Author Topic: Проект за Интегриран градски транспорт - Бургас  (Read 193907 times)

Offline west_1984

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1086
  • --==WEST_1984™==--
    • View Profile
Quote
Има избран изпълнител за изграждане на интелигентната транспортна система в Бургас

Четири фирми стигнаха до финалната фаза в конкурса за изграждане на интелигентната транспортна система в Бургас. Днес зам.-кметът Красимир Стойчев, който е възложител по процедурата, излезе с решение за определяне на изпълнител и това е "УТИ ГРУП" АД, град Букурещ, Румъния. Договорът за доставка и монтаж на системата  ще бъде сключен след влизане в сила на решението.     

Победителят в конкурса трябва да реализира електронно таксуване в автобусите, автоматично позициониране на превозните средства, видеонаблюдение по кръстовищата и спирките, регулация на бързата автобусна линия.


Източник: http://www.burgas.bg
ДИРЕКТЕН ЛИНК


Quote
Очаквано! Румънската Uti спечели конкурса за билетната система на Бургас

Румънската Uti е обявена за победител в обществената поръчка за изграждането на интелигентната транспортна система на Бургас.

Днес зам.-кметът Красимир Стойчев, одобри предложения му протокол от тръжната комисия и ако процедурата не бъде обжалвана от някои от участниците в 14-дневен срок, то ще бъде подписан договор с избраната фирма. Стойността на контракта е 18,3 млн.лв., без ДДС.

Както Флагман.бг. писа офертата на румънците е най-високата от всички участници, но тя получи висока оценка в техническото си задание (най-субективната част в процедурата), което ги изведе с едно рамо пред останалите претенденти. Разликата е шокираща и в сравнение с най-ниската оферта е с 3,3 млн.лв.по-скъпа.

Победителят в конкурса трябва да реализира електронно таксуване в автобусите, автоматично позициониране на превозните средства, видеонаблюдение по кръстовищата и спирките, регулация на бързата автобусна линия.


Източник: http://www.flagman.bg/
ДИРЕКТЕН ЛИНК

Offline plastikat

  • Moderator
  • Маниак
  • ********
  • Posts: 909
  • www.forum.gtburgas.eu
    • View Profile
    • Email
Някой друг забеляза ли, че никъде не пише за видеонаблюдение в самите автобуси? Щяло да има камери само по спирките.  :help:
« Last Edit: 22.02.2014, 19:13:44 by $h@IdEr »
www.forum.gtburgas.eu
Най-добрия транспортен форум.

Offline $h@IdEr

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4462
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 359945577
    • MSN Messenger - dilly-m@hotmail.com
    • AOL Instant Messenger - dillyan96
    • View Profile
    • Рекламни концепции на бургаски Солариси
    • Email
В тази новина ще намерите една анкета относно проект проект "Привлекателен градски транспорт за достъпни градове (ATTAC)":
Quote
Определете общинските приоритети в областта на транспорта за идните години

Община Бургас разработва План за устойчива градска мобилност за периода 2014 - 2020 г. по проект "Привлекателен градски транспорт за достъпни градове (ATTAC)", финансиран по Оперативна програма за трансгранично сътрудничество "Югоизточна Европа" 2007 - 2013 г.

С идеята да сондира мнението на гражданите за развитието на мобилността в град Бургас, от Общината предоставят на всички желаещи възможността да попълнят Анкета за определяне приоритетите на Община Бургас в областта на транспортната политика за периода 2014-2020г.

Тя е достъпна на следния линк: ОНЛАЙН АНКЕТА

или в сайта на Община Бургас в раздел Интегриран градски транспорт.

Анкетата се провежда във връзка с подготовката на План за действие, който да предложи приоритети за развитието на града в сферата на транспорта и градската мобилност.

Резултатите ще бъдат взети под внимание и обсъдени от експерти и изпълнителите на Плана за устойчива градска мобилност 2014 - 2020, за да бъдат отразени при определянето на конкретните мерки, които ще залегнат в стратегическия документ.

Източник

Offline vikiconectoto

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 377
  • RIP 9070 :(
    • View Profile
Сега се сетих да питам - Кога ще сменят логото? :neznam:Много време мина и нищо.

