Author Topic: Студентските линии  (Read 13114 times)

Offline vesko76

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4651
  • Van Hool & Citaro G - fan
    • View Profile
Студентските линии
« on: 04.02.2006, 15:29:52 »
Имам няколко въпроса,които ме глождят от доста време.Винаги ли са били на гараж Малашевци,какви автобуси са пускани по тях преди МАН-овете и Конектото?

Online difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18068
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Студентските линии
« Reply #1 on: 04.02.2006, 19:50:23 »
Quote from: vesko76
Имам няколко въпроса,които ме глождят от доста време.Винаги ли са били на гараж Малашевци,какви автобуси са пускани по тях преди МАН-овете и Конектото?
Преди това бяха Чавдарките,а от по-преди си спомням Икарусите.Конкретно за 94 си спомням,
че бяха в жълто между прозорците и черната ивица и май бяха с екодвигатели,но тогава съм бил на много малка възраст и не си спомням много.

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7425
    • View Profile
Студентските линии
« Reply #2 on: 05.02.2006, 00:24:08 »
Правилно помниш. Това бяха първите автобуси на смесено горене - газ-дизел.
Най-ценният ресурс на капитализма са тъпанарите

Offline vesko76

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4651
  • Van Hool & Citaro G - fan
    • View Profile
Студентските линии
« Reply #3 on: 05.02.2006, 11:51:23 »
Ако правилно съм ви разбрал,по тези две линии се пуска възможно най-доброто от гараж Малашевци.

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3804
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Студентските линии
« Reply #4 on: 05.02.2006, 15:07:30 »
Quote from: vesko76
Ако правилно съм ви разбрал,по тези две линии се пуска възможно най-доброто от гараж Малашевци.
Поправка-възможно най-доброто в цяла София от всички гаражи
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline x3m

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1653
    • ICQ Messenger - 319415660
    • View Profile
    • Спирка.org
    • Email
Студентските линии
« Reply #5 on: 05.02.2006, 20:31:31 »
за кратко време също вървяха и МАН 232.
дори сега рядко и по-скоро случайно поради липса на друга свободна кола се пускат такива, отколкото защото са в наряда.

Online difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18068
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Студентските линии
« Reply #6 on: 05.02.2006, 22:17:26 »
Quote from: x3m
за кратко време също вървяха и МАН 232.
дори сега рядко и по-скоро случайно поради липса на друга свободна кола се пускат такива, отколкото защото са в наряда.
Някъде бях видял и 232  по 94 с работеща ел.табелка с целия маршрут.Снимката май беше правена при НДК.Иначе ми е чудно как са пускали  тези малки автобуси титуляри по толкова натоварени линии.
« Last Edit: 05.02.2006, 22:19:00 by difian »

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7425
    • View Profile
Студентските линии
« Reply #7 on: 06.02.2006, 01:16:32 »
Нямам спомен да са писали нарядни коли СЛ232 по 94 или 280.
Най-ценният ресурс на капитализма са тъпанарите

Offline bgpower

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 337
    • ICQ Messenger - 166789683
    • View Profile
    • http://
Студентските линии
« Reply #8 on: 06.02.2006, 09:53:12 »
Абе истината е, че от край време по 94 и 280 се движи най-качественото, като е и най-редовния транспорт на София след Метрото. И рейсовете винаги са били стабилни...

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Студентските линии
« Reply #9 on: 06.02.2006, 12:33:30 »
Може да са били най-хубавите возила, но при всички случаи това са най-натоварените линии - и то целодневно, даже и късно вечер.

От икарусните времена през 1978-83 по А80 вървяха сини двуврати съчленени Икаруси. Кой знае кой гений беше насочил тези междуградски автобуси за натоварена градска линия?

Иначе като маршрути:
А80 въртеше на пам.Левски-ЯЬнко Сакъзов-театър София-по Цариградско шосе спираше по всички спирки и през обиколния маршрут в Студентски град. Закриха го към 1986.
А280 - до 1986 вървеше по ул.Шипка-Цариграско (сегашните спирки без Винарово колело)-УНСС-директно към обръщалото. След 1986 - по сегашния си маршрут
А94 - до 1986 и от 1988 - сегашния маршрут 1986-88 - директно към обръщалото
А294 - 1977-79 - по маршрута на А94, 1986-88 - по същия маршрут - през зала Христо Ботев. След това - закрит.
А294 -

Offline Dragon

  • Administrator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5868
  • Администраторът бонбони не пие!
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 202143037
    • View Profile
    • http://gtsofia.info/
    • Email
Студентските линии
« Reply #10 on: 06.02.2006, 18:17:45 »
Quote from: bgpower
... като е и най-редовния транспорт на София след Метрото.

