Author Topic: Швейцария подарява на София 28 трамвая втора ръка  (Read 195300 times)

Offline vaz2106

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 952
    • View Profile
    • Email
В Банишора ще се свалят талигите, разглабят ги и само колоосите заминават за Трамкар.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15464
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Известно ли е колко време ще продължат доставките?

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!

Offline bvz

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 11
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
През април, юли и ноември - по осем трамвая. Поне така пише в официалното съобщение.

Quote
Im April, Juli und November 2017 folgen je acht weitere Guggummere.

Offline bvz

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 11
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Ето още малко информация за трамваите Be 4/6.
(Извинявам се, ако има неточности по превода - ще приема всякакви корекции по техническите характеристики).
Това, което разбрах от официалните съобщения е, че всички трамваи от тази серия ще бъдат изпратени към София.

инв№в движение от   
 :arrow: 659   06.04.1990   "TB13: 45 (1990). Доставен на 23.2.1990. В движение от 6.4.1990. Има система за смазване на реборди. Нископодовата част е изградена в периода 25.2.1999-16.4.1999 (Изгточник: TB15). До септември 2003 се движи със старата емблема на BVB и надпис ""Guggummere""."  :arrow: доставен в София на 04.02.2017
 :arrow: 660   11.04.1990   Има система за смазване на реборди. Нископодовата част е изградена в периода 19.5.1999-16.7.1999 (Източник: TB15). От 1.4.2003 до април 2004 се движи с реклама на "Black Box" със сиви врати.
 :arrow: 661   12.04.1990   "TB13: 41 (1990) Има система за смазване на реборди. Нископодовата част е изградена в периода 2.6.1999-4.8.1999. (Източник: TB15). В началото на април 2004 е оборудван с нов малък преден фар." :arrow: доставен в София на 04.02.2017
 :arrow: 662   26.04.1990   Има система за смазване на реборди. Нископодовата част е изградена в периода 5.11.1998-18.12.1998. (Източник: TB15).
 :arrow: 663   15.05.1990   "TB13: 45 (1990). TB15: 114 (1990). Има система за смазване на реборди. Нископодовата част е изградена в периода 27.1.1999-17.3.1999. (Източник: TB15)."
 :arrow: 664   17.05.1990   "TB15: 114 (2003). Има система за смазване на реборди. Нископодовата част е изградена в периода 16.12.1998-12.2.1999. (Източник: TB15)."
 :arrow: 665   23.05.1990   Има система за смазване на реборди. Нископодовата част е изградена в периода 18.11.1998-14.1.1999. (Източник: TB15).
 :arrow: 666   12.06.1990   Има система за смазване на реборди. Нископодовата част е изградена в периода 7.10.1998-20.11.1998. (Източник: TB15).
 :arrow: 667   22.06.1990   Има система за смазване на реборди. Нископодовата част е изградена в периода 4.8.1998-24.9.1998. (Източник: TB15).
 :arrow: 668   04.07.1990   Има система за смазване на реборди. Нископодовата част е изградена в периода 24.3.1999-7.5.1999. (Източник: TB15). В началото на април 2004 е оборудван с нов малък преден фар.