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Сега се сетих да питам - Кога ще сменят логото? :neznam:Много време мина и нищо.
Няма да го сменят, бабичките си познавали старото и евентуално ново би внесло смут и би сринало градената с десетилетия репутация на дружеството и т.н., доводите бяха подобни... ;)  :help:

Offline $h@IdEr

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4462
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 359945577
    • MSN Messenger - dilly-m@hotmail.com
    • AOL Instant Messenger - dillyan96
    • View Profile
    • Рекламни концепции на бургаски Солариси
    • Email
Двамата печеливши бяха Иван Манолов (402 гласа) и Николай Димитров (404 гласа). Тъй като в сайта на Бургасбус проектите вече са изтрити, успях да изровя този на Иван Манолов, което се оказа, че съм свалил - въпреки че единствено логото "Б" е направено доста интересно и привлекателно, а останалото е просто един обикновен бял текст "Бургасбус", на една от снимките в проекта беше показан един дълъг Соларис и върху него с Фотошоп бяха нанесени логото и текста. Изглеждаха учудващо добре върху тъмносинята боя. Моето лично мнение тогава беше, че трябваше или да сменят логото с неговото, или да оставят старото (и настоящото) лого, което също изглежда много интересно, а и хората познават отдалече по него, че автобусът е на Бургасбус.

Offline did_ko

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3734
  • гигантски радиоактивен термит - мутант
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Сегашното лого е добро, но можеше да се надгради върху него.Според мен един ъпдейт би бил добро решение.
Мразя да пиша и говоря за автобусите с марка "Чавдар" в минало свършено време.

Насилственото натъпкване на пътници в BRT  линиите е транспортен геноцид спрямо населението в Бургас

В ГТ Бургас НЕ ДОСТИГАТ АВТОБУСИ

Ако някои пост не ви харесва - можете да натиснете бутона "Информирай модератор".

Offline $h@IdEr

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4462
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 359945577
    • MSN Messenger - dilly-m@hotmail.com
    • AOL Instant Messenger - dillyan96
    • View Profile
    • Рекламни концепции на бургаски Солариси
    • Email
Сегашното лого е добро, но можеше да се надгради върху него.Според мен един ъпдейт би бил добро решение.
Реших да направя един такъв "ъпгрейд" на сегашното лого на ББ. Ето и какво се получи, използвах моя снимка на "атракциона": :arrow:
« Last Edit: 02.03.2014, 16:46:53 by $h@IdEr »

Offline atlantic

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 85
  • Ватман завинаги
    • View Profile
Според мен ако се загладят ъглите в логото, ще изглежда много по-съвременно.

Offline west_1984

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1086
  • --==WEST_1984™==--
    • View Profile
Quote
Четири фирми атакуват румънската UTI за 18.8 млн. лв. по транспортния проект на Бургас

В Комисията за защита на конкуренцията (КЗК) са постъпили 4 жалби от участници в процедурата за избор на изпълнител в обществена поръчка "Доставка и монтаж на интегрирана билетна система, информационна система за пътници в реално време, система за управление на обществения транспорт и система за видеонаблюдение - гр. Бургас".

Румънската UTI е обявена за победител в обществената поръчка за изграждането на интелигентната транспортна система на Бургас. Стойността на контракта е 18,3 млн.лв., без ДДС. Наш читател изпрати на редакционната ни поща клип, който показва нагледно как работи фирмата UTI на румънска територия. Ето какво очаква и Бургас, ако румънците подпишат договор с Общината за изпълнител на проекта.

Четири от 10-те участници обжалват обществената поръчка, но все още не е образувано производство от КЗК, каза за Флагман.Бг Ивелина Стратева, председател на тръжната комисия. На 4 март жалби до КЗК са подали Консорциум „Бургас Интелигентни Транспортни Системи“ ДЗЗД, "Електроник Трафик" АД – Испания, Консорциум "Адванс Смарт Електроник" ДЗЗД и Консорциум "Модерен Градски Транспорт Бургас“ - НР&KONTRAX&APEX>T".

Четирима от участниците обжалват процедурата, всеки от тях е със собствени аргументи, каза Ивелина Стратева. Основният мотив на жалбоподателите е, че крайните оценки са неправилно изчислени, тъй като не се спазва утвърдената методология. Участниците протестират за процедурни нарушения по отварянето на офертите.

Флагман.Бг припомня, че в деня на отваряне на офертите комисията не откри копие на офертата на първенците от Румъния в общинския конкурс на Бургас за 18.8 млн. лв., което е недопустимо, според останалите участници.

Ще представим пред КЗК нашето становище и мотиви по всяка от четирите жалби, каза Ивелина Стратева. „Не се е случило нещо, което не е очаквано. Съвсем в реда на нещата е участниците да изложат съображенията си писмено. За нас е важно накрая Бургас да има изградена и работеща билетна система“, добави тя.

Договорът с изпълнителя ще бъде подписан след произнасянето на КЗК. Срокът за приключването му е 14 месеца.

Както Флагман.бг. писа, офертата на румънците е най-високата от всички участници, но тя получи висока оценка в техническото си задание (най-субективната част в процедурата), което ги изведе с едно рамо пред останалите претенденти. Разликата е шокираща и в сравнение с най-ниската оферта е с 3,3 млн.лв.по-скъпа.

Победителят в конкурса трябва да реализира електронно таксуване в автобусите, автоматично позициониране на превозните средства, видеонаблюдение по кръстовищата и спирките, регулация на бързата автобусна линия.

Дали ще има  обрат в конкурса, сега зависи от КЗК.


Източник: http://flagman.bg
ДИРЕКТЕН ЛИНК
« Last Edit: 13.03.2014, 01:16:32 by west_1 »

Offline $h@IdEr

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4462
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 359945577
    • MSN Messenger - dilly-m@hotmail.com
    • AOL Instant Messenger - dillyan96
    • View Profile
    • Рекламни концепции на бургаски Солариси
    • Email
Ето го и обяснението за новите халета и разрушаването на старите такива в гаража на ББ, както и вкарването на туристиците, които доскоро дремеха пред входа, на плаца:

Quote
Модернизират изцяло депото на “Бургасбус”

Увеличават функционалността му с изграждане на дизел и метан станция

Започнаха строително-монтажните дейности по реализацията на сегмент „Реконструкция на депо, дизел и метан станция”, който е основен компонент в осъществяването на проекта „Интрегрирания градски транспорт".

С реализирането на инженеринговите дейности (проектиране и строителство), възложени на изпълнителя „ДЕПО-БУРГАС” ДЗЗД, Стара Загора.

- Реконструкция на автобусно депо - автосервизи и пункт за периодични прегледи;
- Реконструкция и вътрешно преустройство на блокове А, Б, В и Г на централен сервиз на автобаза;
- Реконструкция на съществуващ паркинг за автобуси, изграждане на паркинг за служители и посетители, площадкови пътни връзки и ограда в автобусното депо;
- Изграждане на ведомствена дизел и метанстанция в автобусното депо.
- Ремонт на аминистратиивната сграда.

Строителните дейности се извършват върху терена на съществуващото депо на обществения превозвач „Бургасбус” ЕООД. С реализацията им ще се постигне единност и устойчиивост на резултатите по проект „Интегриран градски транспорт”. Целта е да се осигурят оптимални условия за обслужване на доставените чисто нови 67 автобуса, които от 12 месеца пътуват по линиите на градския транспорт в Бургас.

Очакваните конкретни ползи са следните:

- Ще бъде подновена и модернизирана сервизната база, обслужваща автобусния парк;
- Ще бъде доставена нова станция за ежедневно измиване и почистване на автобусите;
- Ще бъде изградена модерна станция за зареждане на гориво с 3 дизелови колонки, една от които бързопълнеща, колонка за Ad-blue и 3 СNG – колонки;
- Ще се обнови изцяло паркингът на депото, като се изградят нови отводнителна система и осветителна инсталация за цялото паркингово пространство;
- Ще се въведе изцяло нова вътрешна организация на движението в депото;
- Ще се облагороди и рехабилитира пространството за обслужване на посетители, ще се организират кътове за почивка на персонала. Сградите ще бъдат санирани, за да отговарят на всички изисквания за енергийна ефективност.
Източник: Флагман

Offline $h@IdEr

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4462
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 359945577
    • MSN Messenger - dilly-m@hotmail.com
    • AOL Instant Messenger - dillyan96
    • View Profile
    • Рекламни концепции на бургаски Солариси
    • Email
Quote
Търсят строител на новата автогара в бургаския ж.к. Меден рудник

Обществената поръчка е с прогнозна стойност 2,19 млн.лв.