Така е само на теория, според разписанията. Факт е обаче че това са 2 от най-нередовните лнии, което за 280 не трябва да е така поради лекия му маршрут. Редовно има случки на по 5-6 автобуса дори един след друг. И преди и след това се чака по половин час. И на това ако му викаш редовно...
GTSofia.info - Любителски страници на градския транспорт в София
Forum.GTSofia.info - Любителски форуми на градския транспорт в София

Offline x3m

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1653
    • ICQ Messenger - 319415660
    • View Profile
    • Спирка.org
    • Email
Студентските линии
« Reply #11 on: 06.02.2006, 18:22:42 »
няма такава гавра като днешната =). 94 от резерва околко 10 часа. по-рано сутринта разбрах (но не гарантирам, тк не съм бил свидетел)  - 232 също по 94. и капака на сутринта 2422, претъпкан от ляв фар до десен заден мигач пред УНСС. защо ли съм абсолютно убеден, че вътер не е имало и парно при поне -7.5 С . жалко за големия маршрутен кафез след 2ра врата - някой избеснял аграрен студент му се беше ядосал и всички маршрути бяха издърпани да висят от таблото... да живей СКГТ

Online Balkanton

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2209
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/39030307@N07/
Студентските линии
« Reply #12 on: 06.02.2006, 18:41:59 »
Quote from: CKD
Правилно помниш. Това бяха първите автобуси на смесено горене - газ-дизел.

Може въпросът да е тъп, но бихте ли обяснили какво означава смесено горене? Аз мислих, че е имало само един такъв автобус (жълто-червен), колко са били, тогава?

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7425
    • View Profile
Студентските линии
« Reply #13 on: 06.02.2006, 23:12:48 »
Не помня колко бяха. Тогава започнаха да слагат и турбодвигателите.
Най-ценният ресурс на капитализма са тъпанарите

Online Balkanton

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2209
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/39030307@N07/
Студентските линии
« Reply #14 on: 06.02.2006, 23:21:49 »
Те фабрично ли са били такива или тук са преустроени?

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7425
    • View Profile
Студентските линии
« Reply #15 on: 06.02.2006, 23:29:27 »
Първите турбодвигатели почнаха да ги вкарват 1995/6 г. и с тях и с газодизелите сформираха 2101-2117 първоначално а в Дружба първите Икаруси на които сложиха турбини бяха 3441-3446. След това сложиха единично на 3103 и после започнаха масово да вкарват турбини.
Най-ценният ресурс на капитализма са тъпанарите

Online Balkanton

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2209
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/39030307@N07/
Студентските линии
« Reply #16 on: 06.02.2006, 23:33:48 »
Quote from: CKD
Първите турбодвигатели почнаха да ги вкарват 1995/6 г. и с тях и с газодизелите сформираха 2101-2117 първоначално а в Дружба първите Икаруси на които сложиха турбини бяха 3441-3446. След това сложиха единично на 3103 и после започнаха масово да вкарват турбини.
Да не би да става дума за Raba D10?
1996-7 г. си спомням се появиха дружбенски Икаруси с екодвигатели, имаха такава лепенка.

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7425
    • View Profile
Студентските линии
« Reply #17 on: 06.02.2006, 23:35:17 »
Да, същите.
Най-ценният ресурс на капитализма са тъпанарите

Online Balkanton

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2209
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/39030307@N07/
Студентските линии
« Reply #18 on: 06.02.2006, 23:46:35 »
Добре. Благодарско!

Offline bgpower

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 337
    • ICQ Messenger - 166789683
    • View Profile
    • http://
Студентските линии
« Reply #19 on: 14.02.2006, 22:34:39 »
Когато метрото стигне до Дървеница планират ли се промени при 94 и 280 като разреждане???