Author Topic: Проект за Интегриран градски транспорт - Бургас  (Read 193934 times)

Online Neronov

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3052
  • R.I.P 1210
    • View Profile
В 19:15 през Орлов Мост в София мина още един бяло соло Соларис на път към Бургас,очаквайте го през нощта  :fan: Много са хубави, но дано скоро минат през мивката,защото са се запрашили от дългия път  :laugh:

Offline giorev

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4121
    • View Profile
    • Email
И аз да ви поздравя за новите красиви рейсчета!

Дано СО не оплескат отново нещо, че тази година и в София да се радваме на такива придобивки.
Неронов, какво ще прави на Орлов мост рейс за Бургас, далеч по-удобно е околовръстното или в краен случай Сливница-Подуене-Цариградско шосе-АМ Тракия.
Само скоропостижното закриване на Столичен Автотранспорт ЕАД би гарантирало на софиянци ежедневно комфортно и безаварийно пътуване с автобус в градски условия, което априори би увеличило дялът на превозите на обществения транспорт и би повлияло положително на трафика в столицата!

Offline dj_the_bus

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2441
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Николай Попов
    • Email
Част от автобусите пристигаха и стояха няколко дни в гаража на Булавто в град Игнатиево.
В СО системно се радвате на нови придобивки и една-две години ако не дойдат няма да е голяма загуба. :angel:

Offline giorev

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4121
    • View Profile
    • Email
Исках да се запиша тук, за да чета отзивите за метановите Солариси и се надявам, а и вярвам, че са доста "по-пипнати" от Тедом-ите.
Пожелавам им безаварийна експлоатация!
« Last Edit: 18.01.2013, 00:27:55 by etnies »
Само скоропостижното закриване на Столичен Автотранспорт ЕАД би гарантирало на софиянци ежедневно комфортно и безаварийно пътуване с автобус в градски условия, което априори би увеличило дялът на превозите на обществения транспорт и би повлияло положително на трафика в столицата!

Online Neronov

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3052
  • R.I.P 1210
    • View Profile
И аз да ви поздравя за новите красиви рейсчета!
Неронов, какво ще прави на Орлов мост рейс за Бургас, далеч по-удобно е околовръстното или в краен случай Сливница-Подуене-Цариградско шосе-АМ Тракия.

Нямам никаква представа  :neznam: Случайно го видях от Министерския съвет посока Орлов. И аз бях изненадан :neznam:

Offline etnies

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7084
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
Бил е на оглед от ББ  :D

Offline did_ko

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3734
  • гигантски радиоактивен термит - мутант
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Исках да се запиша тук, за да чета отзивите за метановите Солариси и се надявам, а и вярвам, че са доста "по-пипнати" от Тедом-ите.
От гледна точка на дизайна определено е поне ниво по-горе. Остава да са ги пипнали от към качество.

Една новина свързана с новата БРТ линия. От тук става ясно, че всъщност тролейбусна линия Т1 се оказва безсмислена.
Предствиха новата схема на БРТ линията, новата Автогара "Юг и терминалът в ж.к."Меден Рудник"
« Last Edit: 18.01.2013, 17:45:05 by west_1 »
Мразя да пиша и говоря за автобусите с марка "Чавдар" в минало свършено време.

Насилственото натъпкване на пътници в BRT  линиите е транспортен геноцид спрямо населението в Бургас

В ГТ Бургас НЕ ДОСТИГАТ АВТОБУСИ

Ако някои пост не ви харесва - можете да натиснете бутона "Информирай модератор".

Offline zirka

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1329
  • www.GTBURGAS.eu
    • View Profile
    • Email
Днес попаднах на едни съчленен, които се оказа, че отива да му бъде извършен технически преглед. И наистина цялата процедура беше за около 50 мин. Та даже се оказа, че и Bus_lover-a, също в този момент го е улучил :P
Предвидено е за 20. февруари всичките Солариси да бъдат пуснати. Което съпоставено с другите нови автобуси, пристигали през годините, си е прецедент. Даже, май имало някакви претенции от страна на поляците за определени улици, които според тях трябвало да бъдат или преасфалтирани или основно ремонтирани, за да може гаранцията по ходовата част да останела в сила. Дали са толкова основателни претенциите им е друго. Но ако е така, явно, че и те ще се опитат да ''извиват ръцете'', ако са се почувствали прекалено притиснати от наша страна. Примерно със сроковете на доставка или с прекомерно високите изисквания. Така, че самото забавяне на пускането им е съвсем oснователно. Което пък е добре дошло за любителите на другите автобуси, за които предстои окончателно спиране!
       
Малко ми е странно само къде стои резервната гума, струва ми се че ще пречи там, но може да се махне гумата и постамента отдолу ако пречат.
От доста години се използва външна фирма да подменя спуканите гуми по пътищата. Те си ги транспортират с пикап. Така отпада необходимостта на всеки автобус да има.
Що се отнася до Соларисите, предполагам ще е същото. Даже като ги погледнеш и отвътре, и от вън, няма багажник, в който те да бъдат поставени.
« Last Edit: 22.01.2013, 22:39:23 by west_1 »
WWW.FORUM.GTBURGAS.EU

Offline Bus_lover

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5410
  • Закривай!
    • View Profile
    • Email
Днес попаднах на едни съчленен, които се оказа, че отива да му бъде извършен технически преглед. И наистина цялата процедура беше за около 50 мин. Та даже се оказа, че и Bus_lover-a, също в този момент го е улучил :P

Ти ако не ме беше викнал, аз нямаше и да разбера, че е там, понеже бях от другата страна на надлеза  :D Че даже и, какъвто съм кьорав, трудно успях да го видя от началото в онова хале, където беше набутан  :crazy:

От Зирка снимка, от мен клип. Противно на очакванията ми, Соларисът успя да издрапа през калта, която беше пред портала. Успях да му чуя и гласчето и макар и едва ли някога да ми станат любимци, поне дизеловите Солариси явно успяват да бълват същата жлъч и злоба като Неоплана 7214, когато бъдат настъпани  :devil: Обаче пустата ми Нокия успя да го накара да звучи като 50-годишна Шкода или Икарус:


« Last Edit: 22.01.2013, 22:41:18 by west_1 »
Quote from: Анонимен мераклия
искам да започна работа като проверител към Бургасбус имам више образувание!

Чакам, чакам, останах си с чакането...

Монолог, ама всички скришно го четат и обсъждат!

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Ай, ай, ай... Защо през тази кал?!? :help:

И фабрично новите возила минават ли технически преглед? В живота ми още не съм случвал на такова возило, но до колкото знам, първите години при тях прегледът не е ежегоден (вероятно в срока на гаранцията), мислех и че първоначален не е необходим.

И благодаря за снимките, ще направя корекции по рисунката ми, от досегашните не се виждаше ясно какво има по покрива и как е разположено, явно надписът на климатика е същият като този и на късите, на първите снимки от Живко съм видял нещо измислено а не Ultra Light... :D
« Last Edit: 21.01.2013, 18:27:25 by difian »

Offline plastikat

  • Moderator
  • Маниак
  • ********
  • Posts: 909
  • www.forum.gtburgas.eu
    • View Profile
    • Email
И фабрично новите возила минават ли технически преглед? В живота ми още не съм случвал на такова возило, но до колкото знам, първите години при тях прегледът не е ежегоден (вероятно в срока на гаранцията), мислех и че първоначален не е необходим.
http://www.rta.government.bg/n_uredba/n32.pdf
"Чл. 37. (Изм. - ДВ, бр. 52 от 2005 г.) Сроковете за представяне на пътните
превозни средства за периодичен преглед за проверка на техническата изправност са:
1. за леките автомобили - на третата и петата година от първоначалната
регистрация като нови, след което всяка година;
2. за автобусите и таксиметровите автомобили - на шест месеца;
3. за тролейбусите и трамвайните мотриси - на шест месеца;
4. (изм. и доп. - ДВ, бр. 32 от 2003 г.) за товарните и специалните автомобили и
ремаркета с допустима максимална маса над 0,75 т - на една година;
5. (изм. и доп. - ДВ, бр. 32 от 2003 г.) за мотоциклетите и ремаркетата с допустима
максимална маса не повече от 0,75 т - на две години."
« Last Edit: 22.01.2013, 22:33:13 by west_1 »
www.forum.gtburgas.eu
Най-добрия транспортен форум.

