Author Topic: Проект за Интегриран градски транспорт - Бургас  (Read 193898 times)

Offline io_bs

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 265
    • View Profile
Тъжно. Простихме се с идеята да имаме модерна транспортна схема.
Това се случи заради "топ" мениджърите на БургасБус и общината, които не можаха да направят обществената поръчка за валидатори в тролеите и маршрутките както трябва. А хората са си прави да протестират, че трябва да плащат двойно за пътуване с прекачване от тролей или маршрутка на автобус. С това идеята за пътуване с прекачване беше силно компрометирана. И ако същите тези "топ" мениджъри се ръководят от икономически съображения, а не някакви други, би трябвало след поставянето на валидатори в тролеите и маршрутките, линии Б11 и Б12 да изчезнат и да върнат 11А и 12А. Но това едва ли ще се случи.
Съгласен съм. Ако се върнем още по-назад във времето, беше наета чужда фирма да проучи пътникопотока и да направи проект за нова транспортна мрежа. Тя заключи, че тролеите трябва да се премахнат. Въпреки това точно тогава Бургасбус реши да направи линия Т2.
Самото пускане на новите линии беше прекалено рано, защото не във всички коли има валидатори, умните светофари още не работят и, помоему, не бяха създадени точни графици за движение на градския транспорт, за да се напаснат довеждащите и бързите линии. Заради последното често Б1 и Б2 се догонват и се движат един след друг.

Offline $h@IdEr

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4462
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 359945577
    • MSN Messenger - dilly-m@hotmail.com
    • AOL Instant Messenger - dillyan96
    • View Profile
    • Рекламни концепции на бургаски Солариси
    • Email
Тя заключи, че тролеите трябва да се премахнат. Въпреки това точно тогава Бургасбус реши да направи линия Т2.
Момче, пълниш форума с глупости, не си наясно с много неща. Първо, не Бургасбус реши да пусне Т2 (съответно с предшестващо изграждане на ТБ инфраструктура по новия маршрут), а общината. Същото струва една гора пари, дадени също от общината. И второ, ако не е Николов, тролейбусният транспорт в града е обречен на почти сигурна смърт, на никой друг освен на него не му дреме за електротранспорта в Бургас и сменят ли кмета, оня ако се случи да не му дреме, ще последва съдбата на градове като Габрово, Пловдив и сума други.

Offline io_bs

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 265
    • View Profile
Момче, пълниш форума с глупости, не си наясно с много неща. Първо, не Бургасбус реши да пусне Т2 (съответно с предшестващо изграждане на ТБ инфраструктура по новия маршрут), а общината. Същото струва една гора пари, дадени също от общината. И второ, ако не е Николов, тролейбусният транспорт в града е обречен на почти сигурна смърт, на никой друг освен на него не му дреме за електротранспорта в Бургас и сменят ли кмета, оня ако се случи да не му дреме, ще последва съдбата на градове като Габрово, Пловдив и сума други.
Момче, Бургасбус е общинска фирма ;) Тролейбусният транспорт в Бургас е недодялан дори и с втората линия, която е въздуховоз през повечето време. Според мен правилен начин за развитието на този транспорт щеше да е бързите линии да бъдат направени тролейбусни от самото начало, като така дизеловите автобуси щяха да бъдат елиминирани напълно.

Offline pesho

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1097
    • View Profile
    • Email
Понеже друга подходяща тема няма тази новина я пускам със закъснение
Quote
Промяна в тарифите на „Бургасбус” от 01.12.2017 г.
 

Считано от 01.12.2017 г. /петък/ цената на билета за еднократно пътуване в градския транспорт се променя на 1.30 лв.

Цените на месечните абонаменти за всички правоимащи се завишават с 3.00 лв. Например ако досега ученик е закупувал абонамент  60 пътувания  за 16.00 лв., новата цена от 1-ви декември се променя на 19.00 лв.

Въвеждат се пакети с намалени цени, както следва:
- 5 бр. електронни билети за пенсионери – 5.20 лв.
- 5 бр. електронни билети за учащи – 4.50 лв.

За гражданите, които не ползват намаление препоръчваме пакет 30, при който стойността на едно пътуване възлиза на 1.25 лв., както и пакет 50, където цената на билета е 1.20 лв.

Повече за тарифния план на Дружеството може да видите тук.

До въвеждането в експлоатация на валидатори във всички превозни средства на градския транспорт, за пътниците, ползващи основно линии 6, 9, Т1 и Т2, се запазват следните възможности да се снабдят с превозни документи:

при зареждане на пакет 30 или 50 пътувания в електронна карта Общ профил – да закупят допълнително хартиена карта за една от изброените линии, на стойност 25.00 лв.
да закупят хартиена карта за пътуване, при цени:
редовна карта за 1 линия, за 1 месец – 55.00 лв.
редовна карта за 1 линия за 15 дни – 28.00 лв.
редовна карта за 2 линии за 1 месец – 85.00 лв.
редовна карта за 2 линии за 15 дни – 42.50 лв.
карта за ученици, с право на държавно намаление за 1 линия, за 1 месец – 36.00 лв.
карта за ученици, с право на държавно намаление за 1 линия, за 15 дни – 18.00 лв.
карта за пенсионери с право на държавно намаление за 1 линия за 1 месец – 42.00 лв.
карта за пенсионери с право на държавно намаление за 1 линия за 15 дни – 21.00 лв.
за гражданите с право на общинско намаление  – талон за една линия по избор, издаден към месечен абонамент в електронна карта (повече може да научите тук).
Цената на билета за пътуване в нощната линия на „Бургасбус” ЕООД се променя на 2.00 лв.
« Last Edit: 03.12.2017, 04:07:26 by pesho »
За развитието на общински градски транспорт в Русе и изгонването на частните фирми!!!