 :arrow: 669   11.07.1990   Има система за смазване на реборди. Нископодовата част е изградена в периода 21.4.1999-15.6.1999. (Източник: TB15).
 :arrow: 670   16.08.1990   "TB15: 171 (1992). Има система за смазване на реборди. Нископодовата част е изградена в периода 19.9.1997-20.2.1998.  В движение от 20.3.1998. (Източник: TB15). До средата на 2004 е все още със старото лого на BVB"
 :arrow: 671   08.08.1990   Има система за смазване на реборди. Нископодовата част е изградена в периода 25.9.1998-9.11.1998. От 9.10.1997 е оборудван с колела от тип SAB V60. (Източник: TB15).
 :arrow: 672   07.09.1990    Има система за смазване на реборди. Нископодовата част е изградена в периода 13.3.1998-4.8.1998. (Източник: TB15). В началото на април 2004 е оборудван с нов малък преден фар.
 :arrow: 673   18.09.1990   Нископодовата част е изградена в периода 21.10.1998-7.12.1998. (Източник: TB15).
 :arrow: 674   03.10.1990   Oт 27.2.1995 до 23.2.1996 с матричен показател за линията и крайната спирка. От юли 1996 пробно с външни копчета за вратите. Нископодовата част е изградена в периода  16.2.1998-10.7.1998. (Източник: TB15). :arrow: доставен в София на 04.02.2017
 :arrow: 675   15.10.1990   Нископодовата част е изградена в периода 2.12.1998-29.1.1999. (Източник: TB15).
 :arrow: 676   26.10.1990   Нископодовата част е изградена в периода 7.4.1999-21.5.1999. (Източник: TB15).
 :arrow: 677   06.11.1990   Нископодовата част е изградена в периода 17.8.1998-9.10.1998 (Източник: TB15). До средата на 2004 все още със старата емблема на BVB.
 :arrow: 678   20.11.1990   Оборудван с контакти за автоматично преброяване на пътниците. Нископодовата част е изградена в периода 13.1.1999-5.3.1999. (Източник: TB15). В началото на май 2003 е първата кола с новата емблема на BVB. По това време колите от тази серия се движат с три различни емблеми..
 :arrow: 679   04.12.1990   Оборудван с контакти за автоматично преброяване на пътниците. Нископодовата част е изградена в периода 10.3.1999-28.4.1999. (Quelle: TB15).
 :arrow: 680   13.12.1990   "TB15: 172 (2001). Оборудван с безопасни контакти за автоматично преброяване на пътниците. Нископодовата част е изградена в периода 16.6.1999-31.8.1999 (последният обновен Be 4/6). (Източник: TB15)."
 :arrow: 681   09.01.1991   Оборудван с контакти за автоматично преброяване на пътниците.. Нископодовата част е изградена в периода 10.7.1998-11.9.1998. (Източник: TB15).
 :arrow: 682   25.01.1991   Нископодовата част е изградена в периода 10.2.1999-30.3.1999. (Quelle: TB15). До края на декември 2003 със старата емблема на BVB.
 :arrow: 683   12.02.1991   Нископодовата част е изградена в периода 8.9.1998-23.10.1998. (Източник: TB15). До средата на 2004 все още със старата емблема на BVB.
 :arrow: 684   27.02.1991   Нископодовата част е изградена в периода 5.5.1999-24.6.1999. (Източник: TB15).
 :arrow: 685   11.03.1991   "TB15: 112 (1991). Нископодовата част е изградена в периода 31.3.1998-17.8.1998. В началото на 1996 е оборудван с нов малък преден фар. (Източник: TB15)." :arrow: доставен в София на 04.02.2017
 :arrow: 686   10.04.1991   Нископодовата част е изградена в периода 26.6.1998-2.9.1998. (Източник: TB15).
« Last Edit: 05.02.2017, 15:47:36 by bvz »

