булевардът си е необходима алтернатива, не може да очакваш, че повечето хора ще слязат от колите си, за да се качат на градски транспорт. Примерно, ако някой от Дружба-2 работи в Бизнеспарка, ще трябва да смени 2 или 3 превозни средства, което при сегашните цени на документите за пътуване никак не е изгодно, а е и доста бавно. Затова всяка сутрин има голяма опашка от коли на ул. Димо Дичев, чакаща за ляв завой по Филип Аврамов към Бизнеспарка.
Ами живеещите в Младост 1А? Години наред са принудени да се бутат по една-единствена улица, която ги свързва с останалия свят. Е, имат и вариант през Билла, но това не е нормална транспортна връзка. С построяването на новия булевард доста от тях могат да минават по него към Цариградско.
Освен това не всички ползват коли, само за да ходят на работа. Има доста МПС-та, които са служебни и изпълняват една или друга поръчка, и като се забиват в задръстения Малинов, губят време, а и средства.
И в крайна сметка, има си устройствен план, според него трябва да има Източен парк между Младост и Горубляне, по-добре да се хванат да го направят него, а още по-добре да подобрят поддръжката на съществуващите паркове и градинки, преди да почват нови.