^ Трябва да си много наивен за да вярваш, че след като има обществено обсъждане или поръчка всичко е на ред. А то се прави точно за такива като теб, за да се представи, че всичко е точно, но само на повръхноста, а ако я повдигнеш, положението е съвсем различно!
– електронното таксуване сигурно има предимства, но ако бъде разгледано изолирано – примерно в рамките на предприятието, да но то пък не е частно, че да продължим да разсъждаваме по- нататък (kak ще формира печалба, ще платят данъци и т.н.). Но веднъж то е общинско (въпреки, че плаща данъци, държавата не може да не седи зад общината), втори път, тези 150 - 200 кондуктора ще отидат на борсата дълготрайно на издръжка на държавата. Тя от своя страна ще ги обезщетява, после заради самата борба с безработицата е принудена да субсидира места за временна заетост. И ако дръпнем чертата се получава един кръг – общината закрива, държавата разкрива! А в крайна сметка все някои трябва да отнесе минуса – от тези два субекта кой?
– що се отнася до превъзпитанието на пътниците във вложения смисъл, то това е обширна тема, но аз мисля че преди те да са се опитали да го направят, пътниците вече сами ще са си намерили алтернативата. Един вид, ако искаш да ги привлечеш, трябва да се нагодиш към тях (тази нова схема, мисля идва в повече), не да издигнеш препятствия, по която те да ти се равняват – защото ти не предлагаш полет със совалка за един лев, че да разсъждаваш така!