Обществена поръчка за изграждането на автобусния терминал в „Меден Рудник“, значима част от мегапроекта за Интегрирания градски транспорт на Община Бургас, обяви местна администрация. Прогнозната стойност е 2,19 млн.лв., без ДДС, а оферти на кандидатите се приемат до 19 май.

Избраният изпълнител ще трябва да изгради новата автогара на мястото на т.нар.обръщало на тролейбусите в комплекса.

Ще се работи по предварително зададен проект, според който трябва да се изгради основна сграда със заслон – платформа с лека метална конструкция, която да осигурява видимост за шофьори и пътници, там ще спира бързата автобусна линия. Трябва да се направи и сектор за пътниците – едноетажна сграда с форма на паралелепипед с достатъчно на брой места, санитарни възли, помещение за шофьорите и диспечерски пункт. На гърба й трябва да е паркингът за автобуси. Общата застроена площ ще е 370 кв/м. Според заданието трябва да се осигурят и три паркоместа за изчакващи тролейбуси. Предвиденият срок за изграждане на автогарата е 180 дни от датата на подписването на договора.

От желаещите да участват в процедурата се иска да имат положителен финансов отчет за последните три финансови години – 2011, 2012 и 2013 г., както и минимален оборот от 2 млн.лв. Офертите на кандидатите ще бъдат отворени на 20 май.

Изграждането на терминала в „Меден Рудник“ е заключителен етап от изпълнението на проекта за Интегриран градски транспорт. В ход са процедурите за избор на изпълнител за внедряването на билетната система (18,9 млн.лв.) и централната автогара до БСУ – 2,76 млн.лв.
Източник


В сайта на общината намерих един АРХИВ със схеми, включително и на тролейбусната ВКМ, както и ДОКУМЕНТАЦИЯ за реконструкцията и разширението терминала.

СХЕМИ на централната автобусна спирка на БСУ
« Last Edit: 29.03.2014, 21:44:44 by $h@IdEr »

Offline west_1984

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1086
  • --==WEST_1984™==--
    • View Profile
Quote
НОВИЯТ ОБЛИК НА СЕРВИЗНО ДЕПО

  Вече от няколко години тече изпълнението на проект „Интегриран градски транспорт на Бургас”, осъществяван от Община Бургас и финансиран по Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013 г. В резултат на този проект бургазлии вече се радват на новите автобуси, марка „Соларис”, които предлагат европейски условия на обслужване. В настоящия момент тече изпълнението на инвестиционната част от проекта – Реконструкция на автобусно депо и пункт за периодични прегледи на „Бургасбус” ЕООД.
  Служителите и сервизните работници от дружеството ще се настанят в санирани и основно ремонтирани сервизни халета. По проекта се извършва хидроизолация на покривната част на  помещенията, външна топлоизолация, смяна на дограмата с ПВЦ-дограма, смяна на оборудването за ремонт и поддръжка на автобусите. Започна изграждането на нова ведомствена бензиностанция с газстанция за обслужване на превозните средства на фирмата, както и нова автоматизирана автомивка.
  С всеки изминал ден обликът на дружеството се променя. Новите условия на труд, които отговарят на съвременните нормативи, ни поставят пред необходимостта от промяна и в нашето мислене. Те са предизвикателство за  предоставяне на по-високо качество на транспортните услуги и личен принос на всеки служител на фирмата.


Източник: http://www.burgasbus.info
ДИРЕКТЕН ЛИНК

Offline $h@IdEr

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4462
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 359945577
    • MSN Messenger - dilly-m@hotmail.com
    • AOL Instant Messenger - dillyan96
    • View Profile
    • Рекламни концепции на бургаски Солариси
    • Email
Току-що попаднах на лоша новина:
Quote
КЗК спря Община Бургас да даде 18,8 млн.лв. на румънска Uti за новата билетна система

Вариантите оттук нататък са два - или решението да се обжалва, или процедурата да започне отначало

Комисията за защита на конкуренцията (КЗК) върна на Община Бургас обществена поръчка за билетна система, показа проверка на Флагман.бг. Процедурата е с прогнозна стойност 18,8 млн.лв., без ДДС и е значима част от мегапроекта за Интегрирания градски транспорт. Тя стартира в края на миналата година и през февруари назначената от зам.-кмета Красимир Стойчев комисия класира на първо място спорния румънски консорциум Uti, чиято оферта бе с 3,3 млн.по-висока от тази на другите участници. (ВИЖ НАШАТА ТЕМА В РАЗВИТИЕ).

Веднага след като това се случи, процедурата бе атакувана от 4 от 10-те участника. Консорциум „Бургас Интелигентни Транспортни Системи“ ДЗЗД, "Електроник Трафик" АД – Испания, Консорциум "Адванс Смарт Електроник" ДЗЗД и Консорциум "Модерен Градски Транспорт Бургас“ видяха съществени пороци в конкурса и обжалват решението пред КЗК. Всеки един от тях атакува с по 10-ина пункта обществената поръчка.

Антимонополният орган изобщо не разглежда по същество жалбите. Оказва се, че процедурата е зачената в нарушение още от назначаването на комисията за оценка на офертите. Двама от седемте титулярни членове нямат необходимата квалификация да  разглеждат оферти с подобен предмет на дейност, установява КЗК. Това са инж. Янчо Стоянов и юрисконсултът Иван Карчев. Първият е експерт „Информационно осигуряване“ на „Бургасбус“ и като такъв се явява външен за администрацията служител, който няма как да бъде назначен за вътрешен експерт, каквото е направила администрация. Янчо Стоянов е инженер по електроника и автоматика и според КЗК не „притежава необходимата квалификация сходна със сложния предмет на поръчката“. При Иван Карчев проблемът е сходен. Привлечен е за външен експерт, но няма необходимия опит и квалификация, за да оцени офертите. Всъщност Карчев няма почти никакъв опит и не би следвало да влиза в комисии, които разглеждат толкова тежки процедури, заключва КЗК.

Оттук нататък вариантите са два, разясни пред Флагман.бг председателят на комисията, разгледала и оценила офертите Ивелина Стратева. Едната опция е решението на КЗК да бъде обжалвано пред Върховния административен съд (ВАС), а другата  - процедурата да започне отначало. При вариант едно, ако ВАС потвърди за законносъобразен избора на Uti за изпълнител, то ще може договорът за 18,8 млн.лв. да бъде подписан веднага, но ако се отхвърли жалбата на Община Бургас поръчката тъй или иначе ще трябва да започне отначало.

Предвид множеството пороци най-вероятно администрацията ще повтори поръчката, но това на този етап е решение, което трябва да вземе възложителя, който в случая е зам.-кметът на Бургас Красимир Стойчев.  При този вариант най-оптимистичния срок на приключване на работа, ако няма обжалвания е 2-3 месеца.

Ако няма друго забавяне на този етап няма опасност средствата по този лот на проекта да бъдат загубени, коментираха експерти, но предупредиха, че и това може да се случи, ако се влезе в нова въртележка на обжалване на решенията пред КЗК или ВАС.
Източник
Директен Линк

Offline SlaFF

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 349
    • View Profile
Quote
Търсят строител на новата автогара в бургаския ж.к. Меден рудник

Обществената поръчка е с прогнозна стойност 2,19 млн.лв.

Обществена поръчка за изграждането на автобусния терминал в „Меден Рудник“, значима част от мегапроекта за Интегрирания градски транспорт на Община Бургас, обяви местна администрация. Прогнозната стойност е 2,19 млн.лв., без ДДС, а оферти на кандидатите се приемат до 19 май.

Избраният изпълнител ще трябва да изгради новата автогара на мястото на т.нар.обръщало на тролейбусите в комплекса.

Ще се работи по предварително зададен проект, според който трябва да се изгради основна сграда със заслон – платформа с лека метална конструкция, която да осигурява видимост за шофьори и пътници, там ще спира бързата автобусна линия. Трябва да се направи и сектор за пътниците – едноетажна сграда с форма на паралелепипед с достатъчно на брой места, санитарни възли, помещение за шофьорите и диспечерски пункт. На гърба й трябва да е паркингът за автобуси. Общата застроена площ ще е 370 кв/м. Според заданието трябва да се осигурят и три паркоместа за изчакващи тролейбуси. Предвиденият срок за изграждане на автогарата е 180 дни от датата на подписването на договора.

От желаещите да участват в процедурата се иска да имат положителен финансов отчет за последните три финансови години – 2011, 2012 и 2013 г., както и минимален оборот от 2 млн.лв. Офертите на кандидатите ще бъдат отворени на 20 май.