Offline marto_pz

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1019
  • koda 9TrHT28 № 06 (1993-2015)
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 123123133
    • View Profile
    • Email
Очаква ли се до петък да дойдат вече или другата седмица и къде ще е разтоварването

Offline bdz43r

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5706
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Не са фланци, а флангове евентуално, а българският термин е реборди.

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9842
    • View Profile
Възможно ли е да не питате всеки ден кога се очаква да дойдат? Когато има информация - първо тук ще бъде споделена!

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
къде ще е разтоварването
Ето тук: https://www.google.bg/maps/@42.7206906,23.3121483,62m/data=!3m1!1e3?hl=bg. Вземай палатка и го чакай под надлеза!  :laugh:

Offline qwerty95

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1911
    • View Profile
    • Email
В момента има сигурно половин метър сняг на въпросния коловоз и въобще не се вижда.

Offline Ithebeast

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 832
  • Трамвайно депо "Банишора"
    • View Profile
    • Email
В момента го чистят коловоза, и около него също.
Трамвайно депо ''Банишора''
Трамвайна мотриса инв. номер 509
Линия номер 1.

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Ама какво сте запитали кога ще дойдат, все едно ще ходите да помагате при разтоварването? Ще бъде някоя нощ след петък тази седмица, след 23 часа, след което ще се дърпат с чешки трамвай към Банишора.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 11378
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Аз не вярвам да е през нощта. Динозаврите ги разтоварваха през деня.
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline mihailo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5263
    • View Profile
    • Email
Не знам от къде идва тази информация за късните часове, но предполагам ако е истина, и защото трамваите са доста по-дълги от динозаврите, ще им трябва повече място и ще засегнат нормалното движение на трамваите.
« Last Edit: 25.01.2017, 12:23:10 by mihailo »

Offline qwerty95

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1911
    • View Profile
    • Email
Аз искам да ида да гледам на живо. За това моля за информация когато се разбере кога ще бъде разтоварването.

Offline fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7002
    • View Profile
    • Email
Ето още малко информация за трамваите Be 4/6.
(Извинявам се, ако има неточности по превода - ще приема всякакви корекции по техническите характеристики).

   Оборудван с безопасни контакти за автоматично преброяване на пътниците.


Май си превеждал с Гугъл. Става дума, не за "безопасни контакти", а за контакти в стъпенките на вратите.

Offline emm_1968

  • Trams Doctor
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5262
    • View Profile
Ама какво сте запитали кога ще дойдат, все едно ще ходите да помагате при разтоварването? Ще бъде някоя нощ след петък тази седмица, след 23 часа, след което ще се дърпат с чешки трамвай към Банишора.

 :eek: През нощта. По тъмно. Даже са ни забранили да ползваме фенери. Ще работим пипнешком ...  :bag:
Символите на нашия град са Витоша, кестените и трамваите.

С такива любители на МГТ врагове не му трябват.

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8983
    • View Profile
Удачно е разтоварването да е през нощта за да няма излишни задръжки на трамвайното движение в участъка Надлез Надежда - Илиянци - разтоварването и поставянето на вагоните върху релсите, както и подготовката за буксиране ще отнеме известно време. Все пак ТМ11 и ТМ12 са сравнително редовни линии с интервали около 10 минути пик и 15 празник и има риск да се натрупат няколко чакащи вагона при разтоварване през деня. При разтоварването и маневрите трябва да има добра видимост от съображения за безопасност, съответно трябва добро осветление. :rolleyes:
« Last Edit: 25.01.2017, 13:37:35 by V.Peichev »

Offline emm_1968

  • Trams Doctor
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5262
    • View Profile
Удачно е разтоварването да е през нощта за да няма излишни задръжки на трамвайното движение в участъка Надлез Надежда - Илиянци - разтоварването и поставянето на вагоните върху релсите, както и подготовката за буксиране ще отнеме известно време. Все пак ТМ11 и ТМ12 са сравнително редовни линии с интервали около 10 минути пик и 15 празник и има риск да се натрупат няколко чакащи вагона при разтоварване през деня. При разтоварването и маневрите трябва да има добра видимост от съображения за безопасност, съответно трябва добро осветление. :rolleyes:

Боже, Боже ... Като гърмиш защо не трепеш?
Символите на нашия град са Витоша, кестените и трамваите.

С такива любители на МГТ врагове не му трябват.

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Ама какво сте запитали кога ще дойдат, все едно ще ходите да помагате при разтоварването? Ще бъде някоя нощ след петък тази седмица, след 23 часа, след което ще се дърпат с чешки трамвай към Банишора.

 :eek: През нощта. По тъмно. Даже са ни забранили да ползваме фенери. Ще работим пипнешком ...  :bag:

Извинявай, не се изразих правилно. Транспортирането им до депото се очаква да бъде през нощта, за да не се извършват пречки на редовните трамваи. Естествено, информацията ми е от депото, но винаги може нещо да се промени. Още повече, че и разстоянието не е никак голямо.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8983
    • View Profile
Не си представям как може вагоните да се разтоварят, поставят върху релсите и подготвят за транспортиране в рамките на 10-15 минути интервал между редовните ТМ11 и ТМ12. :rolleyes: Ще трябва поне 3-4 пъти повече време и ако се направи през деня ще има сериозна задръжка. :rolleyes: