Тъжно. Простихме се с идеята да имаме модерна транспортна схема.
Това се случи заради "топ" мениджърите на БургасБус и общината, които не можаха да направят обществената поръчка за валидатори в тролеите и маршрутките както трябва. А хората са си прави да протестират, че трябва да плащат двойно за пътуване с прекачване от тролей или маршрутка на автобус. С това идеята за пътуване с прекачване беше силно компрометирана. И ако същите тези "топ" мениджъри се ръководят от икономически съображения, а не някакви други, би трябвало след поставянето на валидатори в тролеите и маршрутките, линии Б11 и Б12 да изчезнат и да върнат 11А и 12А. Но това едва ли ще се случи.
Съгласен съм. Ако се върнем още по-назад във времето, беше наета чужда фирма да проучи пътникопотока и да направи проект за нова транспортна мрежа. Тя заключи, че тролеите трябва да се премахнат. Въпреки това точно тогава Бургасбус реши да направи линия Т2.
Самото пускане на новите линии беше прекалено рано, защото не във всички коли има валидатори, умните светофари още не работят и, помоему, не бяха създадени точни графици за движение на градския транспорт, за да се напаснат довеждащите и бързите линии. Заради последното често Б1 и Б2 се догонват и се движат един след друг.