Offline giorev

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4121
    • View Profile
    • Email
Има обаче първоначален технически преглед. Всеки автомобил, дори тези на 10 км. пробег имат стикер и талон за техническа изправност. Преди 10-ина години тези документи се издаваха при регистрацията в КАТ, след това МВР загуби изключителните си права да извършва технически прегледи и сега не знам как е точно.
Само скоропостижното закриване на Столичен Автотранспорт ЕАД би гарантирало на софиянци ежедневно комфортно и безаварийно пътуване с автобус в градски условия, което априори би увеличило дялът на превозите на обществения транспорт и би повлияло положително на трафика в столицата!

Offline plastikat

  • Moderator
  • Маниак
  • ********
  • Posts: 909
  • www.forum.gtburgas.eu
    • View Profile
    • Email
Tака е! Първоначален преглед, а след това ............. съм го написал малко по-нагоре.
« Last Edit: 22.01.2013, 22:34:05 by west_1 »
www.forum.gtburgas.eu
Най-добрия транспортен форум.

Offline did_ko

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3734
  • гигантски радиоактивен термит - мутант
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Днес попаднах на едни съчленен, които се оказа, че отива да му бъде извършен технически преглед. И наистина цялата процедура беше за около 50 мин. Та даже се оказа, че и Bus_lover-a, също в този момент го е улучил :P
Предвидено е за 20. февруари всичките Солариси да бъдат пуснати. Което съпоставено с другите нови автобуси, пристигали през годините, си е прецедент. Даже, май имало някакви претенции от страна на поляците за определени улици, които според тях трябвало да бъдат или преасфалтирани или основно ремонтирани, за да може гаранцията по ходовата част да останела в сила. Дали са толкова основателни претенциите им е друго. Но ако е така, явно, че и те ще се опитат да ''извиват ръцете'', ако са се почувствали прекалено притиснати от наша страна. Примерно със сроковете на доставка или с прекомерно високите изисквания. Така, че самото забавяне на пускането им е съвсем oснователно. Което пък е добре дошло за любителите на другите автобуси, за които предстои окончателно спиране!
Сам го споменаваш (гаранция по ходовата част). Ако това е вярно, то говори много добре за мениджърското звено в заводът производител (в този случай Соларис). След като се бърза с поръчката от едната страна (получателя), съвсем нормално е от -другата (производителя) да изработят нещо по- качествено, за да задоволят претенциите на ответната страна. Само че, за да се осъществи по - ползотворно сътрудничество между двете страни, съвсем нормално е и от Полска страна да има някакви изисквания за използването на даденият продукт (в случая автобусите Соларис) по правилата. Ако от БургасБус се съгласят да изпълняват препоръките на поляците, по този начин си гарантират поне още една доставка на автобуси от този модел. Просто Бизнес интереси. Сега е важно да видим, как ще процедират от превозвача.
« Last Edit: 22.01.2013, 22:44:44 by west_1 »
Мразя да пиша и говоря за автобусите с марка "Чавдар" в минало свършено време.

Насилственото натъпкване на пътници в BRT  линиите е транспортен геноцид спрямо населението в Бургас

В ГТ Бургас НЕ ДОСТИГАТ АВТОБУСИ

Ако някои пост не ви харесва - можете да натиснете бутона "Информирай модератор".

Offline atlantic

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 85
  • Ватман завинаги
    • View Profile
Даже, май имало някакви претенции от страна на поляците за определени улици, които според тях трябвало да бъдат или преасфалтирани или основно ремонтирани, за да може гаранцията по ходовата част да останела в сила.
Ами браво на поляците, това значи, че се грижат за автобусите си и може да очакваме правилна поддръжка. Това със сигурност го правят всички европейски производители.

Offline Beer

  • Ограничени права
  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1356
    • View Profile
Ами браво на поляците, това значи, че се грижат за автобусите си и може да очакваме правилна поддръжка. Това със сигурност го правят всички европейски производители.

Полша не е чак толкова по-добре от България в инфраструкторно ниво. В случая звучи, че гледат да се измъкнат от задължения.  :)

Offline Marti

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1344
  • RADIO ENERGY The Best Of 90s Music
    • View Profile
    • www.dinita.net
    • Email
Искам да ви честитя новите Автобуси!!!! Да си ги ползвате дълго време!!!

Вчера около 14:00h. засякох още 5 броя на Орлов мост в София, посока Цариградско.
А днес още 5 броя на бул. Сливница.

Offline тролей №164 линия 2

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2432
  • Моят любим "Snacks" - тролей №164. R.I.P.
    • View Profile
    • Email
Искам да ви честитя новите Автобуси!!!! Да си ги ползвате дълго време!!!

Вчера около 14:00h. засякох още 5 броя на Орлов мост в София, посока Цариградско.
А днес още 5 броя на бул. Сливница.

И аз се присъединявам към пожеланията на колегата Marti! :fan: :)
Че те на собствен ход ли пристигат до крайната си дестинация тези нови возила!?! :eek: :blink: :blink: :neznam: Не ги ли товарят на товарни вагони(платформи). Виждал съм на снимка 505 или 506 - един от двата(това са две от Шкодите 15tr във Варна), качен на такъв ЖП вагон. Или това е, защото тролеите няма как да се движат на собствен ход ако няма конт. мрежа, а автобусите понеже не им трябват жици отгоре, ги превозват самоходно до крайната дестинация...? Все ми се струва, че е редно новите возила(автомобили, камиони, автобуси) да се транспортират съответно чрез автовоз или жп вагони, както е при леките коли и тролейбусите/трамваите.
Никога не шофирай по-бързо, отколкото може да лети твоят ангел-хранител!

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Обикновенно са си на самоход. Дори метановите Тедоми бяха така, като бяха изнамерили специално метанстанции по пътя за презареждане. Метровлаковете за София също са докарани на самоход, като единствено през Черно море бяха на ферибот. Сам си си отговорил, защо трамваи и тролейбуси са на платформи. Колко ще струва превозът на 18-метрови автобуси на автовоз, като може и сам да си се придвижи, тъкмо и да му се разработи двигателя? На един автовоз се качва един автобус, а за леките автомобили е по-лесно, един автовоз може да превози до 10 автомобила, отколкото да ги управляват толкова шофьори.

Offline тролей №164 линия 2

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2432
  • Моят любим "Snacks" - тролей №164. R.I.P.
    • View Profile
    • Email
Обикновенно са си на самоход. Дори метановите Тедоми бяха така, като бяха изнамерили специално метанстанции по пътя за презареждане. Метровлаковете за София също са докарани на самоход, като единствено през Черно море бяха на ферибот. Сам си си отговорил, защо трамваи и тролейбуси са на платформи. Колко ще струва превозът на 18-метрови автобуси на автовоз, като може и сам да си се придвижи, тъкмо и да му се разработи двигателя? На един автовоз се качва един автобус, а за леките автомобили е по-лесно, един автовоз може да превози до 10 автомобила, отколкото да ги управляват толкова шофьори.
Аз имах предвид да се превозват на жп вагони т.е. примерно 15-20 автобуса се превозват от една превозна бригада(2-3-ма машинисти, там колкото са). Но иначе разбрах идеята ти - това за разработването на двигателя наистина има смисъл... :)
Никога не шофирай по-бързо, отколкото може да лети твоят ангел-хранител!