Изграждането на терминала в „Меден Рудник“ е заключителен етап от изпълнението на проекта за Интегриран градски транспорт. В ход са процедурите за избор на изпълнител за внедряването на билетната система (18,9 млн.лв.) и централната автогара до БСУ – 2,76 млн.лв.
Източник


В сайта на общината намерих един АРХИВ със схеми, включително и на тролейбусната ВКМ, както и ДОКУМЕНТАЦИЯ за реконструкцията и разширението терминала.

СХЕМИ на централната автобусна спирка на БСУ

Ако сте видяли схемата на тролейбусната мрежа на новата гара в Меден Рудник, сигурно сте забелязали, че страта мрежа по пътя на 211 също е включена с вход към спирката. Дали това не означава, че новите тролеи ще се движат и в комплекса?  :rolleyes:

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Да, двете линии ще се разделят и ще минават през комплекса. Според мен всяка ще има кръгов маршрут в противоположна посока! ;)

Offline $h@IdEr

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4462
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 359945577
    • MSN Messenger - dilly-m@hotmail.com
    • AOL Instant Messenger - dillyan96
    • View Profile
    • Рекламни концепции на бургаски Солариси
    • Email
Quote
Спирката до БСУ издига снага до 10 месеца, "Щрабаг" спечели поръчката

Българският клон на австрийското дружество на „Щрабаг“ ще изгражда централната автобусна спирка на бул.“Стефан Стамболов“ до Бургаския свободен университет (БСУ), съобщи кметът Димитър Николов.

Компанията спечели процедурата с цена за строителство от 2,67 млн.лв., без ДДС. В поръчката участваха още „Трейс Бургас и „Мидия“ АД. „Щрабаг“ ще има на разположение 10 месеца, за да изпълни проекта.

Според заданието спирката трябва да се намира между ОУ „Отец Паисий“ и църквата „Свети Иван Рилски“ -  градинката пред БСУ, но ще обхване и пътното платно на булеварда.
Идеята е над пешеходната пътека на ул.“Александровска“ да бъде издигнат голям стъклен покрив под форма на арка. Над него ще се издигат мачти с въжета, които ще дават морско очарование на спирката. Платформите за пътници ще бъдат отопляеми. В тях ще имат разположени будки за абонаментни карти, за вестници, автомати за билети, както и тоалетна.

След като бъде изградена бързата автобусна линия на Бургас две от платната на бул.“Стефан Стамболов“ ще бъдат отцепени само за обществения транспорт.

Кметът Димитър Николов обяви, че до края на месеца ще стартира и обществената поръчка за изграждане на БРТ-а, значима част от проекта за Интегриран градски транспорт на Бургас. Спрените пари по Оперативна програма "Регионално развитие" няма да попречат на проекта, категоричен бе градоначалникът.
Източник
Това, което съм отбелязал в червено - просто не виждам при натоварването в пиковите часове, а и извън тях, колко километрови ще са задръстванията!

Offline Earendil

  • Писател
  • **
  • Posts: 36
    • View Profile
    • Email
За мен там беше много важно да има или подлез или някакво плавно и ефектно преминаване на пешеходците над платната.. тип "мост на въздишките"... както мисля е идеята за другия край на Александровска.. 

Offline $h@IdEr

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4462
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 359945577
    • MSN Messenger - dilly-m@hotmail.com
    • AOL Instant Messenger - dillyan96
    • View Profile
    • Рекламни концепции на бургаски Солариси
    • Email
Quote
Супербързият автобус пътува от „Меден рудник” до мола за 25 минути
В Бургас ще има бърза автобусна линия и мрежа от велоалеи, която ще опасва целия град. Общината вече е обявила обществена поръчка за Първи и Втори етап от проекта. Първият етап е на стойност 12 914 689 лева без ДДС (15 497 626 с ДДС) , а вторият – 8 721 049 лева без ДДС (10 465 258 лева с ДДС). Бързата автобусна линия ще е с дължина 15 км.

Предвижда се в Бургас да има бърза автобусна линия, която да свързва комплекс „Меден рудник” с комплексите „Славейков” и „Изгрев”. Началната спирка ще бъде чисто новият терминал в „Меден рудник”, ще бъдат изградени и две крайни спирки съответно в „Изгрев” и „Славейков”. Ще има и една централна спирка, която ще бъде на ул. „Сан Стефано” между БСУ и училището „Паисий Хилендарски”.

Предвижда се да бъде реконструирана пътната мрежа, да има нова маркировка, нови светофарни уредби, които да създадат удобство за автобусите. Ще има самостоятелна бус лента, която ще се ползва само от градския транспорт от бързата линия. Ще бъде променено движението като цяло, а целта максимално да се облекчи трафикът в града, а автобусът да стига от „Меден рудник” до комплексите за минути. Автобусите ще тръгват на всеки 3-4 минути, като за около 20-25 минути ще може да се обиколи целият град. 

Първият етап включва бул. „Иван Вазов”, ул. „Цар Петър”, ул. „Христо Ботев”, бул. „Стефан Стамболов” (от кръстовището с бул. „Сан Стефано” до кръгово кръстовище при хотел Мираж), бул. „Стефан Стамболов” (от кръгово кръстовище при хотел Мираж до кръстовище с ул. „Тракия”), ул. „Тракия” и ул. „Янко Комитов” до крайна спирка в ж.к. „Славейков”, бул. „Никола Петков” (от кръстовище с бул. „Стефан Стамболов” до ОТ 901), вътрешно квартални улици в ж.к. „Изгрев” до крайна спирка в ж.к. „Изгрев”.

Във втория етап ще бъдат включени вътрешноквартална улица от терминал „Меден Рудник” до кръстовище с Източна районна артерия, Изтона районна артерия до кръстовище с бул. „Захари Стоянов”, бул. „Захари Стоянов” (от кръстовище с Източна районна артерия до Пътен възел Юг), бул. „Тодор Александров” (от Пътен възел Юг до кръстовище с ул. „Спортна”), ул. „Спортна”, надлез при ул. „Индустриална”, ж.р.”Меден Рудник”. Трасето на Бързата автобусна линия започва от кръстовището на ул. “Индустриална” с бул. “Мария Луиза“, без кръстовището с бул. „Иван Вазов”, преминава по надлез при ул. “Индустриална”, завива наляво по ул. “Спортна“, след това продължава по бул. “Тодор Александров“, като на кръговото кръстовище с път I-9 продължава по бул. „Захари Стоянов“ и навлиза в ж.р. „Меден Рудник” по трасето на бул. „Източна районна артерия“ (ИРА), като завършва маршрута при краен терминал на Бързата автобусна линия в ж.р. „Меден Рудник” за тролейбуси.

По трасето на бързата автобусна линия ще бъдат изградени и велоалеи.

Бързата автобусна линия и мрежата от велоалеи са част от мегапроекта за Интегриран градски транспорт на Бургас, който е най-големият в страната.
Източник

Offline $h@IdEr

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4462
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 359945577
    • MSN Messenger - dilly-m@hotmail.com
    • AOL Instant Messenger - dillyan96
    • View Profile
    • Рекламни концепции на бургаски Солариси
    • Email
Quote
От 17 юли ще бъде ограничено движението на автомобили по бул. „Сан Стефано“, в участъка между булевардите „Стефан Стамболов“  и „Христо Ботев“, включително кръстовище с бул. „Христо Ботев“ и кръстовище с бул. „Стефан Стамболов“. Причината е стартът за изграждане на Централна автобусна спирка по проекта „Интегриран градски транспорт на Бургас“. Срокът за изпълнение на строителните дейности е 9 месеца. streetviewНа първи етап ще бъдат затворени двете платна за движение в направление  бул. „Стефан Стамболов“  – посока бул. „Христо Ботев“, като се осигури пешеходен коридор на ул. „Александровска“.  Двупосочното движение на автомобили ще се осъществява в другите две платна в направление  „Христо Ботев“ – посока „Стефан Стамболов“. При втория етап ще бъдат затворени двете платна за движение в направление „Христо Ботев“ – посока „Стефан Стамболов“, с осигурен пешеходен коридор на ул. „Александровска“.  Двупосочното движение на автомобили ще се осъществява в другите платна в направление „Стефан Стамболов“ – посока „Христо Ботев“. При третия етап на изпълнение ще се реорганизира движението в двете кръстовища: „Христо Ботев“ и „Стефан Стамболов“, „Сан Стефано“ и „Стефан Стамболов